pátek 19. března 2010

Pozor na vidličky!!



Teraz sa najskôr pozastavíte nad nadpisom. Prečo, by som si mal/a dávať pozor na jedálenský príbor? Príbor, ktorý má na konci tri statočne ostré čepele :D bol na našej škole zneužitý na nekalé úmysly! Vec, ktorá by mala slúžiť len na jedlo sa stala zbraňou jednej nemenovanej žltej študentky (že Chris ) :D. Už je to dlhší čas, čo táto študentka ohrozuje náhodných študentov vo VS svojou vidličkovou výbavou. Vždy keď sa jej znepáči názor či nebodaj reč prítomného, priamym hodom po ňom šmarí naostrenú vidličku. Snažila som sa vypátrať či pochopiť konanie mojej spolužiačky :D a prišla som k záveru, že buď to robí z recesie a naoko ostré vidličky sú len atrapou alebo takýmto spôsobom sa snaží dopátrať zlodeja jej milovaného traktoríka. Práve strata neho, by mohla byť kľúčom k správaniu Chris (ech nemenovanej :D) v poslednom čase :D Je to iba blúznenie študenta, ktorý stratil svoj milovaný traktorík alebo len nebezpečná zábavka?

Otočila som sa s bádaním na Katelyn Auster (študentka modrej koleje a častý návštevník VS a obeť ) : „Aký máš pocit, keď na teba letí vidlička a a prečo to asi nemenovaná robí?“

Katelyn Auster:

No jaký je to asi pocit? Samozřejmě že příšerný! Je snad na světě někdo, kdo by při pohledu na vidličku, letící vám přímo mezi oči neuvěřitelnou rychlostí cítil blaho nebo štěstí? Jestli ano, tak má tedy mou poklonu a k tomu jízdenku k Mungovi. Vážně netuším, proč to dělá, možná si vybíjí vztek, možná ji to prostě baví, ale ani trochu se mi to nelíbí a cítim se opravdu ohrožena.


Samozrejme ako primuska som musela zakročiť a vidličky som nemenovanej okamžite odobrala a použila kúzlo, ktoré zabezpečí, že každá vidlička v jej ruke sa v okamžiku premení na plastovú, bez ostrých hrotov :) (keby si nejakú našla) :D

Preto spokojne vyhlasujem, že od teraz bude VS bezpečným miestom a nech vás prehovára nemenovaná ako chce, vidlička v jej ruke naozaj nebude nebezpečná :)



4 komentáře:

anonymně Christina řekl(a)...

Vidličky nikdy nebyly nebezpečné, opravdu ne. To bych si jako prefektka nemohla dovolit. ;)
Byly očarovány kouzlem Nezranitus, který zabraňoval, aby se do někoho zapíchly, a většina z nich byla buď okorkovaná nebo gumová.
TAKŽE MI JE HNED VRAŤTÉÉÉ! A TRAKTŮREK TAKY! :D

Lucy řekl(a)...

Tudle! Chcela nás zabiť! Mňa aj Katelyn!

Christina von Luna > - vrátí se s plnou náručí vidliček - Jste mrtvé! Obě dvě!

:D :D :D Pomoc! je to važne! :D zháname odbornú pomoc! :D

Teo řekl(a)...

Všechny vydličky co dostane do ruky Chris musí být bezpečné +kouzlem zaobluje špičky+

Anonymní řekl(a)...

Pravda!I mě nejednou chtěla přizabít!