úterý 19. října 2010

Stručný rozhovor s Lusiou Fionou Crossovou

Lusia je studentkou mrzimorského prvního ročníku. Je tak nenápadná, že bychom o ní prakticky skoro nevěděli, kdyby to ovšem nebyla její ruka, která byla tou poslední přiloženou k dílu a tím tak dokončila přetvoření naší kolejky. Pro naše čtenáře přinášíme stručné shrnutí jejích dojmů:




FF: Jaký to byl pocit, když právě tvoje ruka byla tou poslední přiloženou k dílu?
LFC: Byl to moc příjemný pocit. Byla jsem hrdá, že zrovna já jsem ta, která dokončí dílo.
FF: Bála ses, co se stane?
LFC: Trošku obavy jsem měla. V Bradavicích člověk nikdy neví, co se může stát.
FF: Měla jsi nějaké informace, jak bude hotové dílo vypadat?
LFC: Ne neměla jsem, tak nějak to šlo mimo mě. Byla jsem zabraná do studia.
FF: Jak se ti společně vytvořené dílo líbí?
LFC: Dílo se mi moc líbí. Vystihuje naší kolej.
FF: Přikládala jsi pravidelně ruku k dílu?
LFC: Přikládala jsem pravidelně, ale nikdy by mě nenapadlo, že budu ta, co dílo dokončí.
FF: Děkuji za rozhovor :)
Pro Žlutý Trimeles Felicitas Frobisherová

Žádné komentáře: