úterý 28. září 2010

Básničkaříme s Cestou za pokladem

V Mrzimoru se nedávno ukončila jedna úžasná soutěž – Cesta za pokladem. Autorem je Vicky Charmant a patří jí za to minimálně můj velký obdiv. Tato soutěž nás všechny totiž úplně nadchla. A o co se vlastně jednalo?

Nováčci dostali na začátku zadán úkol, který měli splnit. S jeho vykonáním se měli obrátit na Paula, který je poslal k dalšímu člověku – Felisce. Ta nováčky poté, co splnili její úkol, poslala k Natali. Dále se pokračovalo ke slečně Selence, potom ke mně a poklad byl ukryt u Vicky.
A já se rozhodla zveřejnit Vám sem výsledky mého zadání úkolů. Týkal se Godrikova Dolu. Za prvé bylo zjistit, v kterém domě bydlí naše madam kolejní a jako druhou část jsem si pro nováčky a některé nadšence, kteří se nováčkem stále cítí být, připravila napsat básničku o Godrikově dolu. První úkol měli všichni bez vyjímky správně, to se jenom cení :)
Vzhledem k tomu, že na tenhle úkol nebyl zrovna velký čas, protože šlo o to dostat se k pokladu nejdřív, většina děl vznikala pod tlakem. Když na to ale budeme brát ohled, vznikla krásná díla, která si určitě zaslouží pochvalu.

Samantha Ulvenová

Godrikův Důl,
na peníze hůl.
Těžce vyděláme,
lehce vykoupíme.
Ovšem domek za to krásný máme,
novotou a exkluzivitou oplýváme.
Každý by to chtěl,
ovšem kdyby na něj měl.
Jen pár vyvolených se jím pyšní,
Třeba za chvíli budeme mezi nimi.


Bike Sharius
Godrikův Důl tam stál,
i když bych si přál,
aby tam Důl nestál,
protože mě moc stál.

Domky drahé jsou,
ale vzhled krásný mají.
Nábytky s dobou jdou,
i když občas utíkají.

Skřítky po kouskách prodávají,
s úklidem však nezahálejí.
Okolí dolu však pěkné je,
sousedy to neomyje.

A tak končí můj pokus,
o básničkový tento kus.


Nicol Nash Orchidis
Nemáš střechu nad hlavou
A pod mostem je místa málo?
Dám ti radu, jen malou,
hledej tam, kde žít by se dalo!

Tam, kde tráva zelenější,
než všude jinde jistě je.
Modré vody, přece zdejší,
ledovec tu netaje.

A domků je tu přespříliš,
velké, nejmenší i střední,
Krásné všechny, pravdu díš,
vyber dům a doma sedni!

Že pořád nevíš, o čem je řeč?
Ach, zamysli se přece už!
Godrikův Důl tě vítá, žádná křeč,
ať jsi žena nebo muž!


(stálý nováček) Teodorik Valdorius
Tam vesnička je malinká
domku krásných plno je
rozhlédni se v parku maličko
vidíš je?
Tam se krčí jeden domek a tam zase druhý
všechno to tu malebné je
však to není pro chudý
jen profesor na to má
koupit si domek pořádný
a svoji vývěsku si přilepit
na domek čarovný
To je ta vesnička
jmenovaná po chrabrém
Godrikovi z Nebelvíru


(zvědavá) Sophia Glis Glisová
V Dole pana Godrika
stojí kolem rybníka
kadibudky, chatky, vily,
které si tam zakoupili
zazobaní majitelé,
bradavičtí učitelé.
Až já jednou složím OVCE,
dám bankovku ku bankovce,
pořídím si aspoň srub,
založím v něm kouzloklub.


Madam Leti

Godrikov Dol

Dom vedľa domčeka na poli stojí
pred domom záhradka kvetmi obsypaná.
Pán už sa pripavil na vzácnu návštevu
na krbe konvička s čajom sa hreje.

Domáci škriatkovia vždy pekne upracú
susedia možnože závisťou blednú
a ten môj kolega čo si nenašetril
môže prisť s darčekom aspoň na krst domu.

Majetný čarodej domom sa pyšní
veľkým a s armádou škriatkov,
ten čo si našetril o čosi menej
musí sa uspokojiť s kadibudkou.

Dom vedľa domčeka v Godrikovom Dole
svorne spolu pri ceste stoja
Návštevy vítajú, teplo z krbu šíria
a v obchodnom dome nábytkom sa stroja.

Erumocio Thér

Je to velká zem,
tam, někde za lesem.
Hle! U jezera proběhl páníček se psem.
A já už vím, kam jsem to vlezl.
Přeci do Godrikova Dolu,
kde sedím v chatičce
u dubového stolu


A nakonec společná fotka všech účastníků, plavících se k pokladu.



Pro Žlutého Trimela Alanise Olien Harlin

6 komentářů:

Vicky řekl(a)...

Jé, ta společná fotka je prostě nádherná! :))

Anonymní řekl(a)...

Krásné! :)

Paul

Alanise :) řekl(a)...

Taky že jsem ji fotila já, no ne? :D

Děkuju :)

Letitia řekl(a)...

Hľa aké sympatické básničky z nás v tom spechu vypadli. :) Asi najviac ma zaujala tá od slečny Nicol Orchidis.
A spoločná fotka je skrátka čarovná. :)

Teo řekl(a)...

Pěkné básničky líbily se mi.
Hold nováčci se snažili

Nicol Nash Orchidis řekl(a)...

Jéé, to je príma fotka :)) Jsem kapitán :D

A děkuji madam Leti :))
Ostatní básničky jsou úplně skvělé :) Jsme naprosto geniální kolej!