úterý 29. ledna 2013

Barevný život ve VS - IV.

Tento díl Barevné VS je z větší části věnován naší dušince, ale... nejen jí :o)


Konečně jsme zjistili něco o Grapi… no, zjistili, ona to na sebe práskla celkem ráda :o))

Andrew Uroboros > -mračí se na mraky-
Magrápa Česneková > Nemrač se, Andy, budeš mít hnusný vrásky J
Andrew Uroboros > Hnusný budou, ale moje! :o))
Magrápa Česneková > No, ještě aby byly moje J
Andrew Uroboros > Ty můžeš být v klidu, jako duch už budeš napořád nechutně mladá.
Magrápa Česneková > -zamyšleně čte skripta- „Péče o chráněná území“ – zamyslí se a naškrábe poznámku – benzín a sirky
Hekatea Centaurix > Grapi, přiznej se, že tvým oblíbeným zvířátkem je ropák? :D
Magrápa Česneková > Ropák! Samozřejmě! A pak ještě jeho blízký příbuzný – nafťák :D
Andrew Uroboros > Grapi si jako dítě hrála nejraději u stohu sena, to ví každý!
Magrápa Česneková > No tak jako… jsme neměli doma televizi a něčím se člověk bavit musí :D
Andrew Uroboros > Grapi, nebyl tvůj nejlepší kamarád Molotov?
Hekatea Centaurix > A nebyl ze Sušice?
Andrew Uroboros > To ne, Heky, to byl ten druhý, ten Solo :o))
Magrápa Česneková > A oblíbený film mám „Hoří, má panenko!“
Hekatea Centaurix > A oblíbenou píseň „Červená se line záře.“
Andrew Uroboros > Ba ne… Táboráku plápolej :o))
Magrápa Česneková > A oblíbenou činnost – Vypalování cédédček :D
Magrápa Česneková > A choroba: Pálení žáhy!
Hekatea Centaurix > Oblíbené historické datum 1881, požár Národního divadla ;)
Magrápa Česneková > Jooo, tehdy to fajrovalo! Teď ten železobeton – není to už ono L
Madidess Leevian > není oblíbené datum den, kdy byl upálen Hus?
Magrápa Česneková > Ale ne, Hus byl kosmonaut. Jen mu to blbě blaflo už při startu. Do toho já nedělám :D
Andrew Uroboros > Grapi, nemáš ty náhodou prsty i v tom jarním zapalování lýtek?
Magrápa Česneková > Andy, ale to jen na jaře, pak z toho plynule přejdu v pálení čarodějnic, ale pssst. Občas to prostě přeženu :D
Magrápa Česneková > Jo a zapomněla jsem vám říct, že oblíbené pití je pálenka J
Andrew Uroboros > A oblíbený tanec – flamengo
Magrápa Česneková > Přesně tak, pak si pustím pár starých vypalováků a zhasnu jak svíčka :D
Andrew Uroboros > Je mi z tebe nějak horko, Grapi :oD
Hekatea Centaurix > A oblíbené místo je kotelna nebo krematorium?
Magrápa Česneková > Zásadně krematorium! Vzhledem k mému…hmmm… životnímu rozpoložení!
Magrápa Česneková > Andy, vypadáš jak plameňák :D
Andrew Uroboros > Jej, to se musím krotit, ještě by si mysleli, že patřím do Nebelvíru :o))
Hekatea Centaurix > Andy u nás je hezky a ty přímo jiskříš vtipem J)
Andrew Uroboros > Myslím, že Grapi zítra tu zkoušku dá, plamenně jim všem vysvětlí, co chtějí slyšet a půjde domů se žhavým zápočtem :o)

Pokračování...  aneb proč je lepší se s Grapi vůbec nebavit...aneb stěrskóre!

Andrew Uroboros > Týjo – čáry! Klikl jsem na dívčí umývárnu a vykoplo mě to na Příčnou!
Magrápa Česneková > Andy, to je šok, co? Jako bys byl na kouzelnický škole :D
Andrew Uroboros > To teda byl! Víš, jaká je tam zima??
Magrápa Česneková > -ukáže rukou dva centimetry – takováhle?
Andrew Uroboros > -ušklíbne se na Grapi – tse :o)
Andrew Uroboros > Já se z těch mraků zblázním, kdybych nepotřeboval ty peníze… Potřebuju sponzorááá!
Magrápa Česneková > Můžu ti poslat galík, stejně nevím, co bych s těma penězma dělala?
Andrew Uroboros > Ty nejsi sponzor, ty jsi chudá duše :o))

Po chvíli a po nakouknutí do sovince…

Andrew Uroboros > Grapi, cos to udělala? Já to myslel v legraci!
Magrápa Česneková > Týjo, kliknu na sovinec a jsem v seminářích! Měl jsi pravdu, Andy. Kouzlo! :D a btw: To co jsem ti napsala do sovy, platí!
Andrew Uroboros > Díky, Grapi – zrudne rozpaky – jen bych rád viděl, jak bys to cpala tam cos napsala… ačkoliv, raději snad ne :oD
Magrápa Česneková > Andy, to bys neviděl. Pochybuju, že takhle otočíš hlavu :D
Annie Sami Criss > -pozoruje žlutošedou dvojici a šklebí se-
Andrew Uroboros > Když chci, jsem jak sova :o))
Magrápa Česneková > Máš vykulený oči a po večerech žereš myši?
Annie Sami Criss > -vyprskne kus piškotu a směje se-
Andrew Uroboros > Ne, ani jedno, ale houknout si na tebe můžu :oP
Magrápa Česneková > Prudíš hlučnými zvukovými projevy?
Andrew Uroboros > Hele, to je impertinentní otázka :oD
Hekatea Centaurix > Mám jít otevřít okno?
Annie Sami Criss > No Andy!
Andrew Uroboros > To už je úplně zabitý! Já tu s vámi nebudu, jste tři na jednoho!
Annie Sami Criss > Já nic, já muzikant, já se učím matiku :DD
Magrápa Česneková > Tak to by tě jako chlapa mělo těšit, ne? :D
Magrápa Česneková > …a ty kecy o zabíjení si nech od cesty!!
Andrew Uroboros > V jiné situaci možná… :o))
Annie Sami Criss > -šklebí se-
Magrápa Česneková > Já vím, jedna u sporáku, druhá u žehličky a třetí u smetáku :D
Andrew Uroboros > A muzikantský Lidušky jsou nejhorší, zvlášť když se šprtí matiku :oP
Hekatea Centaurix > Já myslela, že nejhorší jsou trpaslíci :D
Andrew Uroboros > -raději mizí, než mu Grapi nakoukne do hlavy a něčím ho bací-
Magrápa Česneková > -ještě že nečte myšlenky-
Magrápa Česneková > Uhh a já jsem dočetla subalpínská společenstva a jdu na odpočinek. Zapalte za mě svíčku, vypalte cédéčko a připijte mi v krematoriu pálenkou! :D
Annie Sami Criss > -směje se – škoda, že nikdo nepočítal „stěrové“ skóre Grapi vs. Andy. To by byla čísla :DDD


Někdy jsou Bertíkovy fazolky fakt zvláštní…

Andrew Uroboros > si pochutnal na Bertíkově fazolce
Andrew Uroboros > Hot dog... už zase? :o/
Safira Jane Bardotová > si pochutnala na Bertíkově fazolce
Andrew Uroboros > A co si dáme teď?
Selena Enail Smithová > teď si dáme Deli :-D
Safira Jane Bardotová > Pizzu :)
Selena Enail Smithová > Si pochutnala na Bertíkově fazolce
Andrew Uroboros > Jé... mdm, vy jste kytka! Nějaký břečťan či co to je?
Selena Enail Smithová > Teď jde o to, že když jsem kytka, tak jsem zrovna ta voňavá nebo smradlavá? XD
Andrew Uroboros > Každá kytka smrdí, mdm... jen některé příjemně ;o))
Safira Jane Bardotová > Si pochutnala na Bartíkově fazolce
Safira Jane Bardotová >...
Selena Enail Smithová > XD
Safira Jane Bardotová >...
Andrew Uroboros > Saf! Řekni něco!
Andrew Uroboros > Si pochutnal na Bertíkově fazolce
Andrew Uroboros > Ale jej…
Safira Jane Bardotová >...
Safira Jane Bardotová > Madam, ale jedle nevypadáte...
Selena Enail Smithová > Tak to určitě pořádně smrdím, když tu z toho p. Andy zvrací :-D
Selena Enail Smithová > Si pochutnala na Bertíkově fazolce
Andrew Uroboros > Mdm, vy taky? To zas bude v álejích nablito...
Selena Enail Smithová > A asi ta kytka nebyla ani moc jedlá  :-D
Safira Jane Bardotová > Si pochutnala na Bertíkově fazolce
Selena Enail Smithová > Sl. Saf, pojďte si zazvracet s náma :-D
Andrew Uroboros > Ve třech se to lépe táhne :o)))

Žádné komentáře: