středa 19. srpna 2009

Módný jazvec vás vidí!!

Milí čitatelia, ako už vyplýva z titulku tohto článku, budeme sa tu baviť o móde.
Nikdy neviete, kedy stretnete niekoho dôležitého, alebo ak chcete zapôsobiť na ostatných, musíte byť neustále upravený a zladený. Alebo nikdy neviete kedy a ako vás vyfotil zaľudný redaktor časopisu :D. V tomto čísle som sa zamerala na žltých študentov. Ako chodia oblečení počas letných dní? To zistíme za chvíľku. Do redakcie som pozvala svetoznámu, obľúbenú módnu návrhárku Channah Cohen! Ta moje pozvanie prijala a podujala sa úlohy zhodnotiť výzor žltých a zároveň im aj poradiť v móde. Každý outfit mohol získať 10 jazvecov! :].


1- Tady dávám 9 za ty bílé botky, protože jak se říká, správná dáma na sobě nemá víc než tři barvy - ano, černá a bílá jsou také barvy. Kdyby byly boty žluté, černé, nebo vlastně i červené, pak bych neměla co vytknout; Oresta je krásně kolejně sladěná, plus suvenýr z dovolené zdůrazňuje, že i přes věrnost koleji si umí užívat prázdnin.


2 - U předchozího modelu jsem sice říkala, že tři barvy jsou max, nicméně hnědá a černá se pro mě hodně "dřou". Chtělo by to buďto vypustit medvěda, nebo sladit barvy úplně jinak (já vím, že ty kalhoty jsou tmavě rudé, ale ono to není až tak rozeznatelné od černé). Dávám 8.3 - Tohle považuju za velmi nesourodý model, ještě bych se zavřenýma očima překousla ten model bez vánočního medvídka a těch věcí na zemi (roztrhané rukavičky jsou suprózní), to vypadá sympaticky pirátsky, i když prostě ta hnědá sukně je moc...hnědá; ale plést do toho barevné hračky nebyl šťastný nápad. Za mě 7.4 - Na první pohled si říkám: šedé a chlupaté:-). A opět tvrdím: pryč s barevnými hračkami! Opět musím dát 7, protože i když oceňuju kombinaci šedé a krémové, je toho na mě už moc a vzájemně to k sobě tak nějak neladí.5 - 8. Mrzí mě především ta bylinka v ruce, a pak taky obyčejné polobotky, které kazí jinak zjevnou luxusnost modelu. Hůlku bych taky dala pryč, není tak elegantní, jinak moc chválím legíny pod šaty :-)

4 komentáře:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Tak první je Oresta, ale kdo jsou ostatní? a proč se nikdo nepodíval na mě, když mám takový pěkný nový klobouček a plášť?:D

Lucy řekl(a)...

Sophi ak chceš ešte ta pridame :]
mena som nedavala lebo niektorí nemaju radi publicitu :D tak nech je to anonymuš :D

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

no jistěee

Anonymní řekl(a)...

Kurňa tož já jsem pryč a vy mě tu hodnotíte no tsss :D

Alanis