úterý 8. září 2009

Jak se vám líbí? 2. část: Lev

Miniseriál Alanise Olien Harlin o kolejních zvířatech
Ahoj :) Pokračuji v mém miniseriálu „Jak se vám líbí?“ (viz Žlutý Trimeles http://trimeles.blogspot.com/2009/09/jak-se-vam-libi-1-cast-jezevec.html)
a dnešní otázkou je:

Jak se Vám líbí kolejní zvíře Nebelvíru - lev? Jaký máte na něj názor?

V originálu je sice kolejní gryf, s Nebelvírem si ale každý hned spojí spíš lva než gryfa :)

Lev je savec čeledi kočkovitých a jedním ze čtyř druhů velkých koček. Je po tygrovi druhou největší kočkovitou šelmou. Hlavním a určujícím rysem lvích samců je jejich hříva. Samci váží od 150-250 kg a samice 120-150 kg. V divočině se lvi dožívají 10-14 let, kdežto v zajetí se mohou dožít i věku 20 let. Dříve se lvi nacházeli v celé Africe, Asii a dokonce i Evropě, dnes se vyskytují pouze v Africe a na několika místech v Indii. Jsou to společenská zvířata a loví ve smečkách. U lvů se znatelně projevuje pohlavní dimorfismus (pohlavní dvojtvárnost – tzn. samice je úplně jiná než samec)
[ze zdrojů jedné staré a chytré knihy Wikipedie]

Adanedhel Bloom
Nelíbí.

Osiris Flemingová
Lev je nádherné zvíře, myslím, že je ve znaku Nebelvíru oprávněně. Drží spolu jako lví smečka, ale jako u nich, tak i v Nebelvíru se najdou samotáři, kteří táhnou pouze za své lano.

Lenůlie Čihůlková
Dobrá otázka na mě :-D
Tůze lvovsky! :-D
Může se mi vůbec nelíbit? ;-)

Filius Orionis
Pěkné chlupaté kočkovité zvíře, které na mě působí velice sympaticky. :-)

Ignacius Horak
Můj miláček mazlíček lvíček , sice je to trochu líný zvíře ale majest a zatraceně silná potvora ( i když v originálu je to gryf a ne lev )

Dors Venabili
Lvi jsou moc krásná a vznešená zvířata - myslím, že k nebelvírským pěkně sedí. Navíc malá lvíšata jsou táááák roštomilá! +zakření se a šišlá jako babička na malé děcko+

Sirael de Gevaudan
Lva považuju já osobně za jedno z nejkrásnějších zvířat vůbec. Mohla bych se tu rozepsat velmi dopodrobna a popsat, co se mi na něm líbí od tlap až po špičky uší. Lev je nádherný, majestátní zvíře a Nebelvírští by mu měli prokazovat čest a úctu svým chováním - což ovšem neznamená pořád řvát a prospat dvě třetiny dne ... :-)

Siny de Sorrow
Inu, lev se mi celkem líbí, mám z něj respekt (přeci jen by mě snědl než bych stihla říct nějaké kouzlo:D)...Lev je symbol síly a nebojácnosti, mezi zvířaty je králem... Ale takové malé lvíčátko umí být i roztomilé :)

Flex Honzomil Ojmed
Ahoj ;-) Můj názor na lva? Mno, je to zvíře.Neobyčejné zvíře, mudlové tvrdí, že je to král zvířat.Mohl by to být zajímavý domácí mazlíček, pokud by šel bezproblémově ochočit. A Nebelvír by konečně měl jednoho lva pujčit mudlovské zoo do Prahy. Tam totiž věčně není, ony ale ostatní zoo na tom nejsou lépe a tak brzo budeme znát lva jen z pohádek o Krtečkovi a také z vyprávění červených studentů ;-))

Clea Haliová
Lvy mám strašně ráda, i když mám radši tygry, vlastně všechny šelmy kočkovité, tak bych tam i kolejní zvíře Nebelvíru zařadila:D

Jacob Tombola (v současnosti už Jacob Tombola)
No podle mě vystihuje kolej:-) Jakožto hrdé a mocné zvíře se k Nebelvíru hodí..

Sharlotte la Libretëa (v současnosti už Sharlotte la Libretëa)
No...Je to hezké zvíře k Nebelvíru se hodí.

Žádné komentáře: