pondělí 31. srpna 2009

Midar Kilahim sa premenil v gumovú kačičku!!


Milí čitatelia,
ak ste mali možnosť včera večer byť vo VS, mohli ste vidieť záhadnú premenu p.p Midara na kačičku!
Celé to začalo tajomným kúzlom: „Avada Kachňadra“!! , ktoré pán profesor vyslovil. Potom na prekvapenie všetkých študentov a nováčikov vo VS na mieste p.p. Midara ležala gumová kačička.
Niektorí študenti zábavne prehodili, že to teraz p.p Midarovi sekne. Rýchlo sme utekali k p.p. Midarovi, aby nám prezradil, čo sa to stalo.
Ale z pána Midara vyšlo len:
Midar Kilahim > Kač kač
Midar Kilahim > Kač kač

Rozhodla som sa oné tajomné kúzlo vysloviť tiež a zistiť, čo sa to deje:
Lucy Koralka > - vypije super posilňujúci elixír - Avada kachňadra!
Na moje prekvapenie sa pohla realita, ale pán Midar bol stále kačičkou!
Lucy Koralka pohnula realitou, ale Midara Kilahima to nezachránilo.
Rozhodla som sa to vyskúšať ešte raz aj s pomocou.

Dors Venabili > tři! Avada Kachňadra! - Divoce šermuje hůlkou -
Isabella Anne Swan > Avada Kachňadra - přidá se bez varování zpod stola
Lucy Koralka > Avada kachňadra!

Nepomohlo to, pán Midar bol stále kačičkou a čo bolo horšie, zrazu sa jedna mrzimorská študentka, konkrétne Oří (Oresta) tiež premenila v kačenku.
Lucy Koralka pohnula realitou, ale Midar Kilahim je stále proměněn v gumovou kachničku.

Začala som mať podozrenie, že oné tajomné premenenie pána Midara a Oří nie je sposobené kúzlom Avada kachňadra! Lebo Oří toto kúzlo ani nevyslovila a bola z nej kačička. Rozhodla som sa vypátrať, čo majú tieto premenené kačičky spoločné. Začala som si ich obzerať z každej strany, keď som si všimla, že obidve majú na sebe oblečený župan! Župan? Celé mi to nedávalo zmysel. Od tajného zdroja som ale zistila, že tie župany majú byť vraj prekliate a dal mi tip, kde taký župan zohnať.
Len čo som získala onen tajomný župan a obliekla som si ho, bola zo mňa gumová kačička! Veľmi divný pocit, musím povedať. Všetko vidíte len po členky (kotníky) študentov a namiesto slov vydávate len: Kač kač.

Milí študenti, na našom hrade sú staré prekliate župany, dávajte si pozor, aby ste namiesto teplo oblečeného župana neskončili ako kačička na chladnej zemi!

S pozdravom Kač kač Lucy Koralka

3 komentáře:

Letitia řekl(a)...

Žltý?! Vy máte žltý prekliaty župan?
No vida, a ja som doteraz videla vždy len vo fialovej farbe ;)

Letitia řekl(a)...

A ony sa ešte stále dajú zohnať?
No toto...

Christina řekl(a)...

Já ten župan chci! :D