čtvrtek 7. října 2010

Rozhovor s nováčkem Silvií Slimákovou

Z ještě horkého J-S-B brku vám přináším rozhovor se Silvií Slimákovou - prvačkou naší koleje, která se chystá na nejbližší sraz slimáků. Zajímá Vás o ní ještě pár maličkostí? Tak jen neváhejte a čtete!


Jako každá správná prvňačka, která musí prozkoumat každé zákoutí hradu, je i Silvia docela rozlítaný človíček, proto jsme si dopisovaly akorát přes mé milované sovy. Ale i to bohatě stačilo na tento rozhovor…

Samantha: Ahoj Silvi, předem Ti gratuluji k narozeninám +zaculím se+. A s tím souvisí I moje první otázečka:
Jak jsi oslavila narozeniny u mudlů?

Silvia:
Narozeniny u mudlů jsem si užila...ve škole mi dokonce i zazpívali!!!

Samantha: To se máš. A jak se Ti líbí na kouzelnické škole?

Silvia:
Na škole je to bezva... až na pár lidí, kteří by mě asi chtěli zabít!!! Už jsem dokonce dvakrát navštívila jezero a jednou i sklepení... Je to bomba!!!

Samantha:
Tak to doufám, že Tě nikdo nevykopne natrvalo. To by byla pro Mrzimor škoda. Cos dostala na Hog za dárky? A který se ti nejvíc líbí?

Silvia:
Dárky???...žádné jsem nedostala (zatím)!!!

Samantha:
Teeda, třeba se to ještě napraví. Ale od koleje jsi myslím dostala soví zob + kouknu zvědavě+. A co předměty, jak jsi zatím spokojená?

Silvia:
Předměty... spokojená jsem, i když vůbec nechápu, jak mám z bílého papíru udělat žlutý, ale to je detail!!!

Samantha: A soutěže? Na které se teď chystáš?

Silvia:
Soutěže moc nedělám, protože nemám ráda peníze...ale některé jsou super, např.: Co bys dělala s jedním srpcem (odměna:jeden srpec)

Samantha: To jsi asi první člověk, kterého znám, který nemá rád peníze +usměji se+ A poslední otázka: Jak plánuješ ohromit do budoucna?

Silvia:
Budoucnost je ve hvězdách...ale chystám se na sraz slimáků!!!

Samantha:
Tak děkuji za rozhovor a přeji hodně štěstí v dalším působení na škole.

Pro Žlutého Trimela
Samantha Ulvenová

Žádné komentáře: