pátek 21. srpna 2009

ELLIS DELA VEGA!! BUDOUCÍ ŽLUTÁ?


Po hradě si vykračuje hrdá novačka. Od ostatních nováčků ji poznáte podle velké rodiny, kterou má neustále v patách anebo podle honosných kolejních šatů z edice Hogwarts „Přirozená síla.“ Její duše míří bezesporu do Mrzimoru. Ellis dela VeGu pro vás vyzpovídala Vicky Charmant… :)

Ahoj Ellis. Jako jeden z mála nováčků se netajíš tím, že chceš do Mrzimoru. Proč zrovna tam? ;)
No, mám tam 2 sestřenice.

Aha. :) Tak ať to vyjde. Nyní tě můžeme při toulkách hradem zahlédnout v mrzimorských kolejních šatech "Přirozená síla." Hodláš v nich vyrazit i na zařazování? ;)

Ano. Chci, aby všichni viděli, jak moc po tom toužím být v Mrzimoru :-)

To je správné. =) Už jsi přemýšlela o výuce? Je to sice ještě trochu předčasné, ale škola nabízí širokou škálu různých předmětů. Kolik jich hodláš studovat? A jaké by tě třeba konkrétně zajímaly?
No určitě bych chtěla chodit na 2 předměty: na Ufologii a na Jak se oblíbeným státi.

A poslední otázka. Jak ses tady zabydlela? Kdo je tu pro tebe takovou tou největší oporou? :)

No, zabydlela jsem se úžasně. Mojí největší oporou je moje „maminka“: Melanie Cuthbert.

A ještě si nemůžu odpustit jednu opravdu poslední otázku. :) Má se tě Mrzimor bát (pokud tě tam samozřejmě zařadí)? :)
No proč by se mě měl bát? Samozřejmě že ne! Jsem hodná :D

6 komentářů:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Téda a já na tyhle šaty doteď nenašetřila - vždycky bylo něco důležitějšího...a Ellis je má už jako novačka:)Výhoda početné rodiny?

Anonymní řekl(a)...

Prý je dostala od Nebelbracha :)
Mimochodem, odkud vzala Ellis Mrzimorské věci ? Já jen, že se snažím co můžu abych některou dostala a ona je má i když ještě není u nás v koleji...

Alanise

Anonymní řekl(a)...

Myslím jako teď aktuálně je má ne na té fotce :) Myslím Mrzimorskou jezevčí masku a Jezevčí tašku.

Anonymní řekl(a)...

Taky jsem se jí na to mohla zeptat! =D Je to záhada. :)
Vicky :)

Anonymní řekl(a)...

Podle mě taková poněkud nefér záhada :(

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím, že to musela od někoho koupit, nebo že by to sehnala ve vetešnictví? :(
Vicky..