středa 25. srpna 2010

Žlutí navrátilci: Nicholas Pahir

23. srpen nebyl jenom tak obyčejný den. A to nejen tím, že do školy vtrhla druhá vlna nováčků. Společně s nováčky se nám totiž vrátili i tři žlutí studenti. (Jsem si stoprocentně jistá, že jsem si toho všimla první! :-D) Tímto tedy vítám ještě jednou zpět Altair cor Caroli, Erumocia Théra a Nicholase Pahira.
Zatímco Altair ani Erumocia jste tu ještě pravděpodobně nezahlédli, tak toho posledního zcela určitě. Možná, že se vám taky podařilo splést si ho s prefektem (Nicholas McElen), jako zprvu mně. Já už teď však vím, že Nicholas Pahir není sice prefekt, ale zato ochotný a vtipný kluk. Jak to můžu vědět? V přítmí ošetřovny za občasného chrápání Maffa Korebela (v současnosti jediného stálého pacienta ošetřovny) jsem si ho trochu proklepla. ;)
Začala jsem zlehka.

Vicky: Tak mi pověz, jak je to dlouho, co jsi tady byl registrovaný :-)
Nich: Zaregistroval jsem se asi před rokem, myslím na začátku prázdnin.
Vicky: Měl jsi tady nějaké kamarády, kteří po tvém příchodu zvolali: "Jé, Nich se vrátil!"? Nebo jsi taková tichá nenápadnější postavička?
Nich: Spíš tak mezi, ale nikdo (pokud vím) přímo nezvolal, že jsem se vrátil.
V tom případě jsem asi vzduch! Jest ti odpuštěno.
Vicky: Věděl jsi hned najisto, že se vrátíš k nám, ke žlutým nebo jsi třeba i přemýšlel o založení nové postavičky? :-) Co tě vůbec přimělo se vrátit? :)
Nich: Abych řekl pravdu, nechtělo se mi zakládat novou postavu. Radši jsem chtěl obnovit svou starou.
Co mě přimělo vrátit? Začaly mě už dost chybět Hogwarts, ale i se těším na nějaké předměty.
Vicky: Změnilo se toho hodně, od té doby, co jsi tu nebyl?
Nich: Abych řekl pravdu, tak docela jo. Například nová podoba pošty, samozřejmě oblečení, přibyl Godrikův Důl a mně osobně jdou lépe dělat soutěže. Přibyly i spolky.
Vicky: Už se všude orientuješ, už jsi zase všechno prolezl? :-)
Nich: Orientaci jsem v postatě ani neztratil. :-D
+ moudře mlčí :-D +
Vicky: Super, já myslím, že mi to stačí, už se jenom z tebe pokusím vymámit slib, že nám zase nezběhneš. :-D
Nich: No tak snad ne ;-)

Taková vyhýbavá odpověď, no je vidět, že i Nich je jenom chlap! :-)
Tímto mu samozřejmě chci moc poděkovat za poskytnutí rozhovoru. ;-)
Vicky Charmant

Žádné komentáře: