pátek 7. ledna 2011

Žlutí odpovídají - I.

Zeptal jsem se několika náhodně vybraných žlutých studentů na to, jak u nich probíhá poslední termín výuky.
Odpovědi zjistíte uvnitř článku.

Oresta Vianueva
U mě to zatím nevypadá nijak. Sedím a koukám a nic nedělám. Soutěže moc nedělám, protože teď nejsou žádné zajímavé. A především mám zkoušky u mudlů, tak si v posledním termínu u mudlů domlouvám zkoušky, které budu mít následující 3 týdny – a že jich není málo.
Takže asi to bude jako vždycky na poslední chvíli.
Atmosféra v koleji mi přijde v pohodě jako vždycky. Bavíme se mezi sebou, pomáháme si, když jsou trable a tuníme další věci.

Marylin Cuthbert
Poslední termín je pro mě letos ve znamení OVCÍ. Loni jsem je nestihla a letos už to málem vypadalo, že to opět zabalím. Teď to ale naštěstí vypadá nadějně, už mi zbývá jen posledních pár palců.
Na soutěže bohužel čas nemám, přibližně před Vánoci to začalo a zatím to pokračuje. Snad se to po vypracování všech důležitějších věcí změní.
A atmosféra? Přijde mi, že mnohým došla "vážnost situace". Každopádně jsem s ní opravdu spokojená – letos byl pro Mrzimor podle mě rokem obnovy a nového startu. A i když to na vysněný pohár nevypadá, necítím zklamání, ale spíš naději do příštího roku.

Siny de Sorrow
Poslední termín výuky – no samozřejmě šílím, že nic nestíhám a narychlo dopisuji všechno, co se dá. Soutěže nestíhám obvykle vůbec, už takhle mám problém rozdělit si čas mezi Hogwarts školu a mudlovskou .
V kolejce už jsem zase nějaký ten týden nebyla, moje nestíhání totiž letos dosahuje přímo děsivých rozměrů.

Teodorik Valdorius
Jak to u mne vypadá. No trošku jsem možná polevil a eseje vypracovávám teprve nyní.
Soutěže samozřejmě stíhám, ale už si více vybírám, které vypracuju. Snažím se vždy do každé soutěže vnést trochu humoru, ať nemusí číst zadavatelé jen tuctové texty.
Atmosféra v koleji je skvělá a báječná. Mrzimore, jen tak dál!

Paul Brewer
Tak ten můj poslední termín je teď opravdu hektický. Musím přiznat, že na závěrečné eseje jsem ještě ani nesáhl, takže příkladem určitě nejdu, nemám ani udělané všechny úkoly a některé mám omluvené. Z toho důvodu dělám pouze soutěže, které mě opravdu zaujmou. Nicméně atmosféra v koleji je nyní výborná, jako ostatně po většinu roku, i když ten konec roku je opravdu hrozný. Už aby byl školní rok nový, budu rád, když tenhle dokončím ve zdraví.

Nicholas McElen
Letos je poslední termín výuky asi tou nejlepší částí roku za všech 7 let studia. A proč? Jednoduše mám výuku za sebou již od šestého termínu kvůli OVCÍM. Avšak několik dní jsem strávil psaním písemné části tohoto ohavně vyčerpávajícího celočarodějného examenu. Nyní, díky Merlinově plešce, mám již písemnou část za sebou (i když neohodnocenou), tudíž si jen opakuji učivo předmětu, z nějž zkoušku dělám, a do toho se mi podaří odeslat nějakou tu soutěž, popřípadě něco napsat do našeho úžasného, totálně božího a navštěvovaného Žlutého Trimela (i pokladník potřebuje prachy).
Myslím si, že i když toto obvyklé období plné stresu nese takový neklid, atmosféru máme dobrou. Samozřejmě, že někdo řekne o stálém nevypracování esejí dotyčné osoby, ale to se vcelku přehlíží a soustředíme se na věc, kterou dělá málo koleji, což je jakoby naše tradice.

Charlotte Von Emotion
Ke konci roku sepisuji eseje. Konec roku mi nepřijde tak hektický, jako to bývá během roku. Soutěže stíhám normálně. A atmosféra v koleji je taky taková uvolněnější.

Vivianna Digal
Poslední termín výuky je pro mě vždy trochu hektický. Nevím, kam dřív skočit. Eseje už mám rozpracované, ale musím na nich ještě trochu zapracovat.
Soutěže se snažím dělat, ale poslední dobou mi moc nevyhovují a jejich málo.
Myslím, že v tom nejsem sama, kdo nestíhá.

Touto cestou bych chtěl poděkovat všem, kteří zodpověděli a přeji nejen Vám, ale i všem čtenářům tohoto článku šťastné ukončení školního roku a hlavně - ve zdraví a s úsměvem na tváři!
Smajlík Smoulík

Žádné komentáře: