čtvrtek 14. února 2013

Patronace – Andy a Anet

(Článek byl napsán na konci minulého hog roku. Jeho autorkou je Kim Sarah Reevesová)


-Přijde ke Třem košťatům, kde by zanedlouho měla mít sraz s dvěma kouzelníky, připraví si pergamen, pero a začíná psát úvod-

Mrzimor je znám svou ochotou a kladným přístupem k nováčkům. Jelikož mě osobně se patronace velmi líbí, rozhodla jsem se právě o patronaci psát. Student staršího ročníku si může na konci školního roku zažádat o svěřence. Někdy je to těžká práce! Už jen proto, že nováčci se ne vždy na hradě uchytí. Od toho je tu patron, aby ho namotivoval a vedl ho v těžkých začátcích. A já bych vám chtěla v sériích článků ukázat, jak se k sobě chovají jednotliví patroni a jejich svěřenci. Rozumějí si? Je jejich vztah založen pouze na pomoci na hradě? Povídají si i o mudlsvětě? Je patron pro nováčka vzorem?
O patronaci se stará Andrew Uroboros a proto je první článek o něm a jeho svěřenkyni Anet SmallWitch.

Ahoj Andy a Anet - usměje se-
Andy: Ahoj :o)
Anet: Ahoj.

Předem mě omluvte, je to můj první článek, tak omluvte mou koktavost. Napadlo mě, že se o patronaci moc nemluví, a když ano, tak jen po sovách. Což je veliká škoda. Rozhodla jsem se proto psát článek o PP. Andy, vím, že máš na starosti patronaci, proto jdeš na řadu jako první a Anetka je tvým patrončetem, takže to odnese s tebou. -uculí se-
Anet: -usměje se-
Andy: Tak jo, jsem připraven téměř na všechno ;o)

Položím pár otázek, některé jsou málo, ale některé jsou hodně zákeřné. -ďábelsky se usměje- Jak moc znáš své patronče a jak zná ono tebe?
Andy: Myslím, že se známe v rámci Hogu celkem obstojně :o)

Přejdeme k otázkám -usměje se- Anet, jaká byla první sova od Andyho? Uvítal tě patřičně? Andy, vzpomeneš si, co jsi psal do první sovy Anetce?

Andy: No jistě… klasické uvítání a vyzval jsem ji, aby se na mne obrátila, kdykoliv bude potřebovat :o)
Anet: No první sova byla o tom, že mě Andy vítá v Mrzimoru a poté, že je můj patron… -usmívá se-  Uvnitř v sově byly veškeré informace o koleji, o celé škole, ať se na něho kdykoliv obrátím s čímkoliv apod… Uvítal mě krásně -usmívá se-

Andy, vzpomeneš si na nějakou sovu, která tě od Anet pobavila? Kdy ses pousmál?
Anet, odpověděl ti Andy na vše, co si potřebovala vědět?

Anet: Rozhodně ano -přesvědčivě se usmívá- Vždycky mi na všechno odpověděl, pomohl s tím, čím jsem potřebovala
Andy: to si tedy vzpomínám :o)) Hned na začátku, když se ještě na Hogu moc neorientovala, tak mne požádala, abych za ni tak trochu udělal úkol -směje se- To jsme si vysvětlili, protože ona špatně pochopila význam patrona a pak už všechno zvládala na výbornou. Kolikrát jsem měl dojem, že snad i lépe než já :o))
Anet: Andy!! Tak to si vážně nepamatuji -rozesměje se-
Andy: :oDD já jo… bylo to děsně fajn… jsem se smál jak cvok :o))
Anet: Andy, asi mám vokno -směje se-

Taky jsem to zažila s patrončetem -usmívá se- Další otázka pro oba… Byl den, kdy jste mohli vykřičet: „To je můj patron/ To je moje patronče! Jsem na tebe hrdý/á!“  

Andy: Nerad bych zněl nějak populisticky nebo tak, ale já jsem byl na Anet hrdý každý den, co tu byla. Protože dokázala být hodnotným jezevcem a to ne každý zvládne :o) Například, když si vzala půjčku od koleje a okamžitě ji splatila… měla z toho takovou radost, psala mi to… že to zvládla -usměje se- to bylo fakt milé.
Anet: No já myslím, že v den, kdy jsem potřebovala pomoc a Andy tu byl, tak mě prostě podpořil, apod… To jsem byla strašně ráda a jsem ráda, že je můj patron! A jsem za něho ráda. -usměje se-

A teď zákeřný otázky! -ďábelsky se usměje- Budete odpovídat vždy jeden a druhý to bude potvrzovat. Andy, jaký předmět si Anetka zapsala? Nikde nelov!

Andy: Angličtinu pro začátečníky :o)
Anet: Jojo -usměje se-

Anet, Andy má několik předmětů… mě stačí, když mi řekneš jeden. Nikde nelov!

Anet: Lektvary? -směje se a tipuje-
Andy: -kývne-

Andy, jakého má Anetka oblíbeného profesora?

Anet: To neuhádne -směje se-je jich víc!
Andy: Tady budu tipovat :o)) pana Matta :o))
Anet: Mezi těmi více, by se našel -usměje se-Takže jo ;)

(Když jsem se ptala Andyho na oblíbeného profesora, odpověděl diplomaticky, že nemá…Anetka si oddechla, protože by to prý asi nevěděla)

Anet, z jakého kraje Andy pochází? Andy, z jakého kraje pochází Anet? Nikdy nehledejte -upozorňuji je se zdviženým ukazováčkem-

Anet: Jej… moment
Andy: Já to nevím jistě :o)) ale občas se Anet vloudí do projevu jakýsi výraz, který bych zařadil na Moravu :o))

Andy, pěkné -usměji se-Tak co Anet? Odkud je Andy?

Anet: Já přesně asi nevím… Já bych tipla Čechy! -směje se-
Andy: :oDbingoooo :o))
Anet: wow-usměje se-

Dokonalá odpověď -usměji se-Otázka pro oba: Představte si, že se potkáte po několika letech, co byste si řekli jako první?

Andy: Probůh… co se dá říct originálního po letech, co jsme se neviděli? Nejspíš… Jak žiješ? :o))
Andy: Nebo…ty ještě žiješ? :oD
Anet: Já bych řekla… Co ty tu (ještě) děláš? :DD
Andy: Popřípadě… no ne, ty jsi pořád stejně kouzelná ;o))
Anet: Jej, ty si byl a jsi můj patron, že? -směje se-
Anet: Tak Tě zase vítám -směje se-
Andy: To je fajn, ale pro případ, že bys chtěla půjčit, předem říkám, že nic nemám :oDD
Anet: Tož super… 4G… ale nic nemáš co, Andy? -směje se-
Andy: :o)) to bylo pro případ setkání po letech :oP
Anet: Já vím

Poslední otázka… Je něco, co jste si během toho hog roku nestačili říct? Co byste sdělili zde? Veřejně?

Andy: Nevím, jak Anet, ale já jsem si s ní řekl všechno, co pro nás v rámci PP bylo důležité a nevím, co bych měl víc říkat
Anet: Nevím, jestli jsem mu to říkala, ale jsi nejúžasnější patron, děkuji ti za vše, co pro mě děláš a gratuluji k Řádu Helgy z Mrzimoru -usměje se- Jen tak dál… A jinak všechno podstatné ví…
Andy: -usměje se a trochu zrůžoví- děkuji… já ti už několikrát psal, že jsi fajn holka a že tě mám rád :o))
Anet: Já vím… Já ti to taky psala -usměje se-
Andy: Je fakt, že pokud bych měl vyslovit nějaké přání… pak bych asi každému přál takové patronče, jako jsem si vylosoval ;o))
Anet: - trošku zčervená a usměje se- Já vám taky přeji skvělého patrona, jako je Andy!

Já Vám moc děkuji -usměji se- byli jste takoví „pokusní králíci“ v mém prvním článku a patří Vám velký dík. -usměji se a pokládám pero na stůl-



2 komentáře:

Vicky řekl(a)...

Krásný rozhovor, ti se hledali... :-))

Anonymní řekl(a)...

juu to bylo dobre :)
skoda ze to nebylo, to by byly duely a praskacky Dre vid? :D

Inahe