středa 14. července 2010

Jak vzniklo mé jméno – Serafina Loxová

Dobrý den. Jmenuji se Serafína Loxová, krátce Seraf, Serafa, nebo Serafi.
Mé jméno vzniklo na podporu hry Sacred, kde je anděl jménem Serafa. Jméno se mi zalíbilo a tak jsem ho použila i tady.

Na Hogwarts jsem se vypravila asi 1. 7. 2010, kdy jsem se zaregistrovala. Pořád jsem o jméně přemýšlela, až mi padlo do oka jméno Serafa, a tak se jmenuji Serafína. Příjmení už nebylo zas tak těžké, prostě jsem zapnula mozek a tak.
A hra Sacred mi řekla, jen si to jméno dej, jen si ho dej. Bylo to jako nějaké mámení, nad kterým jsem nemohla zvítězit. Serafína je Serafa a příjmení je fantazie.

Vaše Serafa, Seraf, Serafi, nebo dlouze Serafína a s příjmením Loxová.

---------

Poznámka šéfredaktorky:
Rubriku Jak vzniklo moje jméno? vymyslela začátkem roku 2010 naše tehdejší prefektka, dnes primuska Lucy Koralka. Do tohoto cyklu článků během ledna a února 2010 přispěli:
Vendesousa Asio Otusová, prof. Letitia te Tiba, Paul Brewer, prof. Eillen McFir Elat, Linn Rose Lairová, Sirael de Gevaudan, Palačinka Med Džemová, Teodorik Valdorius, Henrik Leens, Siny de Sorrow. (Můžete si je přečíst, když si ve sloupečku rubrik kliknete právě na tu "Jak vzniklo moje jméno?")
Rubrika potom tak nějak usnula, ale Serafina je natolik všímavá a bystrá čtenářka, že ji objevila a poslala nám do redakce svůj příběh. Je sice dost stručný, ale vlastní iniciativa se cení!
A jak vzniklo vaše jméno?Také vy, milí příznivci Žlutého Trimela (ať už nováčci či starousedlíci), se můžete podělit s ostatními čtenáři o tajemství svého jména. Pošlete nám článek do redakce, všechny příspěvky se mohou těšit na zasloužený honorář (5-8 sp). Pokud přidáte názorný obrázek, pěkně svůj článek zpestříte a odměna může být ve vyšší výši:) Rozsah textu by měl být aspoň 4 palce.

Žádné komentáře: