čtvrtek 9. září 2010

Nejrůžovější foto – výsledky a hodnocení 3. kola fotosoutěže

A máme tady vyhodnocení nejbláznivějšího kola letošní fotosoutěže. Tolik růžové najednou jsem snad v životě neviděla! Naše porotkyně si stěžují, že si připadají jako ulepené přeslazenou cukrovou vatou – ale nakonec svou práci staečně zvládly. Děkujeme!Jak to tedy dopadlo? Byla nejrůžovější nějaká květina, holčičí pokojíček nebo něco docela jiného? Třeba růžové oko?
A shodla se pětičlenná porota s 59 čtenáři hlasujícími v anketě?


Podle hlasování čtenářů:

1.-2. místo - foto č.1. Absurdní růžový květ - Lucy Koralka, Mrzimor – 21 bodů (fotka zabodovala i u poroty, viz níže)
1.-2. místo - foto č.7. Oko metamorfomága - Lili Smeaglová, Zmijozel – 21 bodů
3. místo - foto č.4. Hurá na koně! - Yasmin Mia Madisson, Havr. – 20 bodů
(fotka zabodovala i u poroty, viz níže)Stejný počet hlasů na 1.-2. místě znamená, že Cenu čtenářů získaly obě slečny, Lucy i Lili: za Nejrůžovější foto jim náležejí symbolické Růžové brýle a jeden zlatý galeon.

Podle hodnocení poroty:
1. místo – foto č. 4. Hurá na koně! - Yasmin Mia Madisson,
Havr. - 89 bodů
2. místo - foto č. 18. Růžovou chuť! - Letitia te Tiba, profesorka - 87 bodů
3. místo - foto č. 1. Absurdní růžový květ - Lucy Koralka, Mrzimor - 83 bodů

Yasmin získává Cenu poroty. Protože jsme ale na Cenu čtenářů potřebovali dvoje Růžové brýle a na Příčné už další nemají, koupila jsem pro ni o něco méně růžové brýle Sen bledulky. Galeon k tomu, ten se může hodit na zápis.






Určitě vás zajímá, jaké komentáře k fotkám napsala naše porota. Tady je máte.

1. místo – foto č. 4. Hurá na koně! - Yasmin Mia Madisson, Havraspár - 89 bodů• Prof. Elle Sutherland: Pěkně upravená fotografie, i když možná bych rozostřený rámeček udělala o trochu menší, aby tak střed fotky nebyl tolik ořezaný.
3. místo – 19 bodů
• Cerridwen Lowra Antares: Na stará kolena začínám dávat děti nahoru, achjo. A rozhodně to není proto, že by bylo roztomilé! Ale prostě ok, navlíknout děcko do růžového a nechat ho jít si hrát na růžovou hračku a pěkně to vyfotit – tam je alespoň nějaká snaha a nápad a další věci. Navíc mi to připadá jako povedeně vyblejsknuté. ;-)
4. místo – 18 bodů
• Elanius Aine Neil: Tuto fotku považuji za nejpovedenější. Z té záplavy různých květin a růžových pokojíčků mne pomalu bolely oči.
1. místo - 21 bodů
• Niane z Libelusie: Obrázek „Hurá na koně!“ jsem se ještě rozhodla zařadit do první desítky, protože je moc milý. Milé dítko, milý záběr, milé zpracování. Škoda, že v něm nenacházím nic „kouzelnického“. Já vím, v zadání to nebylo, ale snímek by to pošouplo nahoru.
9. místo – 13 bodů
• Natalie Davis: Roztomilost k růžové určitě patří. Jen ta kytka, stonek nebo co se to před objektiv vpletlo, mi tam trochu vadí.
4. místo – 18 bodů
2. místo - foto č. 18. Růžovou chuť! - Letitia te Tiba, profesorka - 87 bodů• Prof. Elle: Zajímavý nápad na fotografii, i když by se na talířek hodil spíše nějaký ten růžový muffin, či něco více jedlého, než růže.11. místo – 11 bodů
• Cerridwen: Nápad! Já vidím nápad! ;-) Nevím, proč to nakonec vyhrálo, ale asi kvůli tomu nápadu. A i jinak je to hezká fotka, která mě zaujala a tak podobně, takže… Konkurenta asi fakt měla jenom v tom krokodýlovi. ;-) Teda u mě, žjo. =D
1. místo – 21 bodů
• EAN: Toto je velmi dobrý nápad. I když je tam ta kytka, tak je to pořád originální. Tleskám autorovi.
2. místo - 20 bodů
• Niane: Naštěstí talířek a příbor neleží na růžovém ubruse! To by to u mě obrázek prohrál. Ale autor či autorka moc dobře ví, jak krásně je růžová kombinovatelná s šedou! Nápad se mi líbí a zaujal mě, je to takové spojení romantiky s dětskou sentimentalitou. Tleskám. A dávám druhé místo. +zamrká+
2. místo – 20 bodů
• Natalie: Konečně fotka, kde není růže ukázána jen jako krásná květina. Sice si nejsem jistá jestli bych si pochutnala, ale někdo to má asi takto rád :D
7. místo – 15 bodů

