středa 6. února 2013

Úchylky a mánie: Oresta Vianueva

Každý máme něco, na čem ulítáváme. Někdo spořádá tabulku čokolády na posezení, někdo prostě musí lítat na koštěti každý den za jakoukoli cenu. Naše mrzimorská kolegyně Oříška však ulítává na něčem úplně jiném! Trpí takzvanou střechomanií. Kdy si poprvé uvědomila svojí mánii? Co ji k tomu vedlo? Vše se dočtete v exkluzivním rozhovoru jen pro Žlutého Trimela! 

Ahoj Oříško :) Slyšela jsem, že si libuješ v povalování se na střechách .. Co tě ke tvé vášni vede? 
Ahoj, koukám, že si asi budu muset najít něco nového :o)
Inu, je tam klídek, ticho, výhled a je to nepopsatelně kouzelné - usměje se - A taky vzpomínky mě tam pořád táhnou...


Kdy jsi poprvé zjistila, že trpíš střechomanií? 
Už jako malou mě střechy tak nějak přitahovaly. Ovšem, nikdy jsem to nebrala na vážně, až někdy před půl rokem... Celková situace tady mě tam nějak posílá přemýšlet.

Máš pocit, že máš nad ostatními navrch, řešíš si tím nějaké komplexy?! .. Ne, jen žertuji .. O čem tam nahoře většinou přemýšlíš?
- zasměje se - Komplexy určitě ne. To je různě. O hogu, o lidech, o třech žlutých a jednom červeným :o) o koleji. O tom, zda zůstat či ne, zmrazit či ne, zfialovět či ne... Odejít či ne? Ovšem to bych kvůli ehm.. některým nemohla.. Nechtěla bych jim ublížit :-)

Musíme být z té výšky děsně malincí ... přemýšlíš také někdo o tom, jak je vlastně člověk zranitelný, když ho vidíš tak malého? 

No, ani ne.. Záleží jak vysoko vylezu. Ale občas je to sranda pozorovat ty malé osůbky a snažit se rozeznat, kdo dělá co :-)

Trávíš tam čas raději sama nebo ve společnosti? 

Raději bych tam byla v něčí společnosti.. Ale častěji tam jsem sama. Ostatní jako na potvoru přispěchají jen když náhodou spadnu a pak mě tam nechtějí pouštět - zasměje se -

S kým nejraději takový pěkně strávený večer na střeše prožíváš? 

Nejraději s přáteli zde... Ovšem nejraději bych to převedla do reality.. Je to opravdu moc fajn.

Co bys doporučila všem kouzelníkům trpícím střechomanií?

Užívejte, dokud můžete. Nikdy nevíte, kdy už nebudete moct... :o)


....Tak co? Zaujal vás tento článek? Zkusíte po vzoru Oříšky chodit rozjímat na střechy a přemýšlet tam o smyslu života? :) 
Již brzy se můžete těšit na další kouzelníky s úchylkami a mániemi! 

S pozdravem

Dairine von Cartage

Žádné komentáře: