středa 12. ledna 2011

Perličky od Ellky 2


Zdravím vás a poslušne sa hlásim s ďalšími krásnymi výrokmi z Veľkej siene! Občas sa naozaj tam oplatí tráviť čas, aj keď na úkor domácich úloh a esejí... určite to poznáte ;-) Tak prajem krásne zakončenie školského roku a hlavne veľa smiechu! =)

A zase raz jazykové okienko, ktoré ma pobavilo:
Ellka Willowa > Keď si taká múdra, povedz mi, ako sa povie dieťa od koňa =D

Narcissa Teacherová > Koňátko?

Kristie Smithová > Hrieba? :D

Ellka Willowa > Žriebä :) a ešte bonusová otázka, dieťa od sovy =D

Narcissa Teacherová > Sova nemá děti

Kristie Smithová > To neviem ani česky :D

Narcissa Teacherová > Je neplodná :D


... len aby ste vedeli, plodná je, nevzniká genetickými pokusmi a mutáciami a jej dieťa sa volá „sôvä“ =) >

....
Pán profesor je zrejme po tom čakaní pred bránou ešte trochu... no zábavný =D tu vidíte:


Matthew Whitecrow> Krásný večer slečno Orestovaná....




Matthew Whitecrow > Prodám slečnu Míďu i s Kebuláčkama za 300 galeonů :DDDD

Serge Renine > Takovou cenu Midar nema :D

Matthew Whitecrow > p. Serge: Nemá, ale dům v GD má


A dvorenie dvoch mužov našej fialovej slečne:

Matthew Whitecrow > Slečno Niam: Vím, že city jsou to hlavní a proto vám zde předávám zlatou kreditku s neomezeným výběrem, pro pohodlné nakupování a zpestření života. Abyste nemusela nosit takové vyhaslé tretky.

Midar Kilahim > - nabízí Niam doušek vody -
Midar Kilahim > Pche - kroutí hlavou - materialista.

Niam i Tir-na-nog > Myslíte si snad - fňukne - že jsem jen na peníze ...ach - přijme vodu a dá si pořádný doušek - jak jsem raněna...
...
Niam i Tir-na-nog > A nemohla bych vás mít oba ? - pípne -

Matthew Whitecrow > ...

Midar Kilahim
> ...


Niam i Tir-na-nog
> - hodí nohu přes nohu a usměje se -


Niam i Tir-na-nog
>
Tak přesně tenhle výraz jsem chtěla vidět


Niam i Tir-na-nog > Ani jeden se neenchal nachytat

Niam i Tir-na-nog > Ještě se tak o mě dělit och

Midar Kilahim > Až se rozhodneš, Niam, víš, kde mě najdeš - otočí se a odchází do kabinetu -

Matthew Whitecrow > Míďo, tak co? Kamarádi? ;) Já ti ji nechám. - Vytrhne nerozhodné ženštině zlatou kreditku a odchází si přepočítat hory svých citů a majetku -

Katelyn Auster > - přemýšlí o kombinaci Niam a p-sora Žorže -

George McBrave
> - neumí číst myšlenky ale tohle slyšel dobře -


George McBrave
>
Drahá - klekne -


George McBrave > Jen já zůstal ti věrný!

George McBrave > Jen já ti jsem po boku!

Niam i Tir-na-nog > Nezajdem na panáka? Nějak mě to cukrování otrávilo

George McBrave > Jasně :-)))

Niam i Tir-na-nog > Stačilo by, kdyby alespoň jeden upřímně řekl že mě má rád.... - pokrčí rameny -

Matthew Whitecrow > Pche! Podívejte se na ni! Ona se snad nechá obluzovat úplně od všech! Ještě, že já mám jen tu svoji v srdci jedinou. - Mrkne do žlutého houfu a tak, aby nebylo poznat o koho jde, se na ni usměje. -

Niam i Tir-na-nog > Tak zaprvé, nejsem nějaká trajda a netahám se s každým...to byste se dobře degradoval a zadruhé, neházejte tu patky

George McBrave > Oplatíš mi mou lásku?

George McBrave > - klekne -

Niam i Tir-na-nog
>
Žorži, ty máš Angelu...tak nedělej tyjátr, ale je to od tebe hezké


George McBrave > - vytáhne krabičku -

George McBrave
> - z krabičky vyletí prostředník -
Ha! Já to tušil!


... nie každá romantika končí dobre. Ale pre nás je to optimistické slečny, stále máme šancu, že ak naši profesori ostanú starými mládencami, získame ich my! =D (len neviem, kto by to chcel, ale padlo tam slovo kreditka, takže uvažujte! =))
...


A zase raz jeden krásny večer plný ehm... učenia, strávený v Prasinkách:George McBrave > Slečna Katelyn? Co chcete k pití?

Katelyn Auster > Kofolu O:)

George McBrave > Kofo co?

Katelyn Auster > Hnědou radioaktivní limonádu!

...George McBrave > Já jsem starý veterán, já něco snesu!

Matthew Whitecrow > Já teda nesnáším nic, ale u babičky máme slepici... a ta!

Matthew Whitecrow > Georgi? Co sneseš ty?


... otázka pre čitateľov, čo také znáša pán profesor George?

.....
A zakončuje nám to naše Grapí:

Magrápa Česneková > Jdu si dát mrtvou rybu :)

Teodorik Valdorius > Fuj :-)

Magrápa Česneková > Lepší než živá, ne? :D

...
Ja sa s vami lúčim a dúfam, že som Vás popri dokončovaní esejí aspoň trošku pobavila (teda, že ste sa pobavili sami na sebe ;-)) Vidíme sa o mesiac! =))


Ellka Willowa

4 komentáře:

Kristie Smithová řekl(a)...

Kreditka, kde? =DDDD

Narcissa řekl(a)...

Naše slepice vajíčka kladou 8-)

Ellka řekl(a)...

Smithová, utekaj na ošetrovnu, teraj je bezvládny a chorý, máš šancu =D

Ciss, ale otázka je, čo znáša p.p Georg =D

Kristie Smithová řekl(a)...

Willowa, jistě a Justin mě zabije, díky, ne =DDD