pátek 29. října 2010

Fousek na výletě - Procházka přírodou

Na Paulovu výzvu jsem se rozhodla přibrat Fouska k jedné z častých procházek s mým pejskem. Ne sice nikam do ciziny, ale alespoň do hezké přírody. Krásně nám vyšlo počasí a Fousek se celý nadšený připravil na cestu.

Po cestě jsme potkali závoru, kterou Fousek sice mohl v klidu podlézt, hyperaktivně po ní však vyběhl nahoru a ochotně se nechal vyfotit.


Následoval takový trochu Fouskův úlet - volný pád... No jo, když on je chudáček pořád zavřený, někde si tu energii musí vybít :)



Fousek na průzkumu.



Zvědavost se v něm holt nezapře, proto musel prolézt každou dírou na kterou narazil.



Fousek se kochal pohledem na rozlehlé lesy - tam by mohlo být kamarádů!



Při průzkumu jedné z děr nevylezl zrovna šťastně - přímo do trní! Opravdu je štěstí, že se mi ho podařilo znovu najít...



Na konci svých sil Fousek využil zad spoluvýletníka - bohužel následoval bolestivý pád...


Některé překážky na cestě byly zákeřné - alespoň pro Fouska...


Na spáteční cestě jsme narazili na šípky - Fousek se nasytil a dodal tělu vitamíny! :)


No a na závěr jsem Fouska trochu pohoupala na závoře, za odměnu, že byl poslušný a nikam mi neutekl :)...


Alanise Olien Harlin

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je krásný! :)


Paul

Anonymní řekl(a)...

to fakt nemá chybu:D

M.Laux

Letitia řekl(a)...

Vidím, že Fúzik si krásne užíval... To je dobre :)

Anonymní řekl(a)...

Tak tvářil se spokojeně :)
Jsem ráda že se líbí :))

Alanise

Nicholas řekl(a)...

moc krásný článek, více takových :)

Anonymní řekl(a)...

Já někdy určitě něco podobného zas udělám, pokud bude nějaký nápad, miluju články se spoustou fotek focených právě kvůli něho :)

Alanise