neděle 21. listopadu 2010

Žlutý minisraz - fotky

Jelikož jsem uháněna ze všech stran, rozhodla jsem se sem ty fotky teda naházet, když jinak nedáte. :-) Na vlastní nebezpečí!!

Jako vejce vejci! Chudáka Paula někteří obyvatelé hradu považovali zároveň za Henrika. Konec mýtům, já jsem je zachytila oba! Hádejte, který je který? :-)




Paul a Siny - Čekání na Natali. Hned jsem toho využila a šla příkladem Paulovi aneb trapná chvíle ticha se vyruší cvakáním fotoaparátu. :-)

Správkyně obrazárny a famfrpálová kapitánka

Fousek a zmrzlina - K Paulově dokonalosti nutno dodat, že nezapomněl ani na našeho myšího kamaráda. Primuska však na něj se zmrzlinou odmítala myslet, proto ten smutný kukuč. :-) Nutno dodat, že kdyby se lakomá primuska rozdělila, dneska by nemusela čelit chřipce...



Boleslavské osazenstvo Mrzimoru - Snad bez komentáře. Akorát mě štve, že neumím retušovat, a že se mi přetočil kamínek na náhrdelníku, ale na té druhé fotce to bylo ještě horší. :-D
Bude hůř...

Paul a Natali - Paul se poprvé tváří alespoň trochu inteligentně, zatímco Natali to přirozeně sluší všude. :-)




Oběť - Tahle fotka nikdy neměla spatřit světlo Žlutého Trimela, zrovna tak jako fotka první. Jelikož jsme s Paulem rozumní lidé :-DD, dohodli jsme se, nechci čelit vzpouře. A ano, chutnalo mi! :-)

Celá pětka



Fousek se svatozáří - Ještě ji bude potřebovat! :-)


Trio - Holky plné energie, Fousek už poněkud schlíplý...



Fousek v akci - My jsme ho to neučili, on už to uměl, asi Lucy...




Velká sportovkyně :-) - Příště tu zlatonku určitě chytí. :-)



Vysmátá trojka - Cosi nás šíleně rozesmálo, možná slečna fotografka :-)



Dva dokonalí! Měla jsem se tvářit zle, trochu mi to nešlo.


Máte snad nějaký problém?

Snad raději vše! Cenzura se nekoná, můžu to vydat bez Sophi. :-)

Vicky

15 komentářů:

Feliska řekl(a)...

Paul má hezkou košili:D

Paul řekl(a)...

Felis, díky. :D
Já ví, že to umíte ocenit, narozdíl od mudlů. :)

Jinak celá galerie je zde: http://vicky-ch.galerie.cz/

Vicky řekl(a)...

Paule, tohle jsme si nedomluvili! :-P

Paul řekl(a)...

Vicky, já vím. O:)

Jinak název by možná bylo dobré opravit na minisraz, místo misrazu. Nějak jsme si toho nikdo nevšiml.

Vicky řekl(a)...

Asi máš halucinace. o:-))

Paul Brewer řekl(a)...

Já nesnášim tvoje ego. :D

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Pěkně, pěkně! Vidím, že se na své podřízené můžu spolehnout:)

Grapí řekl(a)...

Ty bláho, ten Paul je fakt fešák :D

Vicky řekl(a)...

Grapi, ty jsi něco provedla? :-) Se podívej nejdřív do obrazárny na Eruma!! :-)))

Anonymní řekl(a)...

No jo, ste krásní všichni :)
Doufám že jste Mrzimoru neudělali ostudu :D

Alanise

Grapí řekl(a)...

Vicky, kromě toho, že jsem mu vyhrožovala svejma zabijáckejma sovama(který mi chce zabavit) nic zvláštního :D

Lucy řekl(a)...

Ach.. tak mňa už nikdy naživo neuvidíte, vyzerala by som pri vás úboho :D !

Paul řekl(a)...

Vicky, Eruma nemáš, takže se musíš spokojit se mnou.. A vůbec, pouč sse s Grapí, to je chytrá holka! :)



Lucy, ale prosim tě, pošleme ti z konta pár galeonů na letadlo a příště dorazíš. :D

Teo řekl(a)...

Ha vidím, že se sraz povedl...no škoda...na příští, ale se mnou počítejte :-)

Anonymní řekl(a)...

to jste měli zajímavý sraz teda:D
A jo, ač nerada, souhlasím s Mag...:D
I.