středa 23. září 2009

Módny zápas žltých

Milí čitateľia,
prinášam vám novú rubriku módny zápas,v ktorom sa vždy stretnú dve modely proti sebe. Do redakcie si vždy pozveme, niektorého z módnych návrhárov na hrade, ktorý posúdi dvojicu modelov a nakoniec určí samotného víťaza.

Do tohoto kola som vybrala dve mrzimorské študentky - prefektku, materialistku Alanise Olien Harlin a šéfredaktorku Žltého Trimela Sophiu Glis Glisovú. Ich módny outfit v tomto kole hodnotila nemilosrdná návrharka Clea Haliová, ktorej neutiekol ani najmenší detail (takže, ak sa vám dačo nepáči, treba ísť zbiť Cleu, nie mňa :D
Teraz pristúpime k hodnoteniu Clei k týmto modelom:

1.U Sophi se mi zdá kombinování super. I ty vlasy s tím splývají, i když jsou červený takový. Klobouk - každý správný čaroděj ví, že k oblečení je nejlepší si vzít i slušivý klobouk. Takže klobouku není co vyčíst.
Tričko - Kouzlosvetřík sedí výborně k ostatnímu oblečení.
Sukně - z přímého pohledu (z očí do očí?:D) se to zdá dobrý, ale když se podíváte zvrchu, zjistíte, že sukně je vlastně hodně tmavě fialová, ale sedí to, i když bych zvolila možná jinou sukni.
Pláštík - sedí s ostatním oblečením, nemám co říct:D
Silonky - taky výborná volba.
Boty - k tomuhle modelu bych dala taky asi černé, protože na žádné žluté střevíčky si nemohu vzpomenout, a holínky by k tomu asi nešly:D
Odznáček - výborně se k tomu hodí.
Kotlík - ten kotlík to tam úplně kazí! Nemám nic proti kotlíkům, ale k touhle modelu bych ho asi fakt nedávala.
Tak Sophi dávám 8/10, a příště ten kotlík nech radši v kumbálu:D

2. Model Alanise se mi zdá takový... asi bych zvolila jiný účes, nějaký černý vlasy, ale tak účes necháme být:D
Brýle - podle mě se rockové brýle k růžovému triku moc nehodí, radši bych tam strčila nějaký růžový brejle, ale já většinou dávám oblečení na střídačku (např. černý klobouk, červené naušnice,červené triko,černá sukně..) ale tak každý to má nějak jinak:).
Náušnice - já osobně tyhle náušnice mám ráda jako jedny z mých nejneoblibenějších, ale to je můj názor. Aspoň, že jsou sladěné s tričkem:)
Tričko - Růžový samet taky nemám moc v lásce, ale k náušnicím se hodí, výborně, kdežto k brýlím moc ne:D
Náhrdelník - podle mě se k tomu hodí, super:D
Návleky - asi bych je pod to tričko nestrkala, vypadají trochu divně, a z trička trčí:D
Sukně - tuhle sukni mám moc ráda, dá se říct, že se k tomu hodí.
Boty - Nevidím, jaký to jsou, ale tipla bych si, že Netopýří, kdyby byly na PU růžový boty, asi bych je k nim volila, ale zdá se mi, že růžový střevíčky nejsou, tak nemám co vytknout.
Alanise dávám 5/10

Víťazom tohto kola sa stala Sophia Glis Glisová! :]

Môžete sa tešiť na daľšie módne zápasy, takže POZOR! budte vždy pripravení! :]
Váš Módny jazvec Lucy Koralka

7 komentářů:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Jééé:) No je to možné, že Minisukně Černé vlákno je fialová? Zákeřné:D A ještě si Clea nepovšimla mých úžasných žlutých náušniček:)
Ale konečně nějaká pochvala:)Děkuji:)
Co znamená, že je Alanis "materialistka"?? Náhodou mně připadá ohromně cool:)

Anonymní řekl(a)...

Já ci být taky hodnocenáá!
A.B.Lee

Anonymní řekl(a)...

Hej jako to je hnusné! Já jsem nevěděla, že mě budete hodnotit a hodila jsem na sebe to co mi padlo pod ruku :D A i ty návleky pod tím normálně nenosím. Ale furt lepší, než kdybych tu byla v Jergovkách :D

Alanise

Vicky řekl(a)...

Oběma Vám to moc sluší, oni tam strčí moje dvě nej kámošky na hradě, to mě podrž! =D
Jinak si myslím, že Alaniska má zrovna na sobě Společenskou obuv z dračí kůže a ne ty netopýří, ale nevím. :))

Anonymní řekl(a)...

Ano :)
A mimochodem, podle mě ty brýle ke všemu dobře sedí, dodávají mi tajemný vzhled a mě se to tak prostě líbí :D

Alanise

Anonymní řekl(a)...

Lucy se rozhodla, že celou kolej podrobí modní kritice :D ne, že mě taky zařadíš :D :D Vendy

Anonymní řekl(a)...

Soph gratuluju :D
Mimochodem Rockové brýle jsou nejlepší.
Nejsem in ani out. Buďme proto OFF!!=D
mějte se famfárově duch Susy