pondělí 7. března 2011

Kdo by ji neznal?

Přesně tak, kdo by ji neznal? Nebelvírská studentka a prefektka, jejíž jméno vyprskl Ohnivý pohár jako třetí. A o kom je řeč? Přeci o Esperanze Milagrosa. Pár otázek jí položil mladý redaktorský adept Dimin Dragondead.

Dimin: Předpokládám že jako většina studentů, ani ty jsi nebyla ve Velké síni ve chvíli, kdy začal Ohnivý pohár prskat jména. Kde jsi byla? A jak ses dozvěděla, že jsi mezi pomocníky?

Esperanza: Předpokládáš trošku špatně (mrkne), já jsem totiž náhodou ve VS byla a viděla jsem, jak pergamen vyplivnul mé jméno (usměje se).


Dimin: Jaké jsi měla pocity z toho, že jsi to ty? Očekávala jsi to, nebo to pro tebe bylo veliké překvapení?


Esperanza: Byla jsem asi na pár vteřin naprosto zkamenělá, vím, že jsem si zakryla pusu úžasem a rozbušilo se mi srdce, že mě pohár opravdu vybral, no a po chvilce jsem se z toho vzpamatovala (usměje se). Ani nevím, jestli jsem to čekala nebo ne, to se nedá posoudit, když se tam člověk sám přihlásí, tak vlastně i doufá, že bude vybrán.

Dimin: Kdo ti jako první pogratuloval?



Esperanza: Tak to si vážně nepamatuju, ani si to nevybavím, ale ozvali se mi lidi na krb i do kolejky a hlavně hned ve Velké síni. Také si velmi vážím gratulace našeho pana ředitele.


Dimin: Proč myslíš, že si pohár vybral zrovna tebe?


Esperanza: Snažila a chtěla bych Larri pomoci se vším, s čím si nebude vědět rady nebo si nebude jistá svou volbou třeba, uvidíme ještě, jak ty úkoly budou vypadat (mrkne). No, nejvíce toho vím samozřejmě o tom, co se týká světa HP (usměje se).


Dimin: A jak jsi na tom s angličtinou? Myslíš, že ti nebude dělat problém?


Esperanza: Tak já bych řekla, že s angličtinou jsem na tom docela dobře, problém s ní nemám, hlavně co se týče HP knih, které mám i anglicky (mrkne).


Dimin: Víš, co tě bude čekat? Víš, co budeš muset jako asistent dělat?


Esperanza: Tak samozřejmě, neznám znění úkolů, ale nejspíše mě bude čekat to, že pokud Larrie uzná za vhodné, bude se se mnou o nějakém z úkolů bavit a diskutovat o něm, abychom přišly společně na to, jak by měla vypadat správná odpověď.


Dimin: Budeš průběžně informovat školu o průběhu turnaje?


Esperanza: No, vzhledem k tomu, že mají šampioni i asistenti zakázáno bavit se o náplní úkolů, tak to asi nebude možné (mrkne). Pokud se však bude dát podávat info o něčem jiném, kromě soutěžních úkolů, tak to určitě zvážím.


Tak to byla Esperanza Milagrosa z Nebelvíru. Za celý Žlutý Trimeles držím palce a přeji mnoho úspěchů v turnaji.

Dimin Dragondead

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

"Proč myslíš, že si pohár vybral zrovna tebe?"

neměla by tam být jiná má odpověď? nechybí tam něco? nějak mi to do toho článku nesedí, ale už nemám svou odeslanou verzi :-/

E.M.