pondělí 18. července 2011

Nález v zaprášené truhle

Prázdniny. Měsíce klidu, pohody, výletů, a hlavně odpočinku. Jistě to znáte taky, alespoň někteří. Venku je hezké počasí a vy si již od rána říkáte, co musíte udělat.
Každou chvíli si opakujete "Musím udělat tohle," nebo "Musím udělat tamto," - ale nakonec nic neuděláte. Chtěla jsem napsat nějaké články, dokonce už vím o čem budou, našla jsem si k tomu podklady a fotografie, ale stejně nic. Jsem nějak až moc líná. Místo psaní plno hodnotného článku jsem raději procházela, co mám kde schované, a narazila jsem na něco snad pěkného. Týká se to žluté koleje, kdysi jsem si tak trošku hrála, vzala mrzimorskou hymnu a "hodila" jí na pergamen.


Selena Enail Smithová

4 komentáře:

Nicholas řekl(a)...

merline, to je tak nádherné udělané! magnificentní!

Paul Brewer řekl(a)...

Úžasné!

Silvia Honorová řekl(a)...

Teda kolegyně, opravdu krása:))

Anonymní řekl(a)...

njn když si člověk trošku vyhraje s mudlovskými programy, tak může vzniknout i něco pěknýho :-) Ještě mám čisté stránky bez hymny v různých provedení, ani už nevím kvůli čemu jsem to dělala :-D

S.E.S.