3. místo - foto č. 1. Absurdní růžový květ - Lucy Koralka, Mrzimor - 83 bodů• Prof. Elle: Musím uznat, že rybka vložená do květů vypadá velmi zajímavě a samozřejmě tak fotka samotná působí o něco růžověji.
5. místo – 17 bodů
• Cerridwen: Oceňuji (po zhlédnutí všech ostatních fotek), že autor/ka se alespoň namáhal/a s tím, aby to nebyla jenom vyfocená kytka. Ale že tam je alespoň zastrčená ta gumová věc, čímž se to stává prostě a jasně růžovějším než většina zbytku soutěžního „pole“. A fotka se mi i líbí.
5. místo – 17 bodů
• EAN: Autor si zde trošku pohrál a vyfotil tu kytku prostě jinak, s plastovým cosi uvnitř. Díky tomuto nápadu jsem tuto fotku umístila výše než zbytek květinových.
7. místo - 15 bodů
• Niane: Jak jsem si dvě kola stěžovala na to, že lidi pořád strkají uměliny do živé přírody, tak teď poprvé skoro nic nenamítám! I když osmé místo žádná vysoká příčka není, to zase jo. Prostě – já totiž nevím, co to je v té kytce! A to mě tak fascinuje, že se i umělina vyšplhala do první poloviny! +cukají jí koutky+ Prasátko? Rybička? Každopádně vtipný nápad, pěkně realizováno, líbí se mi na této fotce světlo a stín. +ještě jednou se u fotky usměje a odloží ji+
8. místo – 14 bodů
• Natalie: Absurdní, vtipný. Nikdy jsem netušila, že růžová se mi i může líbit.
2. místo – 20 bodů 4. místo – foto č. 2. Bájný tvor - Yasmin Mia Madisson, Havraspár - 80 bodů• Prof. Elle: Opravdu nejrůžovější fotografie, navíc pěkně ostrá a upravená, i když bych ji ořezala o ždibec méně.
2. místo – 20 bodů
• Cerridwen: Přijde mi, že sem přišel i nějaký nápad. Navíc je to fakt dost růžová fotka, hezká a tak. Takže to, že bude někde nahoře, mi bylo jasné v podstatě hned. A vážně se mi celý ten obrázek líbí (což je s podivem, jelikož růžovou můžu obvykle jenom v malém množství).
2. místo – 20 bodů
• EAN: Toto je snad nejrůžovější foto, co jsem viděla! Proto se taky umístila tato fotka tak vysoko.
4. místo - 18 bodů
• Niane: A zase umělina! A ani tentokrát ji nešoupnu na sám konec žebříku. +mrkne+ I přes tu křiklavou růžovou se mi totiž líbí. Asi to bude tím, jak ty barvy téměř splývají, jen upoutává obrys a stíny toho tvorečka! Ani si nepřipadám jako obalená cukrovou vatou! Nápad v tom teda žádný není, ale po formální stránce je to moc hezké.
13. místo – 9 bodů
• Natalie: Růžový bájný tvor? Doufám, že na něj nikdy nenarazím. Jsem také ráda, že růžový krokodýl nesplývá s růžovým pozadím.
9. místo – 13 bodů
Tuhle fotku jsem sem ještě dala, ale ty ostatní si prosím najděte v článku Hlasujte pro Nejrůžovější foto (ŽT 28.8. 2010)
http://trimeles.blogspot.com/2010/08/nasi-mili-ctenari-priznivci-foticich.html

5. místo – foto č.15. Růžové mámení - Lilien Emity Meissed, Havraspár - 78 bodů
• Prof. Elle: Byla by to opravdu krásná fotografie, i když není nejrůžovější, ovšem tak jako tak je poměrně dost rozostřená, velká škoda.
8. místo – 14 bodů
• Cerridwen: Tohle je víc růžová kytka! A navíc i nějaký pokus o to, to umělecky ztvárnit. A fotka se mi líbí a ta kytka taky. A je to růžové, jak jinak…
6. místo – 16 bodů
• EAN: Opět květ, nicméně je zase vyfocen trošku netradičně, kdy polovina okvětních lístků chybí. Líbí se mi to.
9. místo - 13 bodů
• Niane: I když jsem předeslala, že ta tuna "kytek" mě už rozčiluje a nehledě na tuctový název, mě nakonec tohle foto přesvědčilo. Především bych chtěla pochválit, jakým způsobem autor rozmístil jednotlivé části obrázku. Barevně to je taky hezky vyvážené. Růžové tam není moc a doplněk ve formě cihlově červené a zelené se mi moc líbí.
3. místo – 19 bodů
• Natalie: Krásná fotka, líbí se mi kontrast květiny a zelených listů.
6. místo – 16 bodů

6. místo – foto č. 13. Růžová jiřina - Vivianna Digal, Mrzimor - 76 bodů
• Prof. Elle: Přestože to není nejrůžovější fotografie, neboť není celo-růžová, nejvíce mě zaujala. Velmi se mi libí jak světlo prosvítá skrze okvětní lístky.
1. místo – 21 bodů
• Cerridwen: Přijde mi, že už nemám moc co komentovat. Každopádně tahle fotka je třeba fakt divně ořízlá, nesedí to ani tak, takže proto je až za těmi třemi předchozími.12. místo – 10 bodů
EAN: Ačkoliv je ta fotka na můj vkus dost přesvětlená (možná to byl účel), tak právě tím světlem se liší od toho zbytku květin.
10. místo - 12 bodů
• Niane: Růžovou barvu mám moc ráda, ale většinou mi vadí, že je ona růžová agresivní a že je jí moc. Tady u tohoto snímku se mi moc zamlouvá postupné vymizení růžové do bílé. Obrázek tak lahodí oku, rozmístění objektu taky ujde, i když nic nového nepřináší… Celkově příjemný dojem. 6. místo – 16 bodů
• Natalie: Oceňuji, že se dá vyfotit i jiná růžová květina než jen růže. Další plus k tomu je, že ta květina je opravdu pěkná.
5. místo – 17 bodů

7. místo – foto č. 11. Růže jako úkryt malého pavouka - AnnaLynne P. Simons, Zmijozel - 70 bodů
• Prof. Elle: Opravdu tam malý pavouk je!=) Krásně zachycená růže, hlavně ostře, včetně kapek na ni, škoda jen uříznutého okvětního plátku, chtělo to tedy zachytit z větší dálky či detailněji.
6. místo – 16 bodů
• Cerridwen: Ještě o něco lepší než Růže. Toho pavouka tam sice fakt neviděla, dokud jsem si ho nenechala vyloženě ukázat (asi jsem slepá ;-D), ale ty kapky tam a tak, dobře, beru, trochu uměleckosti. A je to růžová fotka, no.
9. místo – 13 bodů
• EAN: Z těch květinových fotek, kde nic jiného než právě ten květ nenajdeme, se mi tato zdála nejpovedenější. Prostě se mi více líbila než ten zbytek.8. místo - 14 bodů
Niane: Další ze série „květů“. Na tomto obrázku je mi ale velmi sympatické to, že nic celý výjev neruší. Mému oku také lahodí drobné kapky rosy, což obrázku dává na „živosti“. Jen toho pavoučka ne a ne vidět!
5. místo – 17 bodů
• Natalie: Růže, která se mi líbí nejvíce. Jen jsem nejspíš slepá, protože nevidím toho pavouka nebo je tam někde schovaný?
12. místo – 10 bodů

• 8. místo – foto č. 21. Žůžově růžový méďa - Sarah Rich, Mrzimor - 69 bodůProf. Elle: Krásně ostrá fotografie, i když dle mého přeplácaná, co se věcí týče, odebrala bych propisky v pytlíčku a diář.
10. místo – 12 bodů
• Cerridwen: Navléknout plyšáka do růžového a dát mu sešit a tužky a bačkory a tak? Jako – někdo se pokusil něco nějak sestavit. A vypadá to i docela pěkně. Pro mě překvapení, že jsem to dala takhle vysoko, popravdě. Ale nejspíše zaslouženě.
3. místo – 19 bodů
• EAN: Ty originální fotky nám pomalu, ale jistě docházejí, tak z toho zbytku se mi nejvíce líbí tato. Ty usekané papuče mi tam trošku vadí, ale není to nijak velký nedostatek.
5. místo - 17 bodů
• Niane: Viz komentář k fotce Růžový slon.
20. místo – 2 body
• Natalie: Až je mi toho medvídka líto, to je normálně týrání růžovou :D Na druhou stranu je to moc pěkná fotka, naaranžovat to muselo dát práci.
3. místo – 19 bodů

9. místo – foto č. 20. Růžový vkus - Lili Smeaglová, Zmijozel – 59 bodů• Prof. Elle: Přestože je fotografie růžovost sama, je trochu rozostřená, ale hlavně mně osobně se toto aranžování moc nelíbí, a klidně bych nějaké věci odebrala.
15. místo – 7 bodů
• Cerridwen: Tahle mě zaujala víc, že tam je alespoň pokus o to, to nějak srovnat. Není to nic úžasného, převratného ani tak – ale je to hodně růžová fotka a tak nějak jsem ji prostě hodila sem.
8. místo – 14 bodů
• EAN: No, tato už nepatří k těm lepším, ale k průměru, řekla bych. Umístila jsem ji do první třetiny, protože nic lepšího se toto kolo neobjevilo.
6. místo - 16 bodů
• Niane: Viz komentář k fotce Růžový slon.
21. místo – 1 bod
• Natalie: Spíše nevkus :D. Růžová, růžová, růžová..všude jenom růžová. Fotografie splnila zadání na jedničku.
1. místo – 21 bodů

10. místo – foto č. 7. Oko metamorfomága - Lili Smeaglová, Zmijozel – 57 bodů• Prof. Elle: Fotografie by dle mého byla hezčí bez upravení do růžova, i když chápu, že tak by se do tématu soutěže nehodila. Tak jako tak bych ji ořízla či vyfotila trochu lépe, kdy bych ubrala spodní část a neodřízla řasy.
16. místo – 6 bodů
• Cerridwen: Ano, je to růžová fotka. Ano, je to docela pěkná fotka. A v konkurenci dopadla takhle. Víc k tomu asi nemám co říct. Nepřijde mi nějak úžasná nebo tak, ale když už nic, tak nápad se asi trochu dostavil. ;-)
7. místo – 15 bodů
• EAN: Zde si prostě autor pohrál s nastavením foťáku. Abych pravdu řekla, nejsem velkým přítelem podobných úprav.
18. místo - 4 body
• Niane: Tohle je velmi neotřelé a originální! V záplavě růžových květin a tuny cukrkandlu mi tohle oko přišlo jako skutečně dobrý nápad a okamžitě mě uchvátilo. Navíc - co si budeme povídat - já mám pro zvěromágy, metamorfomágy a jiné něcomágy fakt slabost! Takže, za nápad, originalitu, provedení a pobavení - první místo!
1. místo – 21 bodů
• Natalie: Zajímavý nápad, růžové je tam také dostatek. Nepřijde mi to ale jako nejlepší fotografie.
11. místo – 11 bodů

11. místo – foto č. 16. Růžovomilka - Adriana Bella Lee, Mrzimor - 54 bodů• Prof. Elle: Pěkné pojetí tématu, škoda jen, že je fotografie rozmazaná, jinak bych ji umístila na vyšší místo.
7. místo – 15 bodů
• Cerridwen: Je mi jasné, že napatlat se na růžovo může chtít i docela velkou odvahu, ale byly tu určitě růžovější fotky. Ale chválím, že tam byl alespoň pokus o nápad.
13. místo – 9 bodů
• EAN: Slečna je sice pěkně nalíčená, ale z mého hlediska ten nápad nebyl dotažený. Proč se neoblékla do něčeho růžového a nebyla vyfocena z větší dálky?15. místo - 7 bodů
• Niane: Přesně jako předchozí dva snímky i tento patří k tomu typu, který mě moc neláká. Mám raději přírodu než lidi. Ale tady je prímovní, jak má slečna tvář ladící se zdí za ní. Přijde mi to kreativní a hravé. I když mě trošku ta růžová a bílá bije do očí. Za odvahu a nápad – jedenácté místo. +usměje se a vezme si další foto v pořadí+
11. místo – 11 bodů
• Natalie: Originální fotografie, na které není kytka a růžové je tam dostatek. Tleskám za takový nápad.10. místo – 12 bodů

12. místo – foto č. 17. Růžovost růží - Lucy Koralka, Mrzimor - 50 bodů• Prof. Elle: Krásně a kvalitně zachycená růže, která by možná stála za detailnější vyfocení.
4. místo – 18 bodů
• Cerridwen: Završení cyklu. Nebyla tak hezká jako jiné, ale zase je růžová a tohle místo jí patří právem. Co víc k tomu dodat? =)
14. místo – 8 bodů
• EAN: Váhala jsem, jak umístit fotky Muškáty, Omamnou vůni a tuto fotku. Nakonec ze vzájemného porovnávání vyšla vítězně právě tato. Je to takový obyčejný růžový květ.
11. místo - 11 bodů
• Niane: Růžovost růží? Ale ne,… mě otrávil už ten název. A tahle fotka u mě opravdu moc neuspěje. Mdlé barvy, osekané okvětní plátky. Ale pro ten živý květ – patnácté místo.
15. místo – 7 bodů
• Natalie: A je tu další růže, která ničím neohromila. Nelíbí se mi, jak je usekaná.
16. místo – 6 bodů

13. místo – foto č. 14. Růžová vášeň - Lilien Emity Meissed, Havraspár - 43 bodů
• Prof. Elle: Velmi pěkná fotografie, kdy je moment ostře zachycen. Bohužel jsou tu růžovější fotografie.
9. místo – 13 bodů
• Cerridwen: Pokud je vášeň takhle opadalá a ještě je tam k tomu brouk, tak už to asi moc vášnivé nebude, ne? Nic proti. Další z cyklu a jedna z těch méně povedených – alespoň podle mě. 19. místo – 3 body
• EAN: Kromě těch konců květu mi tam ta růžová barva prostě schází, jinak fotka by to byla celkem dobrá.
21. místo - 1 bod
• Niane: A zase mi název trhá uši! +rozesměje se+ Ale i přesto mi tento obrázek nějak učaroval, jinak nevím, proč by byl tak vysoko. +bere obrázek do ruky+ No ano, především se mi líbí, že nezachycuje pouze květ, ale obohacuje jej o trochu fauny. Navíc moc hezky - objekt fotografie je zaostřený, zbytek rozmazaný. Takhle občas vidím taky. Třeba když si zapomenu brýle. +rozesměje se+ Ale jinak, když mě něco velmi zaujme, vidím to a okolí podobným způsobem. Moc hezké!
4. místo – 18 bodů
• Natalie: Vyfoceno pěkně, přidán i brouček. Není to pro mě ale nejrůžovější foto.
14. místo – 8 bodů

14. místo – foto č. 12. Růžová - Charlotte von Emotion, Mrzimor – 42 bodů• Prof. Elle: Ostře zachycená růžová růže, bohužel mi na fotografii vadí ruka, která růži podpírá.
12. místo – 10 bodů
• Cerridwen: Již několikátá část cyklu. Já prostě nevím, proč jste do toho nedali alespoň nějaký originální nápad, originální pohled a tak podobně. Jinak ano, prostě růžová kytka. =)
11. místo – 11 bodů
• EAN: Ten prst je tam možná dán naschvál, ale mně tam hodně vadí. Kdyby tam nebyl, fotku bych hodnotila daleko lépe.
16. místo - 6 bodů
• Niane: Jak nemám potřebu bazírovat na technické stránce věci, tady jsem právě za malou chybu odečetla mnoho příček! Ta ruka!!! Proč je tam ta ruka?! Ta růže je v tom nejkrásnějším květu, barvu má lehce šmrncnutou šedou – to já moc ráda, celkově by to mohla být velmi krásná fotografie, nebýt té ruky!
12. místo – 10 bodů
• Natalie: Další růže, která je pěkná, ale nic víc. Strhávám body za tu ruku, která tam je vidět.
17. místo – 5 bodů

15. místo – foto č. 19. Růžový slon - Vivianna Digal, Mrzimor – 40 bodů• Prof. Elle: Opravdu růžová a ostrá fotografie, i když na můj vkus je tam zbytečně moc věcí, já osobně bych odebrala laky a skřipec do vlasů, slon s korálky by bohatě stačil na lepší umístění.
13. místo – 9 bodů
• Cerridwen: Divně uřízlé, „naházím vše růžové, co mám, někam a vyfotím“. To samo o sobě není špatné, ale… Prostě mě ta fotka nezaujala zrovna moc.
16. místo – 6 bodů
• EAN: Fotka by to nebyla až zas tak špatná, kdyby tomu slonovi nechybělo kus hlavy a chobotu. Proto jsem tuto fotku umístila až na 14. místo.
14. místo - 8 bodů
• Niane: Velmi se omlouvám za to, že hodnotím tři obrázky najednou (Růžový slon, Žůžově růžový méďa a Růžový vkus), ale já z nich úplně dostala husinu! +rozesměje se+ Snímky ve mně skutečně vyvolaly emoce, ale spíš takové, že jsem chtěla prchnout. Teď jsem se teprve přilepila ke stánku s cukrovou vatou! Slon to u mě z těch tří vyhrál, protože je to slon. Méďa si polepšil blokem a Růžový vkus prostě zůstal.
19. místo – 3 body
• Natalie: Spousta růžových serepetiček. To se mi ale (ne)líbí :D
8. místo – 14 bodů

16. místo – foto č. 3. Čaroplayboy - Sandrine Castellasarraine - Havr. – 38 bodů
• Prof. Elle: Škoda, že mladý pán není více růžový, například klobouk žádané barvy by pomohl k lepšímu umístění.19. místo – 3 body
• Cerridwen: Někdo mu měl nasadit růžový klobouk, no. Pak by to bylo asi o pár stupínků výš. Ale ani tak, hm, nevím. Zase tak růžová mi ta fotka fakt nepřijde, sorry. =D
20. místo – 2 body
• EAN: Další z těch nápaditých fotek. I když tam té růžové moc není (a hošan má klobouk naopak), líbí se mi.
3. místo - 19 bodů
• Niane: Tahle fotka má pro mě tři plusy: 1) odvahu; 2) vtip a 3) farmářský klobouk. A proto je ještě relativně vysoko. Jinak to teda po technické stránce není nic moc. +rozesměje se+. Ale za ten nápad…. no, ano, desáté místo.
10. místo – 12 bodů
• Natalie: Skvělý nápad, vtipné. Škoda, že to postrádá víc růžové. Určitě bych to pak šoupla mnohem výš :D
20. místo – 2 body

17. místo – foto č.5. Muškáty - Paul Brewer, Mrzimor – 33 bodů• Prof. Elle: Další růžové květy, ovšem fotografie působí obyčejným dojmem.
18. místo – 4 body
• Cerridwen: Jedna fotografie z cyklu „vyjdu na balkón/zahradu/někam a vyfotím růžovou kytku, na kterou narazím“. A tahle se mi zase až tak moc nelíbila.
17. místo – 5 bodů
• EAN: Tato fotka je pro mne zhruba na stejné úrovni jako omamná vůně, ale nakonec jsem ji umístila o jednu příčku výše, protože tam nemá ty ošklivé kusy váz. Jinak je to další z těch květinových fotek, které mne ničím neupoutaly.
12. místo - 10 bodů
• Niane: Obrázek jako takový se mi moc líbí, ale muškátů jsem doslova „přejedená“, takže ve mně bohužel nevyvolaly nic, co by je vyneslo na horní příčky.
17. místo – 5 bodů
• Natalie: Růžové je tam dostatek, není to růže, pěkné to je také, ale nic víc.
13. místo – 9 bodů

18. místo – foto č. 10. Růže - Paul Brewer, Mrzimor - 31 bodů• Prof. Elle: Ač celkem pěkně zachycená květina, růžovou vidím jen v pozadí, coby opadané okvětní plátky, ovšem růže, která je hlavním předmětem fotografie, se mi zdá spíše rudá, než růžová.
21. místo – 1 bod
• Cerridwen: Jedna z těch lepších z onoho „cyklu“. Sice je to taková tmavší růžová, ale jinak je to růže pěkná a docela ucházejícně vyfocená. Co víc dodat.
10. místo – 12 bodů
• EAN: Možná se mi to jenom zdá, ale ten květ za růžový nepovažuji. Dle mého názoru je červený, takže to hodnotím jako nedodržení zadání.
19. místo – 3 body
• Niane: Růže je krásná květina, elegantní. Jistě je chvályhodné ji zaznamenat. A třeba i ve všech stádiích života. Všimli jste si, jak má zohnuté spodní okvětní plátky? Už odkvétá a lístky pomalu začnou padat… I přes docela hezký záběr mi fotka nepřirostla k srdci. Pro těch pár umírajících okvětních lístků…
14. místo – 8 bodů
• Natalie: Krásná růže, skoro jako sametová. Trocha více originality mi ale chybí.
15. místo – 7 bodů

19. místo – foto č. 8. Omamná vůně divokých růží - Sandrine Castellasarraine - Havraspár - 30 bodů• Prof. Elle: Opět růžové květiny, ovšem tyto jsou krapet povadlé, a to kazí celkový dojem fotografie, stejně tak jako kelímek, ve které jsou umístěny, asi to chtělo jiný úhel pohledu, a neodříznout některé růže.
17. místo – 5 bodů
• Cerridwen: Další z cyklu. Ale na rozdíl od Muškátů oceňuji, že se to někdo alespoň pokusil „naaranžovat“ do vázy.
15. místo – 7 bodů
• EAN: Ty vázy se mi prostě nelíbí! Kdyby ty kytky byly vyfocené jenom s pozadím, určitě bych tu fotku umístila daleko výše.
13. místo - 9 bodů
• Niane: Já jsem asi opravdu háklivá na špatně ořezané obrázky! Copak má ta růže polovinu květu? Já mám estetického cítění asi tolik, jako má troll, ale tohle poznám i já, že je to mimo! +posmutní+ Navíc si nemůžu pomoct – ale s úhledným dojmem se mi ještě bije „váza“. Připomíná mi plastikový kelímek! Škoda, že to nejde vidět lépe. A škoda, že těch kytiček je tady tolik!
16. místo – 6 bodů
• Natalie: Růže mám ráda, nápad to není zrovna originální, ale to by mi tak nevadilo. Nelíbí se mi ale provedení, růže jsou useklé a naaranžované také nic moc.
19. místo – 3 body

20. místo – foto č. 6. Nejrůžovější bydlení - Letitia te Tiba, profesorka – 25 bodů
• Prof. Elle: Znám růžovější bydlení, a bohužel pro autora jsou v soutěži růžovější fotografie.
14. místo – 8 bodů
• Cerridwen: Na to, aby to bylo nejrůžovější bydlení, by ten barák asi musel být trochu víc růžový… A třeba by ho chtělo vyfotit trochu jinak a ne za stromem či co to tam překáží za listí.
18. místo – 4 body
• EAN: Fotka mi přijde celkem neostrá a ty domy mají usekané střechy, což mi celkem vadí.
17. místo - 5 bodů
• Niane: Růžový dům? No proč ne, ale tenhle záběr je jako z okna protějšího domu. Nerozumím mu. Ten dům přece musel jít zabrat z jiného úhlu… Co je to za dům? Jaké je jeho okolí? Kde se nachází? Nene, tohle ne.
18. místo – 4 body
• Natalie: Jsem ráda, že někoho napadlo fotit i něco jiného než květiny. Na druhou stranu je to zase takové nijaké.
18. místo – 4 body

21. místo – foto č. 9. Přání…(Lentilky) - AnnaLynne P. Simons, Zmijozel – 21 bodů• Prof. Elle: Zajímavá fotografie, jen na pravé straně moc ořezaná, a bohužel není dostatečně růžová.
20. místo – 2 body
• Cerridwen: Růžová fotka? Tady někdo promarnil nápad! Kdyby byly všechny ty lentilky takhle tmavě růžové a podklad by byl světle růžový, tak by to bylo na předních příčkách! Ale takhle prostě ne, fakt to není nejrůžovější fotka.
21. místo – 1 bod
• EAN: Zde se mi zdá, že autor nedodržel zadání. Té růžové tam opravdu moc není.
20. místo - 2 body
• Niane: Cha! Ono tam té růžové moc není! Ale jak už jsem psala výše – přece jen jsou barvy, které růžovou vyzvednou. A zelená je jednou z nich. Takže: oceňuji nápad, realizaci, ladící barvy, kýčoidní srdíčko pominu. +rozesměje se+ Paráda a sedmé místo!
7. místo – 15 bodů
• Natalie: Ach jo, fotografie je to moc pěkná. Postrádám ale více růžové, vždyť zadání je nejrůžovější foto a té růžové je tam minimum.
21. místo – 1 bod
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Souhlasíte? Nesouhlasíte? Právě u růžových fotek se názory mnohdy extrémně rozcházejí – když je to růžový kýč, je to originální a vtipné, nebo to nemůžete vystát? Růžovou prostě buď milujete nebo nenávidíte, málokomu je úplně lhostejná. A jestli vás nudila růže stokrát jinak – vždyť růže dala růžové barvě jméno, tak tu samozřejmě záplava růží musí být! Mimochodem, našli jste toho pavoučka nebo ne?

Příští léto si pro fotosoutěž vybereme zase jinou barvu. Jediné, co je vám prozradím: nebude to ani žlutá, ani růžová:))

A jak dopadla soutěž celkově po skončení všech tří kol? To se dovíte v dalším článku! Již dnes večer!


Vaše Sophia Glis Glisová, šéfredaktorka Žlutého Trimela

Žádné komentáře: