úterý 29. března 2011

Naše dojmy z tréninku

První trénink této sezóny je za námi a Samanthu Am Chainless velmi zajímalo, jak by jej zhodnotili i ostatní, kteří se ho účastnili.  

Děkuju všem, kteří mi poskytli trochu času a napsali svůj vlastní pohled, který mohu tímto způsobem zprostředkovat i ostatním.
Jako první jsem oslovila naši kapitánku Ellku Willowou a vyptala jsem se, jak by zhodnotila tento trénink a zda jí vyhovuje post kapitánky, který převzala po Natalii Davis.

Ellka: Náš prvý tréning môžem zhodnotiť ako naozaj vydarený. Prišlo veľa hráčov, posty neboli dlho prázdne, dokonca sa miestami museli hráči striedať - najväčší záujem bol o post brankára - čo mi je záhadou – usměje se - a chytača. Na ihrisku bola dobrá nálada, povzbudzovanie a hlavne sme sa viac spoznali. Presne tak to má byť! – usmívá se od ucha k uchu - Pevne verím, že aj ďalší tréning sa takto podarí a bude vysoká účasť.
A post kapitánky? Páči sa mi, že nejak môžem koleji pomáhať. Famfrpál milujem, hráči ma počúvali, takže sa nemôžem na nič sťažovať - zatiaľ – zazubí se - Len ja sama teraz cítim veľkú zodpovednosť, pretože minulý rok Natali spravila s naším Mrzimorským tímom naozaj veľké veci, posunula ho na úplne inú úroveň, ako bol dovtedy, a preto viem, že sa budem musieť veľmi snažiť, aby som pokračovala v tom, čo ona začala a bola aspoň taká dobrá a Mrzík taký úspešný. Ale verím, že to spolu nejak zvládneme! – zářivě se usmívá -

Moje další kroky zavítaly za spolužáky z prvního ročníku. I oni měli za sebou svou první zkušenost s famfrpálem, na kterou jsem se jich vyptala.

Ciliine Flameová
Jako katastrofu! – řekne tragickým tónem, ale pak se zasměje - Naše nová famfrpálová kapitánka mě shodila z koštěte hned v pátek večer a mně se udělaly pálivé odřeniny. To by ještě nebylo tak hrozné, ale ony nejdou vyléčit! Stihla jsem natrénovat jen ubohá 2% a to mě trošku mrzí, protože jsem se strašně těšila, v sobotu si dala budík na 3 ráno, protože jsem věděla, že od 9 se na trénink nedostanu.
Ale celkově byl trénink fajn. Trošku jsem pokecala s holkama, vypila asi 15 lektvarů - žlutý, fialový a pak jsem to riskla a zkusila ještě asi dva další – provinile se usměje - Vicky už neví, co se mnou, tak jsem napsala mdm Leti, ta mě snad vyléčí.
I jako nováčka mě potěšilo, že na trénink dorazilo tolik lidí...podle toho, co jsem slyšela, začínáme dobře.

Pozn. redakce: Díky včerejšímu zásahu zdravotnice madam Letitie už je Cili v pořádku!

Amy Stragee
Super, zkusila jsem i chytače, ale je to těžké. – chichotá se -

Beatrice la Dolce
Trénink jsem si užila, protože tam stále byli vtipní a skvělí spolužáci, což bylo super. Nasbírala jsem nějaká procenta na odrážeči (a z každého jsem měla radost). Jen když se mi párkrát povedlo někoho shodit, nevěděla jsem, jestli mám mít radost, že mi to jde, nebo se stydět, že jim kazím trénink – ušklíbne se rozpačitě -


Erin Ponožtičková
Trénink byl úplně skvělý. Nádherně jsem si zatrénovala a konečně také popovídala se žluťásky. – pochvaluje si s úsměvem - Jen škoda, že jsem neměla tolik času, kolik bych chtěla. Ach, to učení… – povzdechne si -

Lilian Isabella Rorrs
Bylo to poprvé, co jsem hrála famfrpál s někým jiným, než s vlastní rodinou a musím říct, že to bylo naprosto úžasnéé! Trénovala jsem na pozici odrážeče a střelce a podařilo se mi dát nějakých pět nebo šest branek, což je super. Akorát pokaždé, když už mi to začalo jít, se odněkud vynořil potlouk od Ywy a to byl můj konec, ale já jí to jednou vrátím. A když ne jí, vybiju si to na protihráčích z jiné koleje... – ďábelsky se zašklebí -

Nakonec jsem oslovila své starší spolužačky, které už nějakou zkušenost mají a mohly porovnávat.

Vicky Charmant
Myslím, že náš první trénink této sezóny byl více než plodný. Novopečená kapitánka ukázala, že si umí na hřišti zajistit respekt, a že bude prostě dobrá! – spokojeně se usmívá - Pokud vím, kromě mě nikdo sice nedotrénoval žádnou stovku, ale to se určitě doladí příští trénink. Spousta ze žlutých si k tomu skvěle našlápla. Stejně jako Ellka jsem byla nadšená z vysoké účasti - vždyť my, Mrzimor, kolej, která měla vždycky problémy s počtem hráčů, jsme měli těsně před půlnocí bez jednoho všechny posty obsazené, nádhera! Jsem strašně ráda, že se do tréninků zapojili s vervou i nováčci: tady bych určitě vyzdvihla Beu. Taky se strašně snažily Lilian a Ciline... A neboj, na největší nováčkovskou hvězdu, která dokonce později půjčovala i výbavu, jsem nezapomněla, ať žije Sam Am! – směje se nahlas
Trošku se nám podařilo vylepšit i toho chytače a branku určitě taky nebudeme mít prázdnou.
Byl to zkrátka žlutý trénink se vším všudy.

Herwen Indil Eruvea
No byla jsem bohužel na tréninku až v sobotu, ale dle mého názoru byl velice slibný. Vládla příjemná atmosféra a vše bylo v pravém sportovním duchu. Občas se to neobešlo bez úrazů, ale od toho tu máme lektvary – zahihňá se - Také vše kolem výbavy a střídání bylo dle mého názoru vždy rychle a efektivně vyřešeno. Myslím, že nebyla ani nouze o zábavu. Abych to shrnula, první trénink se mi velmi líbil.
 
Adriana Bella Lee
První trénink sezony byl docela fajn a bavil mě, i když to počáteční famfrpálové nadšení z dřívějška už vyprchalo – nostalgicky se pousměje - Konečně jsem našla způsob, jak pravidelně klikat a přitom se nenudit. A sice jsem dala jen 30%, ale stejně jsem spokojená, nechtěla bych být u počítače i přes 10 hodin a tak. Už se moc těším na další trénink – usmívá se -

Samantha Ulvenová
Ale, šlo to – směje se - Ne, musím říct, že se mi fakt líbil. Všichni jsme tvrdě a dle svých možností trénovali. Dokonce i já jsem se na trénink na chvilku dostala a jsem na sebe hrdá, že jsem „už zelenáč“ – řehtá se - Víte jak, to je pro mě úspěch. Ale jinak trénink se mi prostě zamlouval a naše nasazení ještě víc.

Rosalie Ellen Bradshawová
Trénink famfrpálu jsem si moc užila, jelikož to byl můj úplně první trénink (ačkoli jsem v druháku, loňský školní rok jsem ani jeden termín tréninků nestihla, jelikož jsem byla vždycky pryč) a musím říct, že se mi to moc líbilo – šťastně se usmívá - Sice mě párkrát trefil potlouk, ale to k tomu patří - zachechtá se - Každopádně na tréninku byla i skvělá atmosféra, vždycky mně někdo povzbuzoval, ať už to byla Vicky, Ellka nebo moje patronka Herwen – usměje se při vzpomínce na ni - Už se moc těším na další!

Vendesousa Asio Otusová
První letošní trénink se mi zamlouval. Měli jsme krásné jarní počasí, prostě radost lítat. Vyzkoušela jsem si hrát něco jiného než střelce, sice nejsem nijak excelentní odrážečka ani brankářka, ale polepšila jsem se. Navíc na trénincích miluju Rosemertin stánek. Prostě lízátka, másláky-ležáky, burizony a limoška jsou mňam. Jo, nic jsem si nezlomila, ani neotřásla, nespadla jsem ani jednou z koštěte a neušmourala si pytel, takže spokojenost.

---
Závěr je tedy více než pozitivní. Vypadá to, že se naše kolej velmi dobře rozjela a prožila příjemné chvíle na famfrpálovém hřišti.

Samantha Am Chainless

1 komentář:

Herwen Indil Eruvea řekl(a)...

Pěkný článek ;). Jsem ráda, že jsme si ten trénink všichni tak užili :o)