úterý 5. února 2013

EXKLUZIVNĚ Z VELKÉ SÍNĚ: Bláznovství Moudrého klobouku?

Krásný úterní večer dámy a pánové!

Zdravím vás exkluzivně z Velké síně, odkud vám přináším reportáž o dnešním překvapujícím rozřazování. Někteří z nás tento chaos zažili již minulý školní rok, kdy se stalo téměř to samé, o čemž pojednávala má kolegyně Elízka. Jak to probíhalo letos? Jaké byly reakce zařazených a přihlížejících? Nenechte si ujít tuto jedinečnou reportáž!


I já jsem dnes patřila mezi ty, kteří v poklidu posedávali ve Velké síni a klábosili se svými kamarády. Když najednou se z ničeho nic zjevil Moudrý klobouk a chvíli se jen rozhlížel. Pak si odkašlal, trochu zamlaskal a vykřikl první jméno.



Ihned se objevilo mnoho reakcí mnoha studentů. Jak kdo reagoval se můžete podívat sami..
Avšak toto zařazovací šílensví ještě nemělo skončit. Naopak. Toto byl pouze slabý začátek. Když už jsme si myslela že vše skončilo, klobouk znovu zamlaskal a začal vykřikovat jména jedno po druhém! 
Sami vidíte, co se dělo .. No věřili byste tomu? Přináším vám také rozhovory s několika přítomnými studenty, včetně 2 nově zařazených.

Vanessa Tankian: Po pravdě jsem docela v šoku :)) ale na druhou stranu jsem se dostala kam jsem chtěla, pokud to teda bude platit :))) (čerstvá červená, pozn. red.)
Aron Queez: Byla to teda rychlost, ale jsem moc rád :) přemýšlel jsem mezi Zmijozelem a Mrzimorem, odpověděl jsem popravdě a je to tuuuuu :) (čerstvý zelený, pozn. red.)

A jaké byly reakce starších studentů? ...

Elizabeth Gibsonová: Žádné, asi zavádí novou tradici, když jsem o tom sama psala už před rokem... ale má na to nárok, je starý a to muKVÁhání znělo potom rozhovoru s ním dost děsivě...
Annie Sami Criss: No, nejdříve jem byla překvapená, když se v síni z ničeho nic objevil klobouk a zařadil první studentku. Když pak ale spustilo šílenství v plné parádě, docela mě to vyděsilo. Slíbila jsem totiž Anet Small Witch, že jí celou slavnost řádně zdokumentuji, aby o ni tak úplně nepřišla. Pak přišlo zklamání, protože jsem se na zařazování už dlouho těšila a ta představa, že se to odbyde takhle náhodou a narychlo, se mi opravdu nelíbila. Teď jen doufám, že se vše uvede zpět do normálu a proběhne zařazování tak, jak bylo v plánu. :)
Chabrakanes Čertovem: Dairinko, fiha co na to říct, jen že mě docela hodně zklamal, nebo i novackove si ted mysli ze zustanou vkoleji, ale ono se to muze zmenit ... mel by byt klobouk zavren na petlici a vyndan az ho je potreba :-D :-)
Skaduwee Narawari Milegan: Ospale jsem seděla v rohu, když se najednou rozezněl jeho hlas síní. Nejprve jsem si pomyslela, že jsem nejspíš prospala celý ty... dva, tři dny? Potom mě ale zmatené výrazy studentů ujistily, že jsem nezaspala. Nejprve jsem tedy zmateně mžourala na klobouk, z toho sledu slov, co vychrlil jsem stěží zachytila polovinu a už zase zmlkl. No co tohle má být? Nicméně věřím, že se klobouk omluví a problém se vyřeší. Moje pocity? Zmatená, rozrušená, ovšem stále netrpělivě čekající na opravdové nováčky a na slavnost.

A co myslíte vy? Zůstanou nováčci zařazeni? Nebo se bude opakovat to co loni, znovu změní barvu na lososovou a budou si muset počkat a řádné rozřazení?? Podělte se s námi o váš názor! :))

S pozdravem,
Dairine von Cartage

* dodatek no. 1

Kolem čtvrt na půlnoc bylo vše vráceno do pořádku a nově zařazení opět získali lososovou barvu! Vyjádří se k tomuto incidentu i vedení školy? Na to si budeme muset počkat! 

Žádné komentáře: