neděle 14. října 2012

Rozhovory z koberečků

V tomto článku se něco více dozvíme o Arii Mondgomery a Belatris Lexter.
Rozhovory připravily slečny Annie a Ashaii.
Annie a Aria:

Annie Sami Criss... S
Aria Mondgomery... A

S: Ahoj, tak můžeme? :)
A: Jistě.

S: Takže první otázka: Jak jsi se dostala na Hog?
A: No, hru o HP jsem hledala už docela dlouho. A jednoho dne jsem narazila hned na dvě. Zjistila jsem, že ta jedna neotevře registraci a že tahle ano. Chodila jsem sem každý den až konečně otevřeli registraci. Když mi přišla sova o přijetí byla jsem šťastná.

S: Co tu většinou děláš?
A: Nejvíce mě baví trávit čas v knihovně a nebo ve VS.
S: Který předmět tě zatím nejvíc zaujal?
A: Předmět který mě zaujal,.. hm... to je těžké.. Asi historie hogwarts a lektvary. :) Chodím ještě na létání na koštěti, to je také moc fajn, ale více mě baví ty předešlé dva.

S: Už jsi mi řekla, že hodně chodíš do knihovny a do VS, také studuješ 3 předměty. Ještě něčemu se tu věnuješ?
A: Hodně dělám soutěže, většinou více než polovinu za seznamu :D. Pokaždé když mám možnost sem jít, tak jdu protože to tu mám velmi ráda. Brigády v Prasinkách mi přijdou vhod, protože peněz není nikdy nazbyt. :)

S: S kým si tu zatím nejvíc rozumíš, našla sis přátele?
A: Nejvíce se bavím se svoji patronkou Helčou Morganovou a s Chabem. :D

S: Už jen jedna na závěr: Co plánuješ do budoucna?
A: Šetřím na sovu a co nejvíce předmětů. Až budu mít hodně, tak si koupím novou uniformu. ;)

S: Bezva, díky za tvůj čas!
A: Za málo.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Ashaii a Belatrix:


V rámci naší skvělé koberečkové hry jsem dostala za úkol vyzpovídat někoho z nováčků a vybrala
jsem si samozřejmě svoje patronče Belatris Lexter. Doufám, že se u nás Belatris brzy zabydlí a
stane se aktivní posilou Mrzimoru :)

A tady už je náš rozhovor:

1) Zahřívací otázka - jak se dneska máš?
Dneska se mám docela dobře

2) Není to tak dávno, co jsi čekala před branami hradu na zahájení registrace. Jak se ti líbilo
téma eseje?
No na to, že jsem ze začátku nevěděla, jak to napsat, tak pak jsem na to přišla a byla docela fajn.

3) Nedlouho po přijetí následovalo rozřazování, jak jsi spokojená s rozhodnutím Moudrého
klobouku? Líbí se ti v Mrzimoru?
No jako první jsem chtěla jít jinam, ale když už se tak klobouk rozhodl, tak to taky není špatné a na
víc jsem si tady našla docela míň, ale dost kamarádů.

4) Momentálně se blíží ke konci druhý výukový termín, což mě přivádí k otázce - co ty a
výuka? Prozraď nám, jaký předmět/předměty sis zapsala a zda se ti líbí.
No s těmi předměty to je trošku těžší. Já jsem si vybrala Karty Lenormand 1.A. Jenže mi to zatím
vůbec nejde, ale doufám, že to brzy pochopím.
5) I když jsi teprve v prvním ročníku, jistě máš nějaké vysněné povolání. Jak si představuješ
svoji kouzelnickou budoucnost?
Ráda bych se stala Patronkou nějakého kouzelníčka. (Moc hezká odpověď, nemyslíte? :) - pozn.
autorky)
6) Brzy bude zahájena také famfrpálová sezóna, jak se na ni těšíš? Přijdeš se podívat na
trénik nebo se dokonce chceš stát členem mrzimorského mužstva? (Noví talenti jsou rozhodně
vítáni! :))
No moc nevím, ještě jsem o tom moc nepřemýšlela, ale určitě se půjdu podívat a i možná bych se
zapojila.
7) A nakonec, pro ty, kteří tě zatím třeba neznají, mohla bys o sobě říct jednu výstižnou větu?
Ráda pomáhám a jsem i upřímná a velmi mám ráda jakoukoliv legraci.

Děkujeme za všechny otázky i odpovědi!

Žádné komentáře: