pondělí 7. ledna 2013

Barevný život ve VS - III. - červeno-žlutý speciál

Další část nepravidelného pravidelníku jsem tentokrát věnoval  jednomu z "mistrů smíchu". A že mu to sluší mezi žluťáskama, o tom není třeba pochybovat.
Užijte si to a příjemnou zábavu.
Andy Uroboros


Jak Aria toužila vidět souboják

Aria Mondgomery > -přijde k Andymu a dá mu pusu na tvář a pak i Olíkovi-
Andrew Uroboros > -trochu zrudne, ale pak se zatváří jako frajer-
Oliver McCollin > -zčervená a roztává-
Aria Mondgomery > Klucii, vemte mě do soubojáku
Oliver McCollin > Buď ráda, že tam ještě nechodíš =D
Aria Mondgomery > Škoda, já bych tam chtěla
Oliver McCollin > Ono není moc příjemné vracet se pohryzaná, ošplouchlá a poplivaná =D
Aria Mondgomery > =D já bych vás chtěla vidět
Oliver McCollin > A ještě horší je, když se Ti tam Andy zbouří –směje se-
Aria Mondgomery > Já bych na tebe neplivala, jenom povzbuzovala, jen nevím jestli tebe nebo Andyho  :D
Oliver McCollin > -může být ráda, že nevidí, co se děje v soubojáku-
Andrew Uroboros > V soubojáku se nic neděje :oD Olivere!! – táhne ho zpátky-
Oliver McCollin > -nechá se odtáhnout a pak se zase nenápadně vrátí zpátky do síně- =D
Andrew Uroboros > Jasně že Andyho, je přeci žlutý :o))
Aria Mondgomery > -Skočí Olíkovi na záda- Tak a do soubojáku, budu povzbuzovat oba :D
Andrew Uroboros > -přiváže Olíkovi pásek kolem ruky a táhne ho za sebou-
Oliver McCollin > -připadá si jako tažné zvíře-
Aria Mondgomery > Hijé – povzbuzuje Oslíka-

A jak to v tom soubojáku ve skutečnosti vypadalo?

Oliver McCollin > -mračí se-
Andrew Uroboros si vyléčil 1 bod energie
Oresta Vianueva > Olíku, přeci by ses na mě nezlobil – udělá psí oči-
Démonická kočka zaútočila na Andrew Uroboros a sebrala mu 2 body energie
Oliver McCollin si vyléčil 1 bod energie
Oliver McCollin > -kecne si na zadek, složí hlavu do kolen a sem tam vypustí nějakou kletbu-
Andrew Uroboros > Olík vypouští kletby?? – jde otevřít okno-…kdyby náhodou…
Oliver McCollin > Ještě ze mne dělá plynatého! – jakože natahuje-
Oresta Vianueva > -zasměje se a lehce drcne do Olíka- No tááák…
Andrew Uroboros > -málem se poto smíchy :oDD

Chce někdo salát??

Helča Morganová > dá si někdo zeleninový salát?
Aria Mondgomery > Já!-zamává hůlkou, aby si přičarovala salát, ale ten skončí Oliverovi na zádech-
Andrew Uroboros > Bléé
Aria Mondgomery > Fůůůj
Oliver McCollin > No to je hnus!
Aria Mondgomery > Olíku, to přežiješ :D – vytáhne znovu hůlku a chystá se kouzlit, ale po tom, jak to dopadlo s Helčiným salátem…-
Oliver McCollin > -nenápadně se blíží k Andymu, aby si o něj otřel záda =D
Andrew Uroboros > -odstrkuje Olíka tyčí-
Oliver McCollin > -cítí se být odstrkován- =D
Aria Mondgomery > -vytáhne čistý kapesník a podává ho Olíkovi-
Oliver McCollin > a jak si to mám asi sám utřít? =D
Aria Mondgomery > Andy, helé, tak strašný to zase není! – vezme kapesník a otře Olíka-
Andrew Uroboros > -chechtá se a dál Olíka odstrkuje-
Oliver McCollin > -on už není jen utlačován, on je odtlačován =D =D


Olík - multilingvista

Když jsem přišel do VS, měl Olík oblepenou hlavu izolepou. Netuším, jak k tomu přišel, asi nějaké kouzlo…

Aria Mondgomery > -začne stříhat a málem Olíkovi vypíchne oči-
Andrew Uroboros > -sleduje Ariu a je připraven Olíkovi pomoct-
Aria Mondgomery > -vraždí Andyho pohledem a statečně stříhá-
Bilkis Blight >Moje šance na dobrou známku z CKÚ asi brzo umře. Pohřbívám předem :D
Andrew Uroboros > Ari, žluté dívky nikomu neubližují!
Aria Mondgomery > -obstříhla mu díru kolem očí-
Oliver McCollin > -vidí- huuu
Aria Mondgomery > Andy, řekl kdo? =D – začíná stříhat kolem nosu-
Andrew Uroboros > To říkám já ;o)
Oliver McCollin > -snaží se vymrkat morseovkou pomoc-
Aria Mondgomery > Andy, tak to pak jo, ale já mu neubližuju, ale pomáhám ;) – už má odstřiženo kolem nosu-
Oliver McCollin > -funí z plných plic- (ještěže neměl rýmu, to bychom byli všichni pěkně po… - A.)
Andrew Uroboros > -sleduje mrkajícího Olíka, ale protože neumí morseovku, kulové ví, co říká…-
Aria Mondgomery > -začíná přestřihávat celou izolepu-
Bilkis Blight >-se na to vykašle-
Oliver McCollin > Huu huu hu hu huu huu
Andrew Uroboros > -nandavá Bilk roušku-
Andrew Uroboros > Olík se nám naučil soví řeč?
Aria Mondgomery > -už má odstřiženou izolepu, jen ji odlepit- Teď to bude trochu štípat!
Andrew Uroboros > Depilace :o))
Oliver McCollin > Huuu!
Andrew Uroboros > Olí, nemusíš se nějakou dobu holit a stříhat :o))
Oliver McCollin > Huu huuu!!
Bilkis Blight >-bere si roušku a spokojeně kašle na CKÚ-
Andrew Uroboros > Co říkáš?
Oliver McCollin > Uuu – chytnul si temeno hlavy-
Andrew Uroboros > Olí, pořád ti nerozumím
Aria Mondgomery > -nenápadně odlepuje, ale přestává ji to bavit, vytáhne hůlku a…- Je to odlepeno!
Bilkis Blight >--pomáhá jim kouzlem, které se používá na zalepené obálky-
Oliver McCollin > -auuuu
Aria Mondgomery > A je to! –políbí Olíka na tvář jako bolestné-
Bilkis Blight >-Ario, cos použila? Evanesco?
Oliver McCollin > -drží se všude možně na hlavě-
Andrew Uroboros > Olík je chobotnice? To mi nikdo neřekl – couvá-
Aria Mondgomery > Bilk, ano =)
Bilkis Blight >-Ario, tak to příště bacha, mohla jsi odčarovat i hlavu!
Aria Mondgomery > Bilk já to umím. Bez starosti! :)
Bilkis Blight >-Ario, ok, ok… Jen jsem si představila, jak by vypadal bez hlavy… A jak by ta hlava někde řvala na smeťáku, nebo kde to končí ty zmizelé předměty :D
Aria Mondgomery > To by bylo ve VS ticho! – povzdechne si-

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:-DDDDDD bombáá, tro se fakt nedá +chechtá se+

Anonymní řekl(a)...

je ze mne stáááár! =D =D =D =D

OMcC