sobota 1. ledna 2011

Kde nic tu nic

Hrůzostrašná věta před branami školy. Nebyli jste se mnou v tu chvíli před branami naší školy a nevíte, co se stalo? Čtete dál a vše se dozvíte.

Již 27.12 2010 se na Úvodní stránce objevil vzkaz od pana ředitele, že se škola bude stěhovat na staronovou adresu a že máme počítat s chvilkovým výpadkem. Čekala jsem to každou chvíli, ale pořád se nic nedělo, tak jsem si říkala, že vše bude v pořádku a po nějakém čase jsem na upozornění skoro zapomněla.

Poslední den starého roku jsem na škole moc nepobývala a tak jsem si ani vzkaz na Úvodní stránce nepřipomněla. Ovšem jaký byl můj údiv a děs, když jsem se do školy chtěla vrátit první den v Novém a roce a místo vstupu do hradu a následně teplého krbu v kolejce se před branami Hogwarts vznášel vzkaz:




V tu chvíli mi nic nedocvaklo a začala jsem poletovat okolo brány, která mě nechtěla pustit dál. Pak jsem si uvědomila, co pak ředitel psal a tak jsem valila na novou adresu, jenže ouha. I na její bráně visel stejný vzkaz jako na staré. Začala jsem plašit, panikařit a kdoví co ještě (kdybyste mě v tu chvíli viděli, asi byste mě okamžitě nechali převézt ke Sv. Mungovi). Po chvíli jsem ovšem našla svoji starou rozvážnost a řekla si, že chvilku počkám.

A vyplatilo se. Po pár hodinách se na nové adresa z čistajasna zjevil náš milovaný hrad a na Úvodní straně i krásné přání od pana ředitele.















Sice do ní nešlo ještě vstoupit, tak jsem ještě nějaký čas mrzla venku, ale vidina nového hradu mě velice uklidnila.

Takže z této příhody pro mě plyne, že si mám dávat na Úvodní stránku větší bacha a že mám úkoly dělat včas, protože zadání u sebe samozřejmě nemám a když mi teď chybí skoro všechny úkoly a hodiny na ně vyhrazené k tomu, tak jsem zvědavá, jak to do zítřka vše zvládnu…

Pro Trimela vyděšená Samantha Ulvenová

Žádné komentáře: