středa 18. srpna 2010

Ako trávia prázdniny mrzimorskí?

Leto sa nám pomaly blíži k svojmu neúprosnému koncu. Väčšina študentov hradu trávi tento čas mimo neho a pri tom spoznávajú mnohé kúzelné krajiny (že Paul? :-)). Avšak aj náš hrad ponúka študentom, ktorí tu ostanú, mnoho zábavy - a v poslednej rade málokto dokáže odmietnuť ponuku spoločnosti C. A. PART na hrade .-). Vyslala som svoje zvedavé sovy na prieskum a prinášam vám krátke zhrnutie, ako svoj čas trávia mrzimorskí :-) (Chlapci sorry, tentoraz som vás obišla :D)

Opýtala som sa ich, ako trávia svoje magické prázdniny a ktoré magické miesta navštívili :))

Susy Wernerová

Nejvíce čas trávím strašení mudlů. Já vím, já vím, je to nezákonné, ale já si nemohu pomoci. Ten jejich vyděšený pohled a vykulené oči, tomu nelze odolat. Když je takto pošmourné počasí, jde to ještě líp.
No jinak jsem byla na strašícím výjezdu s přáteli v Ostravě, Bruntálu, Benešově, Nespekách a chystám se vůbec projet celou naší krásnou republiku.


Herwen Indil Eruwea

Tak prázdniny trávím v magickém stylu :). Celé léto jsem se svou sestrou Alcielle na naší kouzelnické chatě pod Beskydami. Na dva týdny u nás byla na dovolené i madam Belatris Nithelas Malrinová, merlinužel musela již dnes odcestovat na jiná magická místa. Zítra si přinesu od svého Elensara kouzelnického kocourka a po zbytek prázdnin zde asi i zůstanu.


Sarah Rich

Normálně o prázdninách jen tak lenoším, ale tentokrát jsem si dala předsevzetí, že každý den splním alespoň jednu soutěž, ať mám dostatek peněz na výuku. Kromě vydělávání jsem si teď našla velkou zálibu ve čtení kolejních časopisů a Denního věštce. No a pokud mi zbude nějaký ten čas, tak se jdu projít do Prasinek nebo Příčné ulice.
Magická města? I když bych moc ráda nějaké město (kromě Prasinek a Příčné ulice) navštívila, zatím jsem nenašla způsob, jak se tam přemístit :D Jinak jsem ale velká cestovatelka.



Natalie Davis

Své prázdniny většinu času trávím lenošením, nákupy na PU nebo trénuji na koštěti, abych nezlenivěla :). Zatím jsem žádné kouzelnické místo nenavštívila. Na konci prázdnin se ale chystám se svou mudlovskou rodinou do Řecka, kde budeme procházet památky a samozřejmě nejen ty mudlovské, ale i kouzelnické :)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda Lucy, ty ilustrace jsou naprosto nádherné a výborně provedené, smekám před Tebou, protože mě to opravdu nadchlo...

Charlotte Von Emotion

Anonymní řekl(a)...

Cha, Paul je teď výjimečně doma. :)

Paul

Anonymní řekl(a)...

Taky bych chtěla do Řecka :D
Adriana