úterý 24. dubna 2012

Jarní fotosoutěž - 3. kolo: Kouzelnické Velikonoce (vyhodnocení)


Milí trimelesí čtenáři! Tak nejen, že se nám sešlo tak málo fotek, ale ani hlasujících se mnoho nezapojilo, jen 19 a k tomu pět porotkyň… někdo hodnotil především nápad a originalitu, jiný se soustředil na vysloveně fotografické kvality, jako kompozici a ostrost snímku… ale tito všichni se v souhrnu shodli, že vítězkou Ceny čtenářů i Ceny poroty za tohle velikonoční kolo se stává...

Elizabeth Gibsonová 
a její nespokojená kočička s čokovajíčkem  na snímku 
Tohle je jako oběd?!

Gratulujeme! Elizka se může těšit na kumulovanou odměnu.
Protože ale Eliz poslala fotku jen jednu a Vea dvě, udržela si Vea Sophie Williams své průběžné vedení z předchozího kola. (Já měla také dvě přihlášené fotky, vím, že je divné, když se účastním jakožto organizátorka, ale obrázků bylo příliš málo, tak abyste měli větší výběr…)

Takže tady jsou tabulky 3. kola a níže pak najdete komentáře poroty!




 Co na to porota?

1. místo (18 bodů):
č. 1. Tohle je jako oběd?! - Elizabeth Gibsonová (viz výše:-)
Angelica Arless 5 bodů
Tak tohle je opravdu neobvyklá fotka a jak se ta kočka chudák kouká :-D
Jostein Lauierová 5 bodů
Já si nemůžu pomoci, ale tahle fotka je prostě pro mé oči strašně krásná. Hlavně ta bílá kočka. A naprosto k tomu sedí název fotky. Jen, trochu je škoda, že je ta kočka vyfocena na tom světlém přehozu, málo tak vynikne.
Esperanza Milagrosa 2 body
Kočička s vajíčkem - vypadá, jako by ho hlídala, ale spíše nad tím usnula :-D je to ale moc rozkošné.
Lilien Emity Meissed 5 bodů
No tak tahle fotka je bezkonkurenční. Je v ní zachycena ta ironie, skvěle zvoleno pojmenování, úplně to v tom vidím. Nic se mi tam netluče, krásná kočička, veselé vajíčko, které vyniká na bílém pozadí. Prostě povedené.
Lili Smeaglová 1 bod
Jistě, snímek je hezký, až na to, že mi přijde málo kontrastní, kočka splývá s pozadím…

2. místo (17 bodů)
č. 4. Hrkači - Sophia Glis Glisová
Angelica Arless 2 body
Za jejich hrkání bych je jistě polila vodou, to musí být hluk :-D
Jostein Lauierová 4 body
Zde se mi strašně líbí, že mají všichni tu hrkačku, nebo co to je. A vyfotit kluky občas bývá dost těžké. Každopádně se mi tato fotka nevím proč hodně líbí. I jsem se u ní zasmála. Asi mám divnej humor:)
Esperanza Milagrosa 5 bodů
Koledníci jsou nejlepší, protože já jsem žádného ještě neviděla, alespoň ne nikoho s hrkačkou! Takže jasná volba
Lilien Emity Meissed 4 body
Fotka, ze které na mě dýchla taková ta velikonoční tradice, kterou člověk už mnohokrát musí hledat lupou. A za to tedy tato vyšší příčka. Hádám, že si kluci užili legraci.
Lili Smeaglová 2 body
Líbí se mi, že se takovýto zvyk udržuje, určitě to musí být působivý zážitek.

3. místo (14 bodů)
č. 3. Velikonoční králíček - Vea Sophie Williams
Angelica Arless 3 body
Pěkný a usměvavý králíček :-)
Jostein Lauierová 2 body
Taky tento králíček mi přijde trochu obyčejný. Nebo tedy ta fotka. Ale jinak je to pěkné, to jo.
Esperanza Milagrosa 4 body
Pak se mi líbil tenhle doplněk, protože je moc pěkný a rozkošný.
Lilien Emity Meissed 1 bod
Pěkný králíček, ač krásně velikonoční, skončil poslední. Nějak na mě z něj ta velikonoční atmosféra dýchla nejméně, ale to neznamená, že by se mi nelíbil.
Lili Smeaglová 4 b
Krásně zaostřeno na krásný objekt. Pokud jste zdobil(a) sam(a), tak klobouk dolů.



4. -5. místo (13 bodů)
č. 2. Velikonoční věneček - Vea Sophie Williams
Angelica Arless 1 bod
Krásný věnec, jeden takový jsem měla taky :-)
Jostein Lauierová 3 body
Věneček moc pěkný. Je to domácí výroba? Avšak jako fotka mi to přijde takové… no obyčejné, nevím.
Esperanza Milagrosa 3 body
Tohle je také moc krásná dekorace, velikonoční věneček se vydařil ;-)
Lilien Emity Meissed 3 body
Ten věneček vypadá prostě božsky. Vždycky jsem obdivovala lidi, co se s těma skořápkama dokážou domluvit! +směje se+ Krásné jarní barvy, hezká fotka.
Lili Smeaglová 3 body
Ač jsem si okamžitě všimla, že je mírně rozostřená na pravé straně, fotka se mi líbí.

 4. -5. místo (13 bodů)
č. 5. Jirka s kozou - Sophia Glis Glisová
Angelica Arless 4 body
Tak tyhle rohy bych fakt v zadní části těla zkoušet nechtěla :-D Pěkná fotka :-)
Jostein Lauierová 1 bod
Tady ta fotka mě hrozně mrzí. Škoda přeškoda, že je kvalita fotky tak špatná. Je nějak, nevím, strašně moc přesvícená a ještě nějaká, ne mázlá, já nemůžu najít to pravé slovo.
Ale je to prostě škoda. Jako nápad prostě super.
Esperanza Milagrosa 1 bod
Chudák kozička, takhle ověšená. Ale fotka je to podařená, jen kozičky moc nemusím O:-)
Lilien Emity Meissed 2 body
A jejé! Koza, no tak to je prostě klasa a k tomu ten Jirka s tou pomlázkou, je vidět, že si velikonoce užíval! +směje se+
Lili Smeaglová 5 bodů
Při pohledu na tuto fotku jsem si ihned vzpomněla na stejnojmennou pohádku:) Fotka se mi líbí, škoda jen, že se nepodařilo ji obrátit:)
  
-------
Doufám, že vás velikonoční tradice alespoň pobavily a že nezapomenete do pondělka 30.4. poslat fotky Živlů do 4. kola. Víte snad, že můžete poslat až čtyři (=všechny  4 živly) a to by mohlo celkovým pořadím pořádně zamíchat, a myslím, že celkový vítěz nebo pravděpodobněji vítězka  by mohl/a získat třeba nějaký super slušivý model - a to se už vyplatí!

Sophia Glis Glisová

Žádné komentáře: