středa 10. listopadu 2010

Pozápasový rozhovor s kapitánkou

Chtěla jsem zveřejnit rozhovor s naší kapitánkou ještě před zápasem, ale jelikož byla extrémně vytížená, tak se nám nějak nepovedl sjednotit čas, proto přicházíme dnes s rozhovorem pozápasovým. Snad Vám jeho přečtení přinese stejnou potěchu, ne-li větší.


Samantha: Ahoj Nati, protože jsme nestihly zrealizovat předzápasový rozhovor, tak snad nyní zrealizujeme pozápasový rozhovor +usměji se+
Natalie: Ahoj Sam +usměje se+ Jsem ráda, že jsem tento rozhovor konečně stihla.

S: Jaké byly tvoje pocity těsně před zápasem?
N: Z velké míry jsem byla nervózní, hlavně protože ještě chvíli před začátkem zápasu nám chyběli odrážeči. Ale byla jsem také nedočkavá, protože už jsem chtěla sedět na koštěti a hrát.

S: Bylo pro Tebe velké zklamání, že jsi nechytila zlatonku?
N: Tak samozřejmě zklamání bylo, kdo by nebyl zklamaný, ale na druhou stranu jsem byla ráda, že už to máme za sebou a že Zlatonka patří zrovna nám +usměje se+

S: Byla jsi hrdá na svoji kolej již od začátku zápasu? Přece jenom tam byla hromada Žluťásků a jejich aktivita se rovnala aktivitě velmistrů…Nebo Tě i přes toto chování něco zklamalo?
N: Byla jsem hrdá, a jak. Tolik žlutých jsem snad na zápase ještě neviděla a to nepočítám naše fanoušky. A jejich výkon byl také skvělý. Ne, ne, zklamaná jsem každopádně nebyla.

S: A jak jsi vnímala Havraspár a jeho snahu?
N: Havraspár byl skvělý. Ze začátku se nás drželi zuby nehty a v jednu chvíli jsem myslela, že bude vítězství na jejich straně. Hlavně je ale obdivuji, že neustále sedali na košťata, i když za chvíli byli zase dole. Není to tak dávno, co jsme byli na jejich místě my.
S: A jak se dnes cítíš? Pár dní po úžasném zápasu s Havraspárem?
N: Tak mám určitě radost, že jsme vyhráli, že jsem (snad) jako kapitánka nezklamala +usměje se+ a že už máme jeden z nejdelších zápasů za sebou. Takže teď musíme odpočívat na zápas s profesory.

S: A skoro nakonec prozraď našim čtenářům, jaké byly oslavy po zápase :-) (Ale jen decentně, vše co se dělo v kolejce, přece prozradit nemůžeme)+mrknu na Natalii+
N: Oslavy byly…divoké +zasměje se+ Ale ne, vše s mírou. Všichni jsme si navzájem pogratulovali a pár máslových ležáků se otevřelo, ale jak už jsem řekla, nic se nepřehánělo.

S: A poslední věc. Chtěla bys někomu poděkovat? Někomu konkrétnímu či všem?
N: Konkrétním lidem už jsem poděkovala po zápase. Ale ještě jednou bych chtěla poděkovat všem, kteří se objevili byť i jen na malou chviličku na zápase a všem, kteří nám fandili. Děkuju +usměje se+

S: Děkuji za rozhovor a šupej si ho přečíst do Trimela +zazubím se+

Tak jste si zrovna dočetli rozhovor s naší kolejní kapitánkou famfrpálu a doufám, že ze zápasu máte stejnou radost jako Natali.
Pro Žlutého Trimela
Samantha Ulvenová

Žádné komentáře: