čtvrtek 30. září 2010

Na krbe s Magrápou! :)

Lucy Koralka: Ahoj, dneska máš svoj veľký deň. Si už zase o rok staršia :D ako sa cítiš? :))

Magrápa Česneková: Ahoj Lucy! - usměje se - Starší? Nééé, v žádném případě, rok od roku mládnu - smích - Ale tak samozřejmě, artróza, skleróza, znáš to. Lepší už to nebude - smích -

L: Ako prežívaš tento deň na škole? Sú k tebe profesori milší? Škriatkovia ti dávajú extra porcie na obed? :) (Mne nedali! Lotri!)

M: Dnešek jsem si užívala v mé mudlovské škole celých čtrnáct hodin, takže ideálně strávený den! - směje se - Ale jeden z učitelů mi dal nejkrásnější dárek – nepřišel do školy - lišácky se usměje - Tady v Bradavicích mi skřítkové přichystali nádherný dort a všichni jsou moc milí.

L: Si spokojná s množstvom gratulantov? Chystáš sa nejako špeciálne svoje narodeniny ešte osláviť? :)) (trebárs objednaním bazéna pre kolej? :D)

M: Spokojená? - vyjeveně se podívá - Spokojená?! Jsem šokovaná a nadšená! Takových lidiček si na mě vzpomnělo, to se mi stalo snad poprvé. - spokojeně se zavrtí - Těch dárečků a květin, no paráda! Ale zvláštní oslavy neplánuji, protože slavím každý den něco – že je venku krásně, že je čtvrtek, protože pak už bude pátek, že jsem přežila cestu v mudlovském metru… - smích -

L: Teraz prejdime k tvojej kariére študenta. :)) Aké máš plány do tohto roka? Koľko predmetov plánuješ zložiť? :))

M: Jsem věčný student, Lucy, ale raději si vychutnám to málo předmětů co mám, než abych šílela ze třiceti úkolů. Takže u svých třech předmětů zůstanu – bylinkářství, taj lesa a zeměplochismus. Všem doporučuji! - Tázavě zvedne obočí - Není to nepovolená reklama? - smích -

L: Ktorý profesor je tvoj najobľúbenejší? :)) Máš nejakú vtipnú príhodu z hodiny s ním? :))

M: Jo, já ti řeknu, který je nejoblíbenější a zbytek se na mě sesype a dá mi z úkolů trolly - směje se - Ale mám moc ráda naši kolejní - madam Leti, má srdíčko na správném místě. Vtipná příhoda? - zamyslí se - No, nevím, jestli je to tak vtipné, ale při bylinkářství jsem panu profesorovi Georgii upustila na nohu květináč a když jsem se mu omlouvala, tak jsem mu přišlápla i druhou nohu. Tak tam tak hupkal - názorně předvádí - a házel po mně dračí trus, co jsme měli na hnojení.

L:Keby si bola profesorka, aký predmet by si učila? Skús sa nám predstaviť, ako by si vyzerala vo fialovom habite :))
M: Určitě bylinkářství. V bylinkách je taková síla, kterou si mnoho kouzelníků ani mudlů nedokáže představit. Já a profesor? - směje se - To by byl průšvih! - další výbuch smíchu - Raději ne, stouplo by mi to do hlavy a pořád bych všechny poučovala. Žlutá mi sluší víc - vykouzlí jezevčí úsměv - Ale určitě bych nosila extravagantní účesy, měla perníkovou chaloupku a po večerech pekla děti. (pozn. Lucy – dúfam, že Mag tým myslela perníkové deti a nie tie skutočné :D)

Mag, krásne ti ďakujem za rozhovor a neostáva mi nič iné, len ťa pozvať na poriadny korheľ ďatelinového piva! :))) (samozrejme nealko :D)

Žádné komentáře: