pátek 12. srpna 2011

Fotografie členek poroty: Porotkyně na prázdninách

Před pár dny jsme uveřejnili výsledky 1. kola letní fotosoutěže. Napadlo mně poprosit také členky poroty, aby se pochlubily některým svým fotografickým úlovkem z prázdnin. Vzhledem k tomu, že to bylo trošku nahonem, mohlo jít i o fotku ne úplně z poslední doby. Dnes nahlédneme do prázdninových zážitků Bilkis Blight, Lili Smeaglové a Samanthy Am Chainless.

Zatímco Bilkis se s námi podělila o zážitek poetický a křehký, Lili i Samantha daly přednost adrenalinu, dobrodružství a troše toho nebezpečí… Uvidíme, zda i zbývající porotkyně – madam Mintaka Orionis a Larrie Larstonová – nám prozradí, jaké prázdninové preference mají právě ony.

 Bilkis Blight: Po dešti
Komentář: Tahle fotka vznikla v dubnu 2006 na Žďákovském mostě, který stojí na konci Orlické přehrady. Tohle místo mám moc ráda a na jednom z výletů sem, po prudkém dešti, který trval celou cestu a kdy jsem myslela, že ani nevylezu z auta, jsme dojeli na místo a déšť ustal, slunce se rozzářilo a ukázala se tahle duha.


Lili Smeaglová: Pokousaná Běhnicí
Jak nebezpečné mohou být výpravy na sever, zjistila má kamarádka poté, co ji napadla Běhnice. Po kousnutí jsme museli ihned aplikovat sérum, aby neměla vážné komplikace.


Samantha Am Chainless: Tady mě snad mudlové nenajdou!
Tato fotka byla pořízena v mudlovské odtokové rouře, ve které nebylo vidět ani na krok! Musela jsem se zde schovat při své prázdninové výpravě. Mudlové mi byli v patách! Netušila jsem, že hon na čarodějnice stále trvá! Kvalitně se fotka nevyvedla, ale zážitek stál opravdu za to.


Sophia Glis Glisová: Mozkomor  
A mně to nedá, abych vám neukázala tuhle sochu - když nám v soutěži Safira představila Smrtijeda, který si jen tak sedí v parku na lavičce, tak já na oplátku přináším Mozkomora. Doufám, že jste se moc nelekli!
Sophia

Žádné komentáře: