sobota 19. ledna 2013

Moje oblíbená HP postava - Lenka Láskorádová


Od Amy Lizardové
Jako svou oblíbenou postavu z knih o Harrym Potterovi bych si asi vybrala Severuse Snapea, ale o tom už sem do Trimela psala Vea, a já bych pravděpodobně opakovala většinu toho, co už o něm napsala. Proto jsem si zvolila jinou postavu – Lenku Láskorádovou. Líbí se mi její zasněná povaha, ale zároveň i houževnatost. 

Lenka Láskorádová je dost výstřední a bláznivá osoba. Podivná je třeba tím, že si vymýšlí různá zvláštní kouzelná zvířata (ona ale věří, že opravdu existují). Za její přesvědčení ji někteří její spolužácí nemají příliš rádi a posmívají se jí, ale ona je ponořená ve svém vlastním světě a příliš si jich nevšímá. Materiální věci pro ni nejsou moc důležité, protože je skoro neustále zasněná. Zároveň je ale dobrá a spolehlivá kamarádka a myslím, že její přátelé (tedy Harry a ostatní) ji mají rádi. Také je statečná a houževnatá, protože například bojovala v několika kouzelnických bitvách a odvážně čelila Voldemortově věznění. Mám na ní ráda její bláznivou povahu a statečnost. 

2 komentáře:

Nebelbrach.Mechacha řekl(a)...

To je i má oblíbená postava. :-)
Zajímalo by mě, zda skutečně věřila v existenci všech těch tvorů, o nichž mluvila. Po závěrečné bitvě o Bradavice odvedla pozornost od Harryho, když všem ukazovala na blábolivého sekáče, i když dobře věděla, že tam není. A potom, když si vzala Rolfa Scamandera, už netrvala ani na existenci muchlorohých chropotalů. Co když tu svou "bláznivost" tak trochu předstírala? Třeba proto, aby neranila svého otce, nebo proto, že jí vyhovovala? ;-)

Unknown řekl(a)...

Tiež Lunu milujem! Doplnila by som aj jej úžasné outfity ;D