pondělí 18. října 2010

Nebezpečná žlutá kolejka

Vážení a milí, dnes (18.10.2010) jsem vešla do naší kolejky a… to byl děs. To byste nevěřili. Málem mě trefil šlak. Pulz mi vystoupal do závratných výšek, nohy se mi začaly podlamovat, kolena klepat. Ani jsem se nestačila nadechnout a už okolo mě začali metat kouzla. Ale kdyby kouzla neškodná, ale oni kouzla škodná! Já chudáček prváček, jak k tomu přijdu?

A kdo a co? No přece Teodorik Valdorius a Jane Karen Langley si potřebovali vyzkoušet a procvičit kouzla z předmětu Kouzelné formule. Ale proč proboha zrovna u nás v kolejce? To bylo fakt o život…však se podívejte. Projít se tam v klidu nedalo a odpočívat. To byl přímo úkol nemožný. Jak byste totiž chtěli odpočívat u polštářů lítajících kolem. A kdyby jen polštářů. Vznášela se i hořící polena a kdo se rychle neschoval, ten rychle došel k úrazu.

Však sledujte: Střídavě se zhasínalo a rozsvěcelo a málem došlo k několika úrazům...


A jak to všechno skončilo? Zaznělo „Konec zvonec…“ ale ne… zaznělo zaklínadlo „NOX“, v kolejce se zhaslo, rozsvítily se svíčky a začaly se vyprávět strašidelné příběhy. Ale jaké, to už Vám neprozradím, to byste museli být členy naší koleje. Ovšem strašidelné byly až, až…

Pro Trimela vyděšená a schovaná Samantha

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no, ono je to sice pěkné, ale tu nejzajímavější část jsi utla, někdy ej lepší to téma ani nenakousnout, než potom zklamat čtenáře takovým koncem...

EAN

Teo řekl(a)...

Cenzůra musí být :-)

tajemství kolejky musí být zachované

Nebelbrach.Mechacha řekl(a)...

Kdo to sem píše pod zkratkou EAN? Ta přece čte jen Corvinus, to všichni víme. A i v něm jen ty články, které sama napíše. :-D