pondělí 4. července 2011

Ali je zpátky!

Hned v první den, kdy byla otevřena registrace nových studentů, objevily se k naší radosti na hradě i mnohé dávno známé tváře – navrátilci z polárních stáží i ti, kteří se přímo znovuzrodili. Jakmile jsem zahlédla svou mrzimorskou spolužačku Alienor Holubovou, hned jsem za ní běžela a díky své profesionální deformaci jsem s ní hned udělala toto malé interview.  
Ali mě však požádala, abych s vydáním počkala, protože by ráda překvapila jistého chlapce, tak aby se zatím nedověděl, že už je zde. Později jsem ji zastihla, jak záměrně nechala vybouchnout kotlík v laboratoři, patrně aby získala správné maskování… rafinované!

Chtěla jsem jí tedy vyhovět a pergamen jsem zatím založila někde v redakci – málem tak byl rozhovor navždy ztracen, protože když jsem si na něj dneska vzpomněla, už jsem ho nenašla – možná mi ho sežraly sovy… ale nakonec jsem získala kopii pergamenu a tak vám rozhovor s Ali přece jen přináším, a věřím, že máte z návratu této usměvavé a oblíbené studentky také takovou radost jako já!

A nelekejte se, Ali už je zase v naprostém pořádku!




Sophia: Jé, ahoj Ali! To je prima, že jsi zpátky! Jakpak ses měla v Mrazákolandu a jaké máš dojmy po návratu? Nechtěla bys poskytnout malý rozhovor pro Trimela?



Alienor: Sophí, klidně odpovím. – usmívá se od ucha k uchu -


Tak já se začnu vyptávat: kam jsi se šla podívat úplně nejdřív, když ses vrátila do Bradavic? Jaké bylo druhé a třetí místo, kam ses vydala? A jaké byly tvé první dojmy?

Po návratu z mrazáku jsem jako první zavítala na Příčnou ulici. Druhé a třetí místo si nepamatuji, ale myslím si, že to byla VS a Prasinky. Nebrala jsem to tak, jako že kam jsem se koukla poprvé, prostě jsem někam zavítala. Důležité pro mne bylo, že se mohu vůbec někam podívat.


Mé první dojmy byly jednoznačně kladné. Převažovala hlavně radost z toho, že jsem po, myslím že to bylo půl roku, takové době zase zpátky. Že se můžu toulat po hradě, vidím známé tváře a tak.


Zajímalo tě, co je nového v koleji? Přečetla sis třeba, co je nového na vývěsce? Všimla sis už našich Mrzimott? Co na ně říkáš?


Přiznávám se, že do kolejky jsem se ještě nepodívala a na vývěsku jsem jen nakoukla, ale nic nečetla. Mrzimotta se mi moc líbí a myslím si, že je to jednoznačně dobrý nápad. Že to může ještě více podpořit mrzimorčata k dělání úkolů a soutěží s radostí a s chutí.


Zajímalo tě také, co je nového v hradní módě? Prohlížela sis módní obchody na Příčné? Zaujala tě Caropřehlídka, prohlížela sis soutěžní modely? Zúčastnila by ses jí, kdybys mohla?


Ano, na PU jsem, jak je již zmíněno výše, zavítala jako první. Ne, že bych hned chtěla něco kupovat, navíc není za co, ono v mrazáku se galeony moc nemnoží. Prostě jsem se chtěla pokochat něčím starým, známým, něčím novým, prostě vším co se tam nachází.


Na modely v Čaropřehlídce jsem se nekoukala. Vím jen to, že je, ale nic víc. A popravdě řečeno mě to nyní ani nijak neláká, dívat se na modely soutěžících. Kdybych mohla, jestli bych se zúčastnila? To je velice dobrá otázka. Myslím si, že asi ne. Záleželo by ovšem na mnoha věcech, například na tom jak moc by se mi chtělo se zapojit. Věřím, že i tato Čaropřehlídka je zajímavá a možná by to nebylo špatné. Ale konečný verdikt je, že nejspíše ne, tudíž ani nevím co bych si oblékla.


Sledovala jsi během svého pobytu v Mrazákolandu kouzelnický tisk? Denního věštce, Žlutého Trimela, jiné kolejní časopisy?


Jestli jsem četla nějaké časopisy? Odpověď je ano. Párkrát jsem otevřela Trimela a CD. Jen tak ze zvědavosti, co je nového a co se děje. Takže úplně mimo dění, jsem díky nim nebyla. Ale, že bych nějak s netrpělivostí očekávala každý nový článek se říci nedá.


Do DV jsem po pravdě řečeno ani nekoukla :)


Co říkáš na letošní výsledky školního a famfrpálového poháru?


Ani nevím co bych měla říci na výsledky famfrpálového a školního poháru. Snad jen to, že vlastně v tuto dobu, kdy píši odpovědi (rozhovor proběhl 23.6.), školní pohár ještě není udělen. A ještě je možné, že to bude trochu jinak, než se doteď zdá. I když osobně si myslím, že vyhraje Havraspár. Přeci jen je o nějakých pár set bodů dál. Ale Mrzimoru bych to velice přála. Za tu dobu, co jsem zde nebyla se dle mého velice zlepšil. Vyšvihl se díky píli a vytrvalosti z posledních míst nahoru a myslím si, že jednou dosáhne až na příčku nejvyšší. A opravdu moc mu to budu přát, ať už zde budu či ne.


Ali, děkuji za tvé odpovědi a krásné přání Mrzimoru. Chtěla bys ještě něco dodat?

Poznámka na konec: Mám ještě trochu více zamrzlé mozkové a všechny ostatní buňky v těle, tudíž mé odpovědi neberte příliš vážně. :)

1 komentář:

Teo řekl(a)...

Vítáme rozmrzlíky. Pěkný článek