sobota 2. října 2010

Šokujúce zistenia!

Milí čitatelia Trimela,

Prinášame vám absolútne novinky z hradu, ktoré sa tykajú zamestnancov na hrade.
Vo VS bol normálny rozhovor ako vždy, keď tu zrazu som si všimla podivnú vec. Zamestnanca školy, ktorý mal na sebe habit divnej farby. Jakživa som takú farbu doposiaľ na hrade nevidela! Bola som z toho mimo a premýšľala som, či náhodou netrpím farbosleposťou. Ale keď istá modrá študentka Leelee na to poukázala tiež, bolo mi jasné, že to vidia aj ostatní. Rýchlo som bežala zistiť popis toho zamestnanca a našla som tam kolonku – Obyvateľ Prasiniek. Vo VS sa zanedlho objavila mdm. Elerin (správca kalendára) a veci nám bližšie objasnila.

Na našu otázku, kto sa stane obyvateľom Prasiniek sme získali túto odpoveď.


Na otázku či to môžu napraviť, sme zistili toto:

Samozrejme som bola zvedavá, či majú títo obyvatelia nejaké obmedzenia v pohybe a zistila som toto :

Bola som zvedavá ako to je s výplatou :)


A nakoniec som chcela vedieť,prečo k tomu vlastne došlo

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

To je strašně moc informací ;) ;) ;)

ten smajl mě rozčiluje, působí dojmem "vy jste debilové, co nic nevíte, já jsem tady ta nej" :D