neděle 8. srpna 2010

Problémové hľadanie Paštičky!

Typický rozhovor študentov vo VS, ktorí sa chcú vyfotiť :
Lucy Koralka > kto sa chce vyfotit u Paštičky?
Palačinka Med Džemová > Lucy - já s tebou a Elánkou?:)
Lucy Koralka > Pal jj :))
Palačinka Med Džemová > Lucy - ráda... ehm...nějak bloudím a nemůžu to najít:D
Lucy Koralka > Taka mala budova vedla centra
Elanius Aine Neil > Pal, nákupní centrum, hned vedle je takový přístřešek...
Palačinka Med Džemová > Lucy - ach tak:D já ho totiž nemohu najít:(

Bohužiaľ Pal nebola jediná , ktorá mala tento problém. Ako iste si pamätáte, kedysi táto budova mala svoje stále miesto v Prasinkách. Tam bola jasne a prehľadné označená. Nájsť ju problém nebol žiaden a tešila sa veľkej návštevnosti. Avšak po istej dobe záhadne zmizla s tým, že hľadá lepšie priestory. Tie našla nakoniec v novo otvorenom Godrikovom dole. Lenže hneď po otvorení nastal problém. Veľa študentov ju nevedela nájsť a väčšina to nevie ešte doteraz! Tak často navštevovaná budova by si zaslúžila lepšie označenie.






Nakoniec Pal vďaka našej mapke to našla a mohla vzniknúť táto pekna fotka :)))

Spýtali sme sa študentov či nemali problém ju nájsť a či sa im páčia nové tapety v ponuke čarokresliarne:

Teodorik Valdorius
Nové umístění mě trošku překvapilo. Ano, věděl jsem, že se Paštička stěhuje a při mé první návštevě Godrikova dolu jsem na ní náhodou narazil. Špatně jsem odbočil. Jinak nevím, nevím, asi bych ji nenašel. Ale změna je život a vítám přesun. Pozadí jsou výborné, ale ty předchozí byly rozhodně taky.

Linn Rose Lairová
No upřímně se mi to nelíbí. Vlastně jsem ani po týdnu, kdy už byl GD otevřen, nevěděla, že otevřen je, takže jsem na to trpělivě čekala a prospala to. Ted to sice vím, ale nastal problém - kde ta Paštičkova kreslírna vlastně je? Řekli mi, že je u obchodního domu, jenže já nejdřív samozřejmě potřebovala najít obchodní dům, žejo :D ten jsme pak objevila, prohledala jsem okolní domky, ale fotoateliér nikde. Nakonec jsem se na to vybodla a někdo mi to pak prozradil. Nemyslím si, že je to dobré umístění, malinkatá kadibudka přilepená k obchodnímu domu. Vždyť já si jí ani nevšimla, proboha! Určitě by měla být označena nějak líp a výrazněji, nejlépe véééélkou cedulí a červeným nápisem, protože jinak si toho trotl jako já nevšimne. o:) A ano, jedině pozadí mohu hodnotit kladně. Každý si může vybrat co chce a je tam toho na výběr dost. Navíc si myslím, že je zdlouhavé a nebezpečné pro jednu fotku dobrovolně nasednout do drkotajícího vozíku. Navíc se pak ještě trefit do správného domu a to všechno mi zabere víc času, něž kdybych zašla do Prasinek a vyfotila se tam. Bohužel - Paštička se přestěhoval, co s tím nadělám ;).

Kris Glowr
Přeji hezký večer:) Nu.. nové umístění Pastičkové čarokreslírny mi dalo zabrat :) Jelikož jsem hledal a málem už nenašel :) Chtělo by to alespoň nějakou cedulku směřovací :) Čímž jsem snad i odpověděl na všechny dotazy:) A nová pozadí mne mile překvapila a potěšila:) jsou krásná až má člověk problém si vybrat :))

Cerridwen Lowra Antares
Upřímně nevím, co se tím sledovalo, každopádně je mi docela jedno, kde Čarokreslírna sídlí. Opravdu. Chvilku mi to trvalo, ale logicky jsem si odvodila, že bude někde u nákupního centra. Původně jsem čekala, že bude třeba v něm.Výrazně umístěná není - a pokud někomu logické uvažování nefunguje, tak ji možná hledá dodnes, pokud mu to někdo nevyzradil, co já vím. ;-) A nové tapety jsem ještě nestihla prozkoumat. Viděla jsem pár nových fotek, ale sama jsem se od přestěhování Paštičky nefotila, takže je klidně možné, že jsem neviděla všechny - tj. nějak nemůžu hodnotit. ;-) Ale některé se povedly - třeba ta, co má v pozadí krásný výhled na měsíc... Jiné jsou zase přehnaně barevné - na mě. =) Ale každý si nejspíš najde nějakou "svoji". =)

Žádné komentáře: