úterý 1. září 2009

Jak se vám líbí? 1. část: Jezevec

Miniseriál Alanise Olien Harlin o kolejních zvířatech
Vydala jsem se po stopách našich studentů a některých fialových… A ptala jsem se. Na otázku, která by se mohla zdát blbostí, ale myslím, že docela zajímavou :). Copak by žádného Mrzimorčana nezajímalo, jestli se ostatním líbí naše kolejní zvířátko – jezevec?

Líbí se ti/Vám jezevec? Jaký máš/máte na něj názor? (třeba že pořád spí :D)

Marilen Rose Gregerová
Ale jo, líbí se mi jezevec. No, mně to nevadí, že pořád spí :D.

Vendesousa Asio Otusová
Jezevec se mi jako zvíře líbí. Hlavně ta kombinace černé a bílé a potom taky malý ouška :-) Někomu může připadat jako "mouchy snězte si mě," ale spíš trpělivě čeká, až přijde jeho chvíle. Proč by se měl rozčilovat, když to za to nestojí, ale když se naštve, stojí to za to ;-) A že pořád spí, kdo rád nespí ;-) Možná je pomalý, ale řekla bych, že když se zakousne, tak se nedá. (tento názor se mi fakt líbil :)

Lilien Emity Meissed
Jezevec, no abych řekla pravdu, nikdy jsem nad jezevcem moc nepřemýšlela -začne přemýšlet-. A teď když nad tím přemýšlím, myslím, že se mi jezevec líbí. Vypadá velice roztomile. Moc se mi líbí jeho hlava, ale nevím jak popsat to, proč se mi líbí -směje se-...-prohlíží si jezevce na obrázku- no vlastně se mi líbí tak nějak celý.-směje se.-...A že furt spí? No bože, tak se rád válí v pelechu. Myslím, že mu to všichni můžeme jenom závidět :-) (taky pěkný a pozitivní názor :-P )

bibi střeštěnka
Osobně proti jezevci nic nemám, vypadá v celku neškodně :D. Naživo jsem ho ale nikdy neviděla, není to zrovna lákadlo zoologických zahrad. Krom toho mu také dělá špatnou pověst film Pod jezevčí skálou.

Barush Talandie
No myslím, že celkově je to takové nevýrazné zvíře, ale určitě jako každý má jezevec svou osobnost a kouzlo a to, že pořád spí, mu neuvěřitelně závidím :-)

Meggie Moon
Jezevec je jedno ze tří zvířat, které mám na tomto světě ráda. Kdyby se mi naskytla možnost, tak toto zvířátko bych si do bytu pořídila (asi jsem blázen, ale jezevec je moc roztomilý) :-)

Lucira de Radimaru
Jezevec je krásný zvířátko, ale opravdu kdykoliv se na něj někde dívám, tak spí a spí a spí :-) Myslím si osobně, že Mrzimor zas tak spací není :-)

Ginevra de Naga
Jezevec je dobré zvíře, ale říká se, že nepořádné - do toho já nevidím =D
Líbí se mi jeho kombinace barev :)

Jessamine Keats
Abych pravdu řekla, nelíbí se mi. Ne že by to nebyla roztomilost sama, ale pamatuju si ho z toho filmu o Vénovi, jak zavalil Bročka v té noře :D

Albert Williams
O jezevce jsem se nikdy moc nezajímal. Takže jestli se mi líbí - asi tak nějak normálně. Určitě je to zvláštní zvíře. ;)

A co na to zástupci z řad fialových?

Eillen McFir Elat
Jezevec je nádherné zvíře. Dokonce jsem měla možnost se o jednoho chvíli starat.

Alisma Bailly Fisto
Abych pravdu řekla, s jezevcem osobně jsem se nikdy nesetkala, ale vždy mě na něm fascinovaly jeho pruhy, stejně jako schopnost zahrabat se a celou zimu prospat (alespoň to nám tvrdili ve školce :))
Myslím si, že je to velice užitečné zvířátko našich lesů, i když popravdě bych si ho za domácího mazlíčka asi nepořídila ;)

Letitia te Tiba
Jazvec je veľmi zaujímavé zviera. Je veľmi čistotný a pracovitý. Vedeli ste napríklad o tom, že v lete si každé ráno vynáša výstelku von z nory, aby sa vyvetrala? Celkom ako ľudia, keď vetrajú periny. Má silný vzťah k rodine i k miestu, ktoré si vybral za svoj domov. Odsťahuje sa len ak naozaj musí. Pripadá mi pracovitý, vytrvalý a húževnatý.
Ano, páči sa mi a myslím si, že si z neho v mnohom môžme brať príklad.

Protože mě velmi zaujala odpověď madam Eillen, na rozhovor o její péči o jezevce se můžete těšit někdy příště :)

1 komentář:

Letitia řekl(a)...

Tiež ma zaujala veta, že sa niekto z nás mal možnosť starať o živého jazveca. Na ten rozhovor sa už veľmi teším :)