sobota 1. ledna 2011

Výlet do zasněžené Paříže

Protože hrad je nějakou dobu nedostupný a mě se nechtělo mrznout před branami, vydala jsem se do romantické, zasněžené Paříže, kde jsem hleděla najít námět na další článek. A co mě samozřejmě zaujalo nejvíce, to byly tamní butiky. Proto Vám nyní přináším nejnovější pařížskou módu.

Jako první jsem se zastavila ve starodávném Butiku Ibizola, kde jsem zrovna chytla módní přehlídku. Všechny šaty byly samozřejmě krásné, ale nejvíce že všeho mě zaujaly šaty Zelené Rusalky.

Tyto šaty jsou vyrobeny z jemné látky z močálů a bažin. Kde si tamní víly šijí šaty přímo ze zeleně v močálech. Tyto šaty vynikají hlavně svojí schopností voduvzdoru. Rusalky je totiž očarovaly tak, že jakmile na nich bude jedna jediná kapka vody či jiné tekutiny, šaty se samy od sebe vysuší. Je jedno, jestli kapka bude jedna, nebo jestli jich bude milión. A dále je na sobě necítíte. Slyšíte a čtete správně! Šaty jsou tak jemné, že Vám nijak nepřekážejí v pohybu a cítíte se, jako kdybyste byla nahá. Ovšem ony krásně obepnou Vaše rysy a budete se líbit každému muži. Díky těmto dvou vlastnostem jsou šaty vhodné na dlouhé noční párty, kde se předpokládá tanec a zábava.

Druhý butik, který jsem navštívila - Costorolo, už nemá takovou tradici, jako ten první, ale i zde (možná díky novosti a neokoukanosti) naleznete šaty na jakoukoliv příležitost.
Zde se mi nejvíce líbily šaty Červené Karkulky.
Šaty jsou utkány ze západu slunce a z červánků. Jsou jemné a odhalují dívčiny nohy, takže decentně ukazují její mladou postavu. Jejich návrhářka se vžila do role mladých, nesmělých slečen, které chtějí poprvé okouzlit zvoleného muže. Ovšem ještě nemají takové zkušenosti, jako starší svůdnice. Proto jim návrhářka posílá tyto šaty, které opatřila kouzlem oslnění. Pokud si je některá dívenka obleče a bude usilovně toužit po muži svých snů, tak tento muž jí neodolá. Jestli to bude jen na jednu noc nebo nadosmrti, o to se již dívka musí postarat sama.


Doufám, že se Vám výlet líbil a snad se brzy zase někam vydám. Příště doufejme již i s profesorkou Selenou :-)



Z výletu zdraví Samantha Ulvenová

Žádné komentáře: