neděle 7. listopadu 2010

Magrápa Česneková a její úžasné slogany

První obrázek zachycuje samotnou básnířku,
druhý obrázek představuje mrzimorskou kapitánku Natalii Davis.
A nakreslila ji samozřejmě právě naše Magí!


Žlutá to je barva slunce, Natali má rychlé ruce!
Chyť tu mršku Natálko, koupíme ti lízátko! :D

Přišel havran na hřiště, dostal pecku přes koště!

Jezevec je super zvíře, havran skončí v pěkné díře.

Koště je jen kus dřeva, dobrý hráč je na něm třeba!

Nicol ta ví, jak se chytá, na koštěti skvěle lítá!

Jezevci se nebojí a všichni se zapojí!
Zápas bude brzy náš, vyhrajeme – vždyť to znáš!

Vrána, havran, kukačka – všechno stejná partička.
Jó jezevec, to je savec – zatne vráně brzo tipec :D

Teo Teo, to je borec, dává góly jako kanec :D

Modrá to je barva ledu, hrajou jako koule sněhu.

Oříška je naše hvězda, že tam chrápe, to se nezdá!
Létá jako žlutý blesk, tohle je fakt na potlesk!

Když se Ellka narodila, první camrál uchopila.
Od té doby střílí góly, nedělám si žádné fóry.

Naše Vicky, dělá triky – famfrc hraje úžasně!
Kdo má Vicky, žádný tiky, tak ten brzy vyhraje!


12 komentářů:

Ellka řekl(a)...

ako jednoznačne najlepší slogan som dostala ja =))

Anonymní řekl(a)...

nene, nejlepší je Teo kanec:D

Feliska:)

Anonymní řekl(a)...

A koupí mi někdo lízátko, i když jsem jí nechytila? :)

Nat

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Já bych taky chtěla mít svůj slogan... aspoň malý slogánek...:)

Anonymní řekl(a)...

Sophi, ta má ostrý brk, neunikne ani frk! :D

Grapí

Ellka řekl(a)...

inak, prečo nekomentujete pod svojim menom, ale podpisujete sa? (taká malá technická otázka =D)

Anonymní řekl(a)...

Ell, to bych asi musela být přihlášená nebo mít nějaký účet.

Grapi

Ellka řekl(a)...

Grapí, nemusela ;-) stačí tam dole dať komentovať ako: Název/adresa, napísať meno a pokračovať =)

Gapi řekl(a)...

He?? To by mě nenapadlo :D bych tam asi psala adresu, kde bydlim :D

Feliska řekl(a)...

já mám účet na blogspotu, ale jsem v práci:D a nechtělo se mi přihlašovat, a vlastně tu vůbec nejsem, pže strašně pracuju :D

Paul řekl(a)...

To jsom fígle tohleto.
Grapí, co bychom si bez tebe počali..:D

Grapí řekl(a)...

Všichni by jste byly úplný trosky :D
Nééé dělám si srandu :D