úterý 2. listopadu 2010

Ááá, křičí všichni dokola!

Smutek a stesk,
Tu a tam jak blesk,
Udeří na mě z čista jasna,
Den je pak zlý a basta.
Eště víc se pak trápím,
Nakonec se snad strávím,
Tak to je a jinak ne,
Konec přijde vedle mě,
Ale třeba ještě ne.


Sám za mnou přijde,
A pojď, mi řekne,
Moje radost za ním dojde,
Ale jen s ním přežije,
Naše láska bude věčná.
Tak jako tak je těžká,
Hlava mě bolí,
Ale srdce mi bez něho mrtví.

Ulevit mi musí,
Lásku naši doufám, že udrží,
Ven se snad dostane,
Ebenové dřevo z toho pukne.
Nová hvězda vysvitne,
O nás se mluviti bude.
Vaše láska bude věčná,
Ááá, křičí všichni dokola!

(Ze soutěže Básničky se jmény - jméno autorky je skryto v básničce:))

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to je úplně suprácký!
Grapi

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Poznámka redakce: Samozřejmě rádi uvítáme a uveřejníme i další vaše dílka ze soutěží, která by třeba jinak přečetl jediný profesor a pak by skončily někde zahrabané v jeho kabinetě, což by byla velká škoda! Ale asi pochopíte, že příspěvky psané speciálně pro Trimela budou honorovány o poznání více než ty, které už jednou ohodnoceny byly, ať už v soutěži či jako DÚ. Strašně rádi si je ale přečteme! Sem s nimi!