středa 10. října 2012

Kobercové interview č. 2


Dnes se díky Sam, Pýtovi a Albě dozvíme něco nového o Albě, Anet a Arie.


Samantha Ulvenová přináší rozhovor s Albou Jacquelin
Na cestě za koberečky jsem vyzpovídala naši novačku Albu Jacquelin. Alba se pravidelně zapojuje do dění v kolejce, řeší všemožné patálie, které se okolo ní vyskytnou a už teď je poznat, že je to taková holka do nepohody :)
Její odpovědi jsou spíše tedy jednoslovné, ale snad Vám o ní aspoň něco napoví :)
Moje otázky -a odpovědi od naší Alby:

1) Jak ses u nás na hradě zabydlela?
Myslím, že velmi dobře:) Jsem tu prakticky jako doma.
2) Jaké studuješ předměty? A baví tě či nebaví?
Bílou magii, Symbolon, Karty Lenormand, Lektvary a Drobnohled. Určitě mě baví a hlavně mě už toho hodně naučily.
3) Budeš si nějaký předmět ještě přidávat?
Asi už ne, ty, co mě baví, jsou rozebrané a těch pět mi bude stačit.
4) A co kámoši? Máš už nějaké „pravé“?
Určitě mám:)
5) A když jsme u těch pravých, nějaký chlapec se zde neobjevil?
Chlapců se objevilo hodně :D, ale nejsem tu proto, abych nějakého objevila:)
6) A co nějaká jiná pikantnost z tvého kouzelného života, prozradíš nám?
7) A pikantnost z mudl života?
6 a 7 dám bez komentáře:)

Doufám, že jste se dozvěděli alespoň něco nového a přeji příjemný zbytek dnešního dne :)
Sam
----------

Peter Warhall představuje Anet Small Witch
Máme tu nový školní rok a s ním i nové žluté studentíky, mezi ty aktivnější z nich patří i Anet Small Witch, kterou jsem jako správný reportér vyzpovídal a zjistil její pojmy a dojmy z naší milované školy.

Peter Warhall: Ahoj Anet, prosím tě, pověz mi, jak se ti líbí škola?
Anet Small Witch: Ahoj Pýte, škola je moc fajn, jsem ráda, že jsem dostala takovou příležitost být na téhle škole.
Peter Warhall: Ano, naše škola je perfektní...ty jako nováček jsi letos prošla zařazováním, jak se ti líbilo?
Anet Small Witch: Bohužel mi mudlové překazili plán se přímo zařazování účastnit, když jsem pak později přišla, zjistila jsem, že jsem v Mrzimoru. Byla jsem ráda, že jsem skončila v Mrzimoru, protože jsem sem chtěla, akorát mě mrzí, že jsem nestihla mou Rozřazovací slavnost. +tváří se velmi smutně+
Peter Warhall: Ach tak, to mě mrzí, prošvihnout zařazování je průšvih...a jak se ti tedy v Mrzimoru líbí?
Anet Small Witch: V Mrzimoru se mi líbí nejvíc, nikde jinde do koleje bych si nepřála. +tváří se spokojeně+
Peter Warhall: Ani já ne, Mrzík je nejlepší! Už máš zde na škole nějaké kamarády?
Anet Small Witch:  Myslím, že mám, ale nevím, co si o mně všichni myslí. Snad něco pěkného a dobrého.
Peter Warhall: Tak to je skvělé, určitě si o tobě nic zlého nemyslí, třeba ještě nějaké další potkáš na hodinách, jaké sis zapsala předměty? A jak ti to v nich jde?
Anet Small Witch: Zapsala jsem si Kouzelnou angličtinu pro začátečníky, jde mi to zatím bezvadně, mám už dvě jedničky a dva neopravené úkoly.
Peter Warhall: Snad to budou také jedničky. Na závěr našeho krátkého rozhovoru mi to nedá se nezeptat...plánuješ se účastnit famfrpálových tréninků a zápasů?
Anet Small Witch: Asi ani ne, ale ještě uvidíme... +usměje se+

Nezbývá mi tedy než doufat, že Anetka bude dál sbírat jedničky za úkoly i další bodíky pro naši krásnou žlutou kolej, a že ji někdy na famfrpálu přece jen uvidím, aspoň jako fanouška.

Ať žijí nováčci (i starší členové) Mrzimoru!
Peter Warhall
----------

Alba Jacquelin zpovídá Ariu Mondgomery
Ahojky Ari, můžu tě poprosit o malou laskavost, ráda bych s tebou udělala menší rozhovor do Žlutého Trimela:)
Ahoj Albino. Budu ráda :)

1) Jak se ti líbí na hradě? Už sis zvykla na nové prostředí?
Protože jsem po kouzelnické škole už dlouho toužila, tak se mi tu líbí moc. Strašně ráda sem chodím.
2) Našla sis tady nějakého kamaráda nebo kamarádku?
Samozřejmě, že našla. Kamarádů tu mám spoustu, rozumím si se všemi žlutými, které jsem poznala a s ostatními barvičkami si také mám co říct. Největším kamarádem je asi Chabrakanes Čertovem a Helča Morganová.
3) Jaké se učíš předměty, kolik jich máš a baví tě psát nebo se ti do toho moc nechce?
Předměty mám tři. Létání na koštěti, lektvary a historii hogwarts. Baví mě všechny ale nejvíce asi ta historie. :) Domácí úkoly dělám s radostí.
4) Co se ti tady líbí nejvíc a proč? VS, kolejka, letová plocha?
Nejvíc? To je těžké říci. Líbí se mi všude, ale nejvíc asi ve VS. Mám tam možnost si se všemi popovídat atd... Pak také velmi ráda chodím do knihovny. Baví mě četba, takže mám většinou vypůjčené minimálně tři knížky. :)
5) Jaký je tvůj patron? Pomáhá ti, nebo pomáhá ti někdo jiný? Popř. kdo ti tady nejvíc poradil nebo pomohl?
Moje patronka je Helča Morganová. Je to milá a ochotná holka, ke které chovám velké sympatie a mám ji ráda. Pomáhá mi vždy, když něco potřebuji. :)
6) Co soutěže? Jsi spokojená? Nebo ti tady nějaké chybí?
Soutěže dělám ráda. Samozřejmě jak které. Většinou si udělám ty pisatelské, a pak ty, co mě zaujmou. Jsem s nimi velmi spokojená. :) 

Žádné komentáře: