středa 29. září 2010

Odhalení p.p.Kilahima: „Přiložit ruku k dílu“ !

Každý z nás jistě přemýšlí a dumá, co by tak mohlo být ono tajemné počítadlo, které se z minuty na minutu objevilo v každé kolejní místnosti a hlásá „Přiložit ruku k dílu“.
Já osobně jsem dnes (29.9.2010) jen tak bloumala po Velké síni a hleděla dělat, že něco dělám, jen aby mi pohled nemusel padnout na tu hromadu nedodělaných úkolů, které ležely na kolejním stole pěkně v hromádce na sobě. Když vtom jsem zaslechla rozhovor p.p.Kilahima s pár studentkami:

Musím ovšem podotknout, že pan profesor byl zcela rozladěn řáděním škrken na hradě, které předělávaly jeho třídy. Například mu, podle jeho slov, zmizela třída A a místo toho měl třídu C.
Takže co my víme, co mu v té osudné chvíli, když odpovídal na otázku, vrtalo hlavou…ale přesto…

Co na to říkáte? Myslíte si, že je to pravda, nebo že nás p.p. Kilahim jenom zkouší?
Představa, že by moje těžce vydělané penízky padly do rukou profesorům a já bych z toho nic neměla. Och, bože! To se mi snad nechce ani věřit. Ovšem asi zase lepší, než kdyby padly do rukou jiné koleji. Ale co my můžeme vědět nebo předvídat? Musíme se nechat překvapit, jak se takto záhada dále rozvine.

Z Velké síně Samantha

Žádné komentáře: