pondělí 15. října 2012

Koberečkový rozhovor s modrým Zendaerem Amattis

Oresta nám vyzpovídala zatím docela nenápadného nováčka Zendaera. Tak uvidíme, co se v něm skrývá :)


Ve velké síni jsem potkala nováčka jménem Zendaer Amattis. Poprosila jsem ho, zda by
mi nevěnoval trošku svého času a osvětlila situaci. Ovšem neřekla jsem mu, o co přesně jde.
Malinko jsem upravila pravdu. Ale souhlasil s malinkým rozhovorem, což mne potěšilo.
Zendaer navštěvuje 1. ročník na škole Čar a kouzel v Bradavicích. Chodí do Havraspárské
koleje a dokonce je příbuzný s naší nejlepší návrhářkou Niam! Zajímá se o psaní článků a o
lumpárny v Zapovězeném lese.
Inu, posuďte sami. Položila jsem Zendaerovi pár otázek.

O: Děkuji, že jsi souhlasil k menšího rozhovoru :)
A má první otázka zní.. Jsi v koleji spokojen? A co profesor Midar, jaký je jako kolejní?

Z: Kolej je fajn. Ačkoliv časově asi úplně nestíhám řešit všechny věci v koleji. Inu nejen studiem
v Bradavicích živ je člověk. Pan šéf Midar je poněkud zvláštní člověk, ale má vše ošéfované,
umí poradit a umí namotivovat.
O: Jak jsi se o naší škole dozvěděl? Náhodně nebo někdo z tvých kamarádů sem chodil?
Z: Tetička Niam i Tir-na-nog mě přesvědčila ke studiu.
O: Jak se ti zamlouvá nabídka předmětů? Jsi s nimi spokojen?
Z: Nabídka je dosti pestrá, trošku lituji, že jsem nestihl úplně vše, co jsem chtěl, ale se svými pěti
předměty jsem nakonec velice spokojen.
O: Máš nějaký oblíbený či neoblíbený předmět a profesora?
Z: Oblíbené - hmm asi Bílá magie a pak Obrana proti černé magii. Bílá magie je taková
lehce filozofická a k zamyšlení, což já rád. A OPČM je taky o zamýšlení se, ale spíše nad
praktickými problémy.
O: A co volný čas? Flákáš se u jezera nebo trávíš čas zkoumáním, jak se dostat do sklepení dřív
jak ve třetím ročníku?

Z: Když mám čas navíc, tak vesměs vykecávám s lidma, dám dokupy nějakou soutěž a rád bych
začal psát do Denního věštce, na čemž pracuji.
O: A poslední otázka.. Kdybys mohl na tajňačku do zapovězeného lesa na prohlídku miminek,
šel bys?

Z: éééé miminek? jakých... lidská jen řvou a tak, to mě neláká, ale jinak... les bývá zajímavý :) tak třeba jo

Děkuji za rozhovor a přeji mnoho úspěchů.

Pozn. redaktora.. Mělo tam být mláďat, ale nějak mi to ujelo:)

Žádné komentáře: