neděle 31. července 2011

Další válečná výprava - tentokrát ZOO Lešná

Stejně, jako jsem nedávno udělala fotoreportáž z ostravské zoo, tentokrát vám představím zlínskou. Mají to tam opravdu krásné, ale hlavně rozlehlé, takže to není výlet na tři hodinky ;o)

První, co mě uchvátilo, byla ta spousta voliér, všude sami nádherní (nebo méně nádherní, ale o to vtipnější) ptáci. Od maličkých po úplně veliké. A nejlepší na tom je, že voliéry nejsou jen v jedné části zoo, ale po celém areálu. A některé z nich jsou i průchozí.


Jako další jsme potkali žirafy, zebry a nosorožce. Žirafy zrovna svačily a krásně pózovaly... no podívejte se sami.


Nosorožci bohužel chrápali v pavilonu, takže jsme si s nimi moc neužili.



Pokračovali jsme dál a narazili na obrovskou, ale opravdu obrovskou voliéru. Nebyla průchozí, ale dovnitř byla udělaná taková jakoby terasa, takže jsme byli přímo v ní.


Nacházeli se zde rozliční ptáci a krásně se nám předváděli. Ale posunuli jsme se dál a narazili jsme na pštrosy. Abych pravdu řekla, moc se mi tato zvířata nelíbí, ale na druhou stranu jsou úchvatní...
Byli tam i lvi, ale zalezlí za křovím, takže jsme je moc neviděli.


O kousek dál se nacházel výběh, kde byly antilopy, antilopky a velbloudi. Bylo jich tam opravdu hodně.




Cestou nás provázely nádherné tabule. Celkově se mi velmi líbí nápad rozdělení zoo na různé části, jako je Austrálie, Etiopie, ... V každé části jsou zvířecí druhy, které v dané oblasti opravdu žijí. Takže nemáte na jižním konci zoo milion ptáků a pak už nic, ale jsou ,,rozeseti" po různých koutech zoo.




Spousta popisu...




Přesunuli jsme se k vodnímu ptactvu. Bohužel si nepamatuju, co je toto za druh ptáka, ale byl krásný.




Kachnička (nebo nějaká její příbuzná - soudím), kterou mají také v ostravské zoo...opravdu tam je =oD




Spolu s kachničkou byli v průchozí voliéře taky papoušci. Spousta papoušků. Od krásně barevných po úplně černé.




Na závěr jsme šli navštívit gorily. Byly bohužel jen vevnitř, takže jsem je nefotila (nesmí se fotit s bleskem a bylo tam tolik lidí, že se mi tam ani nechtělo tlačit). Ale vynahradila jsem si to tučňákama. Ti byli úžasní - až na ten smrad teda... =oD



A jako třešnička na dortu - moje maličkost na velbloudu. A víte, jak se pozná koňák? I na velbloudu má špičky ke koni.


A foto opět moje vlastní...až na poslední fotku, která je stejně focená mým foťákem ;o)
Ciline Flameová

Žádné komentáře: