sobota 2. října 2010

Ze zažloutlého deníčku - NOVÁ SOUTĚŽ PRO VŠECHNY MRZIMORSKÉ

Představení soutěže „Ze zažloutlého deníčku“
Tak, milí nováčci, i starší studenti. Ráda bych vám představila další soutěž, jež nese název Ze zažloutlého deníčku. Jedná se o kolejní soutěž, takže ostatní máte bohužel smůlu :).
A o co teda půjde?
V archivu Žlutého Trimela – kolejního časopisu – jsou ukryty útržky deníčku, který jsem si vedla, když jsem se vydala na dovolenou mimo hrad. Vaším úkolem bude je najít – hledat budete postupně – na hledání nechám vždy 5 dní.
V případě, že útržek najdete, pošlete mi sovu s odkazem na článek, který útržek skrývá. Já vám obratem pošlu zadání úkolu, který budete muset splnit co nejlépe. Po uplynulých 5 dnech, které nechám na hledání útržku, na vývěsce odhalím, kde se útržek skrývá. Ten, kdo jej neobjevil, tedy nebude muset končit se soutěží. Když útržek najdete dříve, než jej veřejně odhalím, výhodou pro vás je delší čas na vypracování úkolu a také nějaké ty body navíc.
Na plnění úkolu nechám znovu 5 dní, jedno kolo bude tedy trvat 10dní. Soutěžní kola budou tři.
Za úkoly budete obodování porotou, kterou jsem sestavila. Porota bude mít na ohodnocení 2 dny, poté se vyhlásí další kolo. Na konci proběhne vyhlášení výsledků s rozpisem, kdo kolik získal v jednotlivých kolech a také rozdání cen.
Teď tedy trochu stručněji, už jsem se do toho moc zamotala...
Jak to tedy je:
  • najít útržek deníčku
  • když jej najdete, poslat mi odkaz na něj do sovince, já vám obratem pošlu zadání úkolu
  • v případě, že útržek nenajdete, po 5 dnech od odstartování kola vyvěsím na vývěsku místo, kde se ukrýval, společně se zadáním úkolu
  • do pěti dní od veřejného odhalení úkrytu útržku splníte úkol a vypracování mi pošlete externí sovou na alolha@email.cz
  • do dvou dnů budete obodování a dostanete nápovědu pro hledání dalšího útržku
Bodování:
Za nalezení útržku – 2body
Za provedení úkolu – 0 až 24 bodů
PRVNÍ KOLO SOUTĚŽE:
Útržek hledejte v datu od „ledových mužů“ až po dámu, co své jméno schytala po strunném nástroji příbuzném houslím.
P.S.: Hledejte pouze útržek s názvem „Ze zažloutlého deníčku I.“, pokud narazíte na útržek jinak očíslovaný, nechte jej ležet a možná si jen zapamatujte, kde jste ho viděli J.
Tak, hurá do toho a půl je hotovo!
Za pomoc děkuji Sophii Glis Glisové, která mi pomohla útržky pořádně ukrýt, a také porotě.
Alanise Olien Harlin

Žádné komentáře: