neděle 28. října 2012

Jak vzniklo moje jméno? - Annie Sami Criss


(Následující příběh není smyšlený a obsahuje nejednu skutečnou osobu a událost.)


Vznik mého jména vám nejspíš bude připadat obyčejný v porovnání s příběhy, které jste v této rubrice mohli číst doposud.
Narodila jsem se do čistě mudlovské rodiny jako nejmladší ze tří dětí. Když mi přišel můj dopis z Bradavic, bylo mi jasné, že se svým mudlovským jménem (a hlavně příjmením) do Bradavic rozhodně nenastoupím. S tím ovšem vzniklo i dilema.

Jaké jméno budu používat v kouzelnickém světě?
Několik věcí mi bylo jasných hned:

1. Nechtěla jsem se zcela vzdát svého křestního jména.
2. Vždy jsem toužila mít druhé křestní jméno.
3. Přála jsem si, aby o mě mé jméno dokázalo něco říci.
4. Odmítala jsem klasickou českou koncovku "-ová"
5. Mé nové jméno by mělo hezky znít po částech i jako celek.

První část byla nejsnazší. Vzala jsem anglickou verzi svého jména, kterou jsem již v minulosti často užívala a z ní vzala jméno Annie. Tím jsem splnila svou první podmínku.
Na řadu přišlo druhé jméno. Ani nad ním jsem příliš dlouho neuvažovala. Věděla jsem, že chci reprezentovat to, co mám nejraději: muziku a Team Starkid. Někteří z Vás možná znají píseň z jejich (bohužel nikdy nedokončeného) web seriálu Little White Lie. Jmenuje se Sami. Ten song a jeho text jsem neuvěřitelně zbožňovala, stejně jako jejího autora a zpěváka.

A byl to právě tento úžasný a všestranný umělec, který ovlivnil výběr mého příjmení. Mnozí z Vás už o něm určitě slyšeli. Ať už jej znáte jako Harryho Pottera z AVPM a AVPS, nebo jako postavu z Glee jménem Blaine, nebo jako nástupce Daniela Radcliffa v roli J. Pierrepont Finche v broadwayském muzikálu How to Succeed in Business
Without Really Trying, a nebo jen jako autora řady písní, multi-instrumentalistu a vůbec muzikanta, jeho jméno je stále stejné: Darren Criss.

Annie Sami Criss
Zní to hezky, ne? Mně každopádně ano, proto jsem si toto jméno také nakonec vybrala. :)
Uvedla jsem jej do přihlášky a pak už jen doufala, že se mi splní přání skončit v Mrzimoru.

A to se splnilo... ;)

Konec pohádky, dobrou noc! ;)

Annie Sami Criss

PS: Mudlovská verze je totožná, pouze dopis z Bradavic = básnění o Hog mojí mudl-spolužačky Dairine. ;D

Žádné komentáře: