úterý 18. ledna 2011

Hogwarts očima prváka

Chtěla jsem napsat článek o tom, jak vidím Hogwarts po prvním školním roce zde. Ale pak jsem si říkala, jak na to? Jak to sepsat? A protože se mi nechtělo dělat rozhovor sama se sebou, tak jsem si řekla, že raději vyzpovídám nějakého jiného nováčka.

Do mých spárů nakonec spadla Jane Karen Langley, která se rozhovoru se mnou zhostila na výbornou. A náš rozhovor si můžete přečíst zde.
 

Samantha: Jak ses cítila při prvních vstupech do Hogwarts?
Jane: Byla jsem hrozně natěšená, co mě čeká, koho všechno potkám, co nového se naučím...
Samantha: To znám, to asi každý. Jak se zde cítíš teď, po skoro celém školním roce?
Jane: Pořád stejně! Celý rok jsem si krásně užila. akorát svátky a poslední termín byl trošku hektickej, ale zvládnula jsem to.
Samantha: Teda, tvůj nadhled ti závidím +uculím se+ Jak se tvůj pohled na Hogwarts v průběhu školního roku změnil?
Jane: Nijak. Od počátku jsem nadšená a to mi zůstalo :-)
Samantha: Jak sis užila první rok na Hogwarts?
Jane: Bylo to fantastické. Spousta nových kamarádů a hlavně: ta Knihovna!!!
Samantha: Co byl pro tebe největší zážitek?
Jane: Když jsem dodělala poslední esej :-D
Samantha: +zasměji se+ Jojo, to potkalo asi více z nás. A naopak, co byl pro tebe nejhorší zážitek?
Jane: Když jsem zjistila, že na všechny eseje jsem si nechala 4 dny +zazubí se na celé kolo, jak se říká - americký úsměv+
Samantha: +já se také usměji a zavzpomínám na svoje eseje a na poslední týden s nimi+Jak bys svýma očima zhodnotila dění v koleji?
Jane: Podle mě vše šlapalo, tak jak mělo, takže jednička s hvězdičkou.
Samantha: A poslední. Jak bys zhodnotila dění na celé škole?
Jane: No, kvůli výuce jsem neměla moc čas to nějak podrobněji sledovat, takže nemám moc nějaký vyhraněný názor ke kauzám, které se objevily... jsem tu teprve "krátce"...

Tak to čtete sami. Samá pozitiva a sociální jistoty. Jen aby to naší Jane vydrželo i do příště :-)


Pro Trimela s brkem v ruce Samantha

Žádné komentáře: