pátek 28. ledna 2011

Admirable Brooms Company

Dovolte mi představit Vám moji firmu na výrobu létajících košťat. Tu jsem založila díky popudu mdm Elle do předmětu Létání na koštěti a Vy se můžeme přesvědčit, jak se mi to povedlo :-)

A.B.C. - Admirable Brooms Company (český překlad – Firma obdivuhodných košťat)



Jak vzniklo jméno firmy? No byl to boj, to se musím přiznat hned. Nejdříve jsem nevěděla, jestli český název nebo anglický název nebo jak mám vlastně firmu nazvat, ale pak jsem se rozmyslela. Angličtina je dneska používaná všude, a tak ať každý ví, jak mám skvělou firmu. Takže název anglický. No jo, ale teď jaký? To už nebylo tak těžké, chtěla jsem dát na první pohled najevo, jak je moje firma na košťata úžasná. Takže název Admirable Brooms Company byla jasná volba :-)
Moje firma vznikla vlastně na váš popud. Už dříve jsem uvažovala, co čeho investovat a co po sobě jednou někomu zanechat. A když jste přišla s tématem této eseje, tak bylo jasno. Založím si firmu na výrobu košťat, která bude snad jednou na velkém trhu zaujímat přední místo, i když dnes, chvilku po zrodu mé firmy, to zatím tak nevypadá.


Specializace mé firmy je trošku neobvyklá. Většina lidí a kouzelníků se specializuje na košťata závodní či famfrpálová a nikoho moc nezajímá to ostatní. Ale košťata kouzelníci nepoužívají jenom na sport, proto já jsem se rozhodla svoji firmu zaměřit spíše na dopravní košťata. Aby se lidem lépe a pohodlněji cestovalo.


První koště, co moje firma vyrobila, bylo koště s názvem Ultrašvunk. Toto koště byl první zajíc na poli mých snad budoucích úspěchů. Koště je vyrobeno ze santalového dřeva, které je pohodlné a měkké, takže si ho každý zadek vytvaruje podle svého. Dále má koště extra krátké štětinky na ocase, proto se s ním dobře zatáčí a mění výška. Což je někdy před pohledy mudlů velice užitečná věcička.


Druhé koště, vyrobené v mé firmě, už bylo trošku víc vymakanější. Jmenuje se Extražuch a je opatřeno už i základními kouzly. Jako je třeba kouzlo proti pocení rukou, když letíte v létě na delší vzdálenosti, tak se opravdu toto kouzlo vyplatí. Dalším kouzlem použitým na toto koště je kouzlo proti prokluzu. To znamená, že vám ve výšce, když fouká silný vítr, nezačne zčista jasna poletovat podle větru, ale vy s ním pohybujete, aniž byste použili moc velkou sílu.


Třetí a zatím poslední koště vyrobené mojí firmou je koště Suprtrek, které má všechny vlastnosti košťat předešlých a k těmto vlastnostem moje firma ještě přidala vlastnost neobití. To znamená, že jakkoliv s koštětem budete mlátit a kymácet, tak vám stejně zůstane pořád ve stejné kvalitě. Ovšem miniaturním písmem máme dole u koštěte napsáno, že tuto vlastnost garantujeme na 10 000 omlácení, takže pro více generací vám asi nevydrží.


Doufám, že se vám moje nová firma líbila a že si do ní za čas přijdete koupit i vy svoje cestovní koště :-)

Samantha Ulvenová

Žádné komentáře: