pátek 8. července 2011

My heart will go on (the bottom) závěrečná část

Každý příběh má svůj konec, a vyjímkou není ani série článku My heart will go on (the bottom), konečně jsme se dostali k závěru věci. Slečna Bri nám ještě jednou a pořádně vysvětlí, jak by se zachránila a na co se můžu těšit.

Přiznám se, že jsem občas nechápala, jak by se slečna mohla zachránit. Přece jen, všude je zmatek, tlačenice, smrt, ale jediná slečna Bri si zanechá chladnou hlavu, popadne vše potřebné a skáče? Toto mi občas nedalo volnou chvilku a pořád jsem se nad tím musela zamýšlet.

Brianag Mac Coileáin > Néé kolikrát vám to mám vysvětlovat že mám kapsy, tam bych to dala a použila na spadnutí jako deštník, vy mě vůbec neposloucháte paní profesorko
Selena Enail Smithová > sl. Bri pořád ještě vstřebávám ten fakt, jak skáčete s tím stolem z Titaniku
Madidess Leevian > :D Ty máš bezedný kapsy?
Brianag Mac Coileáin > Néé - plácne se do čela - tak znovu
Selena Enail Smithová > tuhle část asi nejvíc nepobírám :-D

Slečna Bri se vrhla do podrobného vysvětlováni svého plánu na záchranu.

Brianag Mac Coileáin > Jsem na Titaniku, obleču si 5 triček, 6 mikin a 3 bundy, do kapes jídlo a potřebné věci na obranu, 8 kalhotek na sebe a 3 kalhoty, rukavice, čepice a 20 ponožek
Brianag Mac Coileáin > Do ruky deštník
Brianag Mac Coileáin > položím si deětník vedle sebe, shodím dolů stůl
Brianag Mac Coileáin > Vezmu deštník, rozevřu ho a skočím
Brianag Mac Coileáin > nasednu na lod, položím a připevním deštník a sundám mokré oblečení. a čekám

Přiznám se, že jsem měla trošku obavy z toho, že by to slečně nemuselo vyjít, ale ta si pořád stála za svým.

Selena Enail Smithová > A doplachtíte na stůl, jo? ale než se na něj dostanete, tak se vám pohne někam mimo a z vás bude nanuk, jelikož skončíte ve vodě, nebo vám mezitím na ten stůl někdo vleze
Brianag Mac Coileáin > Néé!!
Brianag Mac Coileáin > Budu mít na sobě vrstvy oblečení, teplého, nezmrznu!
Brianag Mac Coileáin > A budu se plavit
Selena Enail Smithová > Ale když dopadnete do vody, tak vás ani to oblečení neochrání a navíc potopíte se rychleji
Brianag Mac Coileáin > Néé!! Ani vy se nezachráníte!

Co dělat, když už si nevíte rady,? Prostě a jednoduše jít raději spát a doufat že se neutopíte ve vaně :-D. Ale člověku to stejně nedá, a když řekne, že jde pryč, stále je „zažrán“ do napínavé diskuze.

Selena Enail Smithová > Já jdu radši spát, nebo vás tím stolem nakonec utluču :-D
Nicholas McElen > :D
Brianag Mac Coileáin > tse! :D Běžte běžte :D
Morgana Pepper > Brian, tolik oblečení by se ti akorát nacuclo tou ledovou vodou a stáhlo tě ke dnu :D
Brianag Mac Coileáin > Morg, ale než se to nacucá už budu na stole
Madidess Leevian > Brian, ale takhle nabalená, to si nemysli, že budeš tak obratná ;)
Madidess Leevian > A voda se vsakuje opravdu rychle :)
Morgana Pepper > No, ale když spadneš do vody...
Madidess Leevian > Ta vrstva tě udělá neohrabanější, pomalejší a tak :)
Brianag Mac Coileáin > Ale budu mít deštník :D
Selena Enail Smithová > sl. Mad a Morgan, sl. Bri zvládne všechno, dělá to přece pro ty děti
Madidess Leevian > + připočti zbrklost, paniku :D
Morgana Pepper > si jako myslíš, že rozevřeš deštníček a doplachtíš přímo na zaměřený stůl? ;D

Madidess Leevian > Neříkalas, že si uděláš padák z podprsenky nebo co?
Brianag Mac Coileáin > Maid, já říkala deštník, ostatní říkaly podprsenku :D
Brianag Mac Coileáin > Nich říkal podprdu a p.p Selen kalhotky :d
Brianag Mac Coileáin > A já deštník
Madidess Leevian > Ale deštník nelítá :)


Morgana Pepper > A ještě jeden error, s tím, z jaký bys nejspíš skákala výšky by se ti deštník větrem rozerval dřív, než v polovině letu ;)
Madidess Leevian > A ještě budeš skákat s tím stolem, to nepobereš...
Selena Enail Smithová > sl. Morg já myslím že při tom všem oblečení může být slečna ráda, když si aspoň trošku zaplachtí a nepadne do vody jak šutrák
Brianag Mac Coileáin > Néé já říkala, že první shodím stůl a potom sebe, vy vůbec nedáváte pozor:D

A pak se přišlo na jednoduché řešení, ale i tak se člověk nad tím vším musí zamyslet.

Nicholas McElen > A co když bude mít hůlku? to pak pobere všechno :D nebo si koupí tu kabelku, jak má Hermiona, tam narve celý Titanik :D
Madidess Leevian > :D Ta Hermionina kabelka je stylová :D
Brianag Mac Coileáin > No Nich má pravdu! :D Ale celý Titanik fakt nepotřebuji, ten mi bude na nic :D

Tímto se náš rozhovor dostal do cílové stanice a já už pomalu odcházela. A co mě čeká za napsání těchto článků?

Brianag Mac Coileáin > Kdo to zveřejní, poletí do Atlantiku nahatý!
Selena Enail Smithová > - píše si "napsat článek" -
Selena Enail Smithová > - a mizí -
Nicholas McElen > - fandí slečně Selence -
Brianag Mac Coileáin > - píše si, vyhodit p.p Selen do Atlantiku nahatou -
Nicholas McElen > a beze stolu :D

Tímto se s vámi loučím a doufám, že slečna již brzy narazí na další film, či se rozjede podobná zajímavá diskuze.

Selena E. Smithová

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

no, pobavila jsem se :DDD

Linn