čtvrtek 14. února 2013

Večerníček a telenovela… aneb Valentýnské perličky z VS

Bylo to sice pár dnů před sv. Valentýnem, ale přesto zcela ve valentýnském duchu. Napřed se tedy začaly ozývat podivné zvuky, které zněly nějak jako Šram Šram – jak se ukázalo, šlo o pana Matta na rozvrzané fialové tříkolce… ale to byl samozřejmě pouhý začátek.
Bude pan Matt na Valentýna v růžovém? Mají duchové srdce? A může být dušice nešťastně zamilovaná? Čtěte dál a dozvíte se víc!

Pan Matt jako Večerníček...


Matthew Whitecrow > - urovná si večerníčkovskou čepici na hlavě a smykem zabrzdí koloběžku před Niam - Nechceš se projet? - zacinká zvonkem na řídítkách -
Niam i Tir-na-nog > - jeden ze žlutých výtisků se jí ladně snese na hlavu zakryje výhled - hummm
Sophia Glis Glisová > - vejde a dojatě pozoruje pana Matta na tříkolce - Páni, to je ředitel oddaný koleji a kolejnímu časopisu!
Magrápa Česneková > Pilulky ze sušených žab! Máte je někdo?! Není tady p. Serg? Ten jich mívá plný kapsy. (doufá, že tohle neslyší Barb :D)
Niam i Tir-na-nog > - odfoukne jednu ze stránek z obličeje a pohlédne na Matta - jedině když budeš na Valentýna v růžovém
Magrápa Česneková > Sophi, - pokývá smutně směrem k panu kolejnímu - spíš se obávám, že se přepracoval
Matthew Whitecrow > Niam: Dobrá, ale v rámci možností, nevím, jestli seženu růžové kalhoty a v těch tvých dortových kostýmcích zase chodit úplně nechci...
Niam i Tir-na-nog > Matte já ti snad ty růžové kalhoty v pánském pořídím... ostatně v růžovém nemáme ani dámské

(Snímek byl pořízen dnes, na sv. Valentýna: Jak vidno, pan Matt si růžové kalhoty přece jen nakonec neoblékl. Zato madam Niam představuje živou reklamu svého Salónu NiT a nového valentýnského sortimentu) 



Že je dušice mrtvá, to ještě neznamená, že nemá žádné city...


Magrápa Česneková > Jo a ještě se přetvařuješ! Super! Já vás totiž viděla víš?! Tam u jezera! Prej - napodobí Oříšcin hlas - "bude mě doučovat lektvary" To tak!!!
Andrew Uroboros > Grapi, ale no ale teď jsi to přehnala! Tys měla v uších Lenčiny ředkvičky, přiznej se. Já a doučovat lektvary, když bouchám jen se na laborku kouknu!
Oresta Vianueva > On za nic nemůže…
Oresta Vianueva > Ale my se opravdu učili lektvary!
Sophia Glis Glisová > Olí máš námět na článek:)
Andrew Uroboros > článek nééé
Magrápa Česneková > Jen to napište! Všechno to napište! Jaký jsou! Jezevci vycpaný!
Oliver William Brown > Sophi, no jo. Ale to bych musel všem zaznamenat, já hlava děravá :D
Sophia Glis Glisová > Hmmm. To je vidět, že jsi zatím amatér. Ale já mám všechno:)))
Oliver William Brown > Sophio, no jsem, nejsem ostřílený redaktor jako ty. - usměje se na ni -
Magrápa Česneková > Oříško to jo, chemie to byla, ale úplně jinýho rázu - pronese ironicky -
Magrápa Česneková > Se podívej jak po něm slintáš... to je fakt trapný, že se neumíš ovládat Oříško. Navíc si myslim, že ten věkový rozdíl hraničí s pedofílií!
Sophia Glis Glisová > Nu, velice mě mrzí, že vás budu muset opustit, je to tu rozhodně napínavé. Doufám, že až přijdu příště, nebudeme mít další dva duchy navíc - Grapí je opravdu dost zuřivá.
Andrew Uroboros > he... pedofílie? Já už nejsem žádnej prcek! - vypne prsa -
Oresta Vianueva > Andy není žádný prcek! Na věkovém rozdílu vůbec nezáleží!
Oliver William Brown > - směje se -
Magrápa Česneková > Pá Sophi. A doufej, protože je dost možný, že je předhodim šavlozubejm ponožkám, aby je sežraly.
Yol Yol > Sophi doufej, že Andy bude mít stale zuby kterými nás bude moci oslňovat když se rozzáří jako sluníčko. Mě ráno co ráno jeho úsměv budí :D
Magrápa Česneková > Oříš, to jsou výmluvy. Počkej až ty budeš stará a on tě nechá kvůli mladší! Ha! To si na mě vzpomeneš!
Magrápa Česneková > A vůbec! Neumíš procházet zdí a taky skrz tebe nejde házet věci!
Andrew Uroboros > - prohlíží si Grapi a zdá se mu, že nějak víc jiskří -
Oliver William Brown > Takže, když Grapí po tobě hodím ponožku proletí tebou?
Magrápa Česneková > Olí, hoď po mě ponožkou a poletíš bez koštěte - zavrčí -
Oresta Vianueva > No nevím, jestli je zrovna super přijít k tobě, chtít tě obejmout a místo stejné reakce propadnout tebou a rozplácnout se o zem!
Magrápa Česneková > Aspoň ze mě nemůže dostat alergickou reakci na arašídy!
Andrew Uroboros > Kdyby o zem! - kouká na zeď, v které jsou už dolíky -


Andrew Uroboros > Grapi?
Magrápa Česneková > Co je?! - zařve na Andyho víc než by chtěla -
Andrew Uroboros > Ty se ještě zlobíš? - usměje se zářivě -
Annie Sami Criss > - být na Andyho místě, moc ty zuby nedává všanc... xD -
Magrápa Česneková > Zlobím?! Mám zlomený srdce! - zasekne se - obrazně řečeno!
Andrew Uroboros > Grapiško, ale náš kolejní je lékouzelník...a umí divy ;o))
Oresta Vianueva > Chmpf! - vezme si maskovací plášť a vyleze na střechu... -
Magrápa Česneková > Andy, vážně nevím jak jste mi to mohli udělat - začne brečet - pořád "my jsme jen kamarádi, nic to neznamená, to není jak si myslíš..." a teď!! - s kvílením se usadí na lustru -
Andrew Uroboros > - kouká na lustr - ...ale no tak... Grapiško... dušinko... duchno... pojď dolůůů :o))
Oresta Vianueva > - hodí přes sebe plášť a schová se na střeše na své místo a začne přemýšlet i klimbat -
Yol Yol > - chápe Grapi, on si toto vytrpěl s Kim
Magrápa Česneková > - dramaticky proletí skrz Andyho a Oříšku a zmizí na schodech k věži -
Oresta Vianueva > - lekne se na střeše - Do pr.. co to bylo?!
Kim Sarah Reevesová > Co se to tu proboha děje? :D
Andrew Uroboros > - vůůůbec netuší -
Sophia Glis Glisová > Kim, my tady máme telenovelu naživo.
Kim Sarah Reevesová > Tak padlo tu moje jméno, tak jsem se trochu zděsila xD
Dolween Amarantine Dakini > Sophi, telenovelu? :D Prosím rekapitulaci, neviděla jsem předchozí díly :))
Annie Sami Criss > - nasadí klasický hlas - So here´s what you missed on ... :D Provalilo se, že Andy podvádí Grapíšku s Oříškou a je z toho skandál. :D

Sophia Glis Glisová


14 komentářů:

Letitia řekl(a)...

Ja už som sa potešila, že si prečítam najnovšie správy o Šramíkovi! A ona trojkolka to bola?

Inak ten epilóg je najlepší :D

Anonymní řekl(a)...

No fíha a je to venku...jak by řekla jedna moje kamarádka: "Božínku, asi bych se měl jít někam zahrabat!" :o))

Andy

Oříš řekl(a)...

Teď už to asi neutajíme, co? *peláší zalézt do své skořápky*

Ořiš řekl(a)...

mdm Leti, taky sem byla překvapena, že je to tříkolka :-))

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

jo tak na toto jen tak nezapomenu :D akorát škoda té cenzury, nenazval me v jedne te diskusi verejne blbcem? :D

yol yol

Grapi řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Grapi řekl(a)...

Je vidět, že se na mně roky strávené sledováním telenovel u babičky na vesnici opravdu podepsaly :D Esmeralda hadr :D

Ořiš řekl(a)...

Náhodou esmeralda byla super! Mám dokonce i knížku :-D

Grapi řekl(a)...

:D :D Chosé Armando :D :D a jak se jmenoval ten zlej týpek? Ten doktor?

Ořiš řekl(a)...

Ten popálený? To byl doktor Malaver

Grapi řekl(a)...

Jo to byly časy... záporáci měli ještě švih :D

Anonymní řekl(a)...

Když někomu jednu švihnu, budu záporák se švihem nebo švihlej záporák?

A.

Ořiš řekl(a)...

Podle toho, kdo to psal :-P
Jestli ten kdo myslím, tak záporák se švihem